Frens Bax

Slechte ervaring. Mijn product was niet wat ik verwachtte, dus geretourneerd op 5 april. Heb nog steeds mijn geld niet terug. Heb al zeker 10 maal gemaild gebeld en gechat. Duurt heel lang voordat... Slechte ervaring. Mijn product was niet wat ik verwachtte, dus geretourneerd op 5 april. Heb nog steeds mijn geld niet terug. Heb al zeker 10 maal gemaild gebeld en gechat. Duurt heel lang voordat je antwoord krijgt. En als ze dan antwoorden krijg ik steeds hetzelfde te lezen. Sorry we geven het door. Heb allang bericht dat het product binnen is. Na controle zou het geld geretourneerd worden. Die controle duurt al vanaf 10 april. Ben echt heel ?

Beste Frens,
Wat vervelend dat je vaak moet mailen en dan ook niet naar tevredenheid bent geholpen. Ik ga even het service team vragen om contact met u op te nemen. Groet, Jasmijn

Raymond

Snelle levering maar een teleurstellende service.
Snelle levering maar een teleurstellende service.
Een wcpot en wc bril besteld en ontvangen, keurig in een originele doos. Helaas ging de wcpot niet passen bij ons en hebben we gebeld naar de klanten service. De mevrouw was erg vriendelijk en gaf ons een retour etiket om de wcpot en bril terug te sturen met post nl.
In dezelfde doos als we het ontvangen hadden weer teruggestuurd. En toen kregen we een bericht dat de wcpot en bril kapot waren aangekomen. De fotos gezien en alles was kapot incl bril. Kortom geen geld terug zegt men want we hadden via vrachtpost moeten verzenden. Hm vreemd we hebben toch het label van jullie gekregen zo. Daarbij komt dat post nl aangaf dat degene die het label verstrekt bij post nl moet claimen. Wij kunnen dat dus niet doen.
Tot nu toe dus nog geen nette oplossing van badkamerwinkel.nl

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Raymond, wat vervelend dat de toiletpot gebroken is in de post. Ons service team gaat even contact met je opnemen. Groet, Jasmijn

Raymond

Snelle levering maar een teleurstellende service

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Raymond, jammer dat je een teleurstellende service hebt ervaren. Ik vraag onze service afdeling om nog even contact met je op te nemen. Groet, Jasmijn

Jos de Bie

Jammer maar helaas

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Jos, wat vervelend dat je niet tevreden bent over je bestelling. Ik vraag onze service afdeling om contact met je op te nemen om te kijken of ze nog iets voor je kunnen doen. Groetjes, Jasmijn

E. de Leeuw

Mooi product. Goed omschreven op de site. Zonder poespas verstuurd. Snel binnen (ondanks drukte tijd).

Tevreden klant

Prima service en bemiddeling bij een probleem van een artikel. Klantvriendelijk begeleid en gecommuniceerd.

Adri van der Hout

Snelle levering Duidelijk site