Harriette

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Harriette, aan je review te zien hebben we je goed kunnen helpen. Daar ben ik blij mee! Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Karin Rosielle

Snelle levering vriendelijke ontvangst

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Karin Rosielle, dank je wel voor je beoordeling. Ik ben blij dat je bestelling snel bij je geleverd is. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Martin

Prima service en snelle levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Martin, wat fijn dat je een prima service hebt gehad en je bestelling snel bij je geleverd is. Veel plezier ervan! Groetjes, Jasmijn

Tim

Geen service qua levering. Bad zou eerst geleverd worden 19 april. Ooh bad is nog niet binnen. Dan plotseling op 21 april mail dat bad op 21 april wordt geleverd tussen 12.30 en 14.30 uur. Je moet... Geen service qua levering. Bad zou eerst geleverd worden 19 april. Ooh bad is nog niet binnen. Dan plotseling op 21 april mail dat bad op 21 april wordt geleverd tussen 12.30 en 14.30 uur. Je moet maar net thuis zijn. Chauffeur zal half uur van te voren bellen. Om 15.30 uur nog steeds niets gezien of gehoord. De aannemer zou het bad in ontvangst nemen omdat wij zelf de 21ste niet ineens vrij konden nemen. Klantenservice kan niets doen en heeft ook geen telefoonnummer van het transportbedrijf en qua levertijd kan ze ook niets zeggen. Leven ze bij badkamerwinkel nog voor de oorlog. Leuk krijg ik een extra rekening voor het nodeloos wachten van de aannemer. Top service Badkamerwinkel. Het ergste is dat we nu nog niet weten of dat bad wel vandaag echt komt.

Dorette Houwen

Wat een goede service bij een defect product!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Dorette Houwen, dank je wel voor je beoordeling. Ik ben blij om te lezen dat je goede service hebt gekregen bij je defecte product. Groetjes, Jasmijn

Theo Hein

Snel geleverd en precies volgens verwachting

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Theo Hein, dank je wel voor je review. Ik ben blij dat je bestelling snel en volgens verwachting is geleverd. Veel plezier ervan! Groetjes, Jasmijn

G van der Veen

Levering op tijd
Normale ontkalkingsmiddel voor tuma wc

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo G. van der Veen, dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat je ontkalkingsmiddel op tijd bij je geleverd is. Veel plezier ervan! Groetjes, Jasmijn

Harrison

Heel goed. Snelle reactie op vraag en snelle levering.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Harrison, dank je wel voor je review. Ik ben blij te lezen dat je snel antwoord kreeg je op vraag en je bestelling snel geleverd is. Veel plezier ervan! Groetjes, Jasmijn

Frank Kager

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Frank Kager, dank je wel voor je goede feedback! Veel plezier van je bestelling. Groetjes, Jasmijn

Dirk Jan Franken

Snelle levering en goed prijs!!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Dirk Jan Franken, dank je wel voor je review. Ik ben blij dat de levering snel bezorgd is en goed geprijsd was. Groetjes, Jasmijn