Steven Tarquiniat

Goeie prijzen, waardeloze service. Bezorging en klantenservice zijn een chaos.

W. van Osenbruggen

Levering Geesa Wynk accesoires

Uw ervaring

s' avonds besteld, volgende morgen al ontvangen!
Dat is dus een super snelle levering en keurig verpakt tegen een heel redelijk bedrag voor verzending.

Daan Stuiver

Niet bestellen, levertijden kloppen niet.

Uw ervaring

Volgens de site was een kraan binnen 2 dagen leverbaar. Na een week niets ontvangen toch maar even contact opgenomen. Levertijd bleek 2 weken te zijn, product niet op voorraad. Order laten annuleren en bij een andere webshop de bestelling geplaatst.
3 weken later mijn geld nog niet terug, wederom contact opgenomen en kreeg ik het verwijt dat ze van niets wisten en met wie ik had gesproken. In de tussentijd ook geen kraan ontvangen.
Levertijd op de site staat nu nog steeds doodleuk op 2 dagen, kortom niet bestellen, zijn niet te vertrouwen.
Hopelijk krijg ik ergens deze week mijn geld terug....

ed atnl

Klantenservice kennen ze niet

Uw ervaring

Bestelling fout geplaatst (verkeerde maat) en direct na 5 minuten mail gestuurd. Automatisch antwoord dat er een reactie komt, maar die moet nog steeds komen. Daarna eindeloos geprobeerd de winkel telefonisch te bereiken. Na een paar uur proberen de toezegging dat het zou worden geannuleerd en ik zou horen of het wel of niet lukt, maar in plaats daarvan lag het verkeerde product opeens bij mijn buren. Retourformulier ingevuld, hele dag geprobeerd te bellen maar onbereikbaar en geen reactie. Zonder retourinstructie is terugzenden volgens de site onmogelijk, en ondertussen verlopen de termijnen. Ik weet niet of het slecht service is, of gewoon een boevenbende, maar ik raad het ten sterkste af om deze winkel te gebruiken.

C.J. Moerkoert

Slechte service en voorwaarden: Niet kopen bij deze winkel!!!!!

Uw ervaring

Wat een slecht bedrijf. Ik had een radiator gekocht en kreeg deze geleverd in plastic. Na het openen van de verpakking (het plastic verwijderd) voldeed het product niet aan mijn verwachting. Ik heb het geretourneerd. Dat kosten mij nog eens 35 euro aan vracht kosten(!!) Ik kreeg na 9 dagen een e-mail met de volgende tekst:

"We hebben gister vanuit het magazijn vernomen dat uw retourzending niet is geaccepteerd.
Er is aangegeven; De radiator is met duct tape beplakt en het plastic is gescheurd. Hierdoor is het product niet meer als nieuw verkoopbaar.
Gezien de staat van het product wordt er een waardevermindering toegepast op het te crediteren bedrag van -25%."

Hoe kan ik nu een product beoordelen of bekijken zonder de verpakking te verwijderen? Dit bedrijf heeft mij "bestolen" van 35 euro vrachtkosten die normaal voor rekening zijn van de verkoper en 37,50 reductie voor "beschadiging aan de verpakking"????
Hier koop ik dus nooit meer iets. Een waardeloos bedrijf!!

Liem

Villeroy en Boch waskommen

Uw ervaring

Half april 2 waskommen besteld voor een prima prijs. Helaas bleek er 1 beschadigd. Badkamerwinkel pakte dit direct op met de fabrikant en de waskom zou worden omgewisseld. Netjes geĆÆnformeerd dat het enkele weken kon duren omdat de kommen niet op voorraad waren. Inmiddels ruim 3 maanden verder en nog geen nieuwe kom. Weet niet of dit aan de winkel of fabrikant ligt, maar zou fijn zijn als je actiever op de hoogte wordt gesteld van de status van je bestelling. Nu moet je er steeds zelf achter aan. Hoop dat de kom ooit nog komt...

Demi

WORST SERVICE EVER - Don't buy anything from this shop!

Uw ervaring

We had to buy tiles couple of times from this shop because we could not find them anywhere else.
And there was a problem EVERY TIME!
Either they deliver the products partially, or not deliver at the hours they claim they come (and you wait for hours for them at home) or they don't deliver at all or when you cancel and return a product by their carrier, they claim they could not find the returned product in their warehouse and they don't refund. When you call them: you wait for tens of minutes to get in touch and then not even an apology. When you email them: no response...

Our last order is in the order page; still to be delivered *yesterday*. We had ordered from this shop because they claimed they deliver the next day and we needed them the next day. The renovation is already done, we had to find another way for the renovation since those tiles were absent..
We call them to cancel and we waited for the contact services to be available for 10 minutes. They have excuses and excuses as always. The delivery which was supposed to arrive yesterday would come tomorrow - which we would not know if we did not call because the order page still shows yesterday as delivery date!

If this was the first time they had a mistake maybe it would be OK but every time I bought something from here ever time problem! Every time had to call or email the contact service..

I also see similar reviews here, my advice do not buy anything from this unprofessional shop which does not value their customers, it is just pain in the neck!

wilma van Os

Leveren niet volgens data die op de site staan aangegeven

Uw ervaring

Voor badkamerwinkel.nl gekozen vanwege hun snelle levertijden. Echter, de leverdata op de website en in de order zijn niet realistisch. Ook geen melding vooraf dat het later wordt, maar sommige producten pas 3 weken later beschikbaar dan vooraf gezegd. Ik beveel deze webshop dat ook zeker niet aan wanneer de producten snel in huis moeten zijn.

E van de Ketterij

Levertijden.

Uw ervaring

Voor 21:00 uur besteld, dus niet de volgende dag in huis. Erg lang op de klantenservicemevrouw moeten wachten (zelfs van de eerst wachtende naar de tweede) gegaan.
Konden er zelf ook niets aan doen omdat blijkbaar het automatisch verwerken na werktijd niet heeft gewerkt tijdens mijn bestelling.
Jammer dus wacht ik morgen maar weer af.

Rob

Geen producten ontvangen - niet te bereiken

Uw ervaring

3 weken geleden een badmengkraan, fonteinkraan en doucheset besteld met een beloofde levertijd van 1 - 2 werkdagen. totaal meerdan 140,- Nog geen producten gezien. Tevens worden er doorlopend tegenstrijdige berichten vanuit binnendienst gecommuniceerd:" uw bestelling wordt vandaag afgeleverd.." " het vertrek volgende week bij onze leverancier.." . van een correcte opvolging of een excsuses is geen sprake. Het beoordelingcijfer van 9,3 is een hoax, kijk voor de grap even op andere sites en u bent gewaarschuwd.