Cor Pandelaar

Snelle service. Betrouwbaar bedrijf.
Snelle reactie per telefoon. Kreeg per ongeluk een ander onderdeel toegezonden, maar werd na één telefoontje direct keurig afgehandeld door Jacco.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Cor Pandelaar, dank je wel voor je mooie review. Ik ben blij dat Jacco je goed heeft kunnen helpen met het verkeerd geleverde product en het nu voor je is opgelost. Ik wens je veel plezier toe... Hallo Cor Pandelaar, dank je wel voor je mooie review. Ik ben blij dat Jacco je goed heeft kunnen helpen met het verkeerd geleverde product en het nu voor je is opgelost. Ik wens je veel plezier toe van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Bert

Afwikkeling retour correct en snel

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Bert, hartstikke fijn om te lezen dat de afwikkeling van je retour correct en snel is gegaan. Dank je wel voor je review. Groetjes, Jasmijn

Stef Nomden

Top goeie toko

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedendag Stef Nomden, dank je wel voor je complimenten. Ik ben blij om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. Geniet van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Mark Coppey

Vlot en efficiënt

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Mark Coppey, dank je wel voor je goede beoordeling. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Harry

Keurig product en snelle levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Harry, dank je wel voor je feedback. Hartstikke fijn dat je bestelling snel geleverd is en je tevreden bent over het product. Veel plezier van je bestelling. Groetjes, Jasmijn

Richard

Goedkoop(ste prijs) en goede service!
Goedkoop(ste prijs) en goede service!
Douchetoilet van Geberit gekocht en wat andere verwante zaken. Email gestuurd met offertevraag, werd snel op gereageerd, prima prijs gekregen. Werd bezorgd op dag die opgegeven was.
Al met al tevreden!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedendag Richard, dank je wel voor je mooie review. Wat fijn dat je snel een reactie hebt gekregen op je offertevraag en er ook snel bij je geleverd is. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

M.K.

Super klantenservice !

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen M.K., dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat je zo goed geholpen bent door mijn collega. Ik wens je veel plezier toe van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Siebe suiding

Niet zo best.
Niet zo best.
Wat ook vreemd is dat een mailtje krijgt met het verzoek voor een review met een lachebekje en een droevig icoontje. Die laatste mag je niet aanklikken voor een review want dan wordt je direct terug gelinkt naar de badkamerwinkel en kom je hier niet terecht. Dus lachebekje aangeklikt om toch de kritiek te kunnen uiten. Volgens website alles voorradig en zou dus donderdag binnen komen. Nu is vrijdag om en kan mijn afspraak op zaterdag bij klant niet nakomen. Ik vermoedde al dat het niet goed ging komen. Klantenservice gebeld. Wagen is onderweg van groothandel. Op vraag welke vervoerder de levering ging doen het volgende antwoord: daar mogen wij geen uitspraak over doen. ?????
Op de vraag of de levering vandaag (vrijdag) nog komt werd bevestigend beantwoord.
Badkamer winkel wekt verkeerde verwachtingen bij klanten en daardoor ikzelf ook bij mijn klanten.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Siebe Suiding, wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring met ons hebt. Ik zie dat mijn collega al contact met je heeft opgenomen om je probleem te bespreken en een oplossing... Goedemorgen Siebe Suiding, wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring met ons hebt. Ik zie dat mijn collega al contact met je heeft opgenomen om je probleem te bespreken en een oplossing te vinden. Groetjes, Jasmijn

PHB

Snel en goed geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Peter, dank je wel voor je review. Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je geleverd is. Veel plezier ervan. Groetjes, Jasmijn

E. Klaassen

In één woord: geweldig!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedendag E. Klaassen, dank je wel voor je compliment. Ik ben blij om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. Geniet van je aankoop. Groetjes, Jasmijn