G. van der Loo

Twee dagen na geplande bezorgtijd nog niks ontvangen

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo G. van der Loo,
Vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet bezorgd is. Het is op dit moment zeer druk bij de post. Pakketten kunnen hierdoor helaas vertraging oplopen.
U kunt...
Hallo G. van der Loo,
U kunt hier meer over lezen op onze website https://www.badkamerwinkel.nl/pakket-vertraging
Groeten, Jasmijn.

Walter

Vriendelijke en behulpzame medewerkers, levering rommelig

Vincent

Week geleden een bericht gestuurd bleek dat ze nog niks wisten van de korting van blackfriday en moest maandag(vandaag) maar kijken en inderdaad een paar kortingen alleen op het product waar ik op... Week geleden een bericht gestuurd bleek dat ze nog niks wisten van de korting van blackfriday en moest maandag(vandaag) maar kijken en inderdaad een paar kortingen alleen op het product waar ik op zat te wachten douchebak van €198,00 geen korting:( voor niks gewacht.
Tja zou rot zijn als je het besteld en een week later voor 15% korting ziet staan vanwege blackfriday Eerst maar even kijken of ze bij andere nog kortingen hebben want heb ergens anders me douchecabine gevonden die was daar iets goedkoper en vanaf vandaag 15% korting er op gekregen dus scheelde me toch even een bedrag

Veder geen slechte zaak hoor ziet er allemaal netjes uit en geen commentaar ofzo

Santerse

Totale Chaos

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Santerse, wat vervelend dat u niet tevreden bent. We gaan even contact met u opnemen om te kijken of we u nog ergens mee kunnen helpen. Groet, Jasmijn

Sander

Duidelijke website, snelle levering de volgende dag.

T & J Klus en montagebedrijf

Goede service en behandeling van telefonisch contact