John

Levering van 2 dagen duurt nu al 2 weken. Nog steeds niks binnen, geen reactie op e-mail. Drama! Ik wil mijn geld terug!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo John, vervelend om te horen dat u een slechte ervaring hebt. Ik zie dat u al gebeld bent naar aanleiding van uw review, ik hoop dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen, fijne dag... Hallo John, vervelend om te horen dat u een slechte ervaring hebt. Ik zie dat u al gebeld bent naar aanleiding van uw review, ik hoop dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen, fijne dag vandaag. Groeten Jasmijn.

Wil Deuss

Zeer positieve ervaring. Binnen 24 uur geleverd

Marijke

Nadat er een tijdje niet gereageerd werd door badkamerwinkel, na een negatieve recensie toch een reactie en is een beloofde nazending alsnog geleverd. Erg prettig! En een paar dagen later kreeg ik... Nadat er een tijdje niet gereageerd werd door badkamerwinkel, na een negatieve recensie toch een reactie en is een beloofde nazending alsnog geleverd. Erg prettig! En een paar dagen later kreeg ik eenzelfde montagesetje nogmaals...

Sander

Douchebak besteld en zou binnen 2 weken geleverd worden. Echter na een week kreeg ik het bericht dat deze niet meer leverbaar is. Maar op de website stond hij nog steeds op geleverd binnen 2... Douchebak besteld en zou binnen 2 weken geleverd worden. Echter na een week kreeg ik het bericht dat deze niet meer leverbaar is. Maar op de website stond hij nog steeds op geleverd binnen 2 weken... Nu 3 weken later staat hij nog steeds op leverbaar. En toch de toebehoren opsturen van de douchebak die niet meer leverbaar is.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Sander, volgens mij heeft u op meerdere sites een review achtergelaten over hetzelfde onderwerp. Heel vervelend voor u dat het niet lekker loopt. Als het goed is bent u inmiddels gebeld naar... Beste Sander, volgens mij heeft u op meerdere sites een review achtergelaten over hetzelfde onderwerp. Heel vervelend voor u dat het niet lekker loopt. Als het goed is bent u inmiddels gebeld naar aanleiding van uw review. Groeten Jasmijn.

Marijke

Eerst erg tevreden over snelle levering, goede en snelle communicatie nadat er bij de montage iets misging. Nu toch wel echt behoorlijk teleurgesteld over de service; ik zou een onderdeel nagestuurd... Eerst erg tevreden over snelle levering, goede en snelle communicatie nadat er bij de montage iets misging. Nu toch wel echt behoorlijk teleurgesteld over de service; ik zou een onderdeel nagestuurd krijgen, maar dat moet ik nu ineens toch zelf betalen en op mails wordt niet meer gereageerd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Dag Marijke, wat vervelend dat je geen reactie krijgt op je mails. Ik ga er achteraan en zorg dat er iemand contact met met je opneemt. Groetjes Jasmijn

Wout en Caroline

Fine winkel met enorm assortiment. Alles is mogelijk