Hans van der Zwart

Zeer tevreden. Snelle levering en duidelijke omschrijving!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Hans van der Zwart, dank je wel voor je review! Geniet van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

J. Zitman

Bij de bestelling stond er dat 2 van de 3 bestelde artikelen binnen 2 dagen geleverd konden worden en afzonderlijk door mij bij de dichtstbijzijnde vestiging zouden worden opgehaald. Volgens de... Bij de bestelling stond er dat 2 van de 3 bestelde artikelen binnen 2 dagen geleverd konden worden en afzonderlijk door mij bij de dichtstbijzijnde vestiging zouden worden opgehaald. Volgens de planning wordt het nu minimaal 3 weken. Dat had ik niet verwacht en valt erg tegen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag J. Zitman, dank je wel voor je beoordeling. Ik kan me voorstellen dat het tegenvalt dat de producten een langere levertijd hebben. Ik zie dat mijn collega al contact met je heeft... Goedemiddag J. Zitman, dank je wel voor je beoordeling. Ik kan me voorstellen dat het tegenvalt dat de producten een langere levertijd hebben. Ik zie dat mijn collega al contact met je heeft opgenomen om je probleem even te bespreken en je te helpen. Groetjes, Jasmijn

Marianne van der Reijden

Zeer snelle levering, super materiaal en mijn bezoek aan de winkel was erg leerzaam

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Marianne van der Reijden, dank je wel voor je review. Ik ben blij om te lezen dat je blij bent over de levering, materialen en je bezoek aan onze winkel. Veel plezier van je aankoop!... Goedemiddag Marianne van der Reijden, dank je wel voor je review. Ik ben blij om te lezen dat je blij bent over de levering, materialen en je bezoek aan onze winkel. Veel plezier van je aankoop! Groetjes, Jasmijn

Rob

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Rob, fijn dat je bestelling zo snel geleverd is! Ik wens je veel plezier toe van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

abbiever

Alles volgens plan en op tijd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Abbiever, wat fijn dat alles volgens plan en op tijd geleverd is. Veel plezier ervan. Groetjes, Jasmijn

Jaap

Mooi kwaliteitsproduct en snel geleverd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Jaap, dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn dat je blij bent met je product en deze snel geleverd is. Veel plezier ervan! Groetjes, Jasmijn

Ronald

Onderdelen nodig voor het repareren van een kraan en deze gevonden bij badkamerwinkel.nl voor een goede prijs. Levering was snel. Prima!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ronald, fijn om te lezen dat je de goede onderdelen voor het repareren van je kraan hebt gevonden. Veel plezier ervan! Groetjes, Jasmijn

Judith

Top

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Judith, dank je wel voor je beoordeling. Ik ben blij dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Ed van Donselaar

Dat is goed.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Ed van Donselaar, dank je wel voor je feedback. Fijn dat alles goed is gegaan! Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Marianne Heijblom

Uitstekend. Snelle levering en service

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Marianne Heijblom, dank je wel voor je positieve review. Ik ben blij dat je zo tevreden bent over de snelle levering en onze service. Geniet van je aankoop! Groetjes, Jasmijn