J. vd Rijt

De levering is prima verlopen, maar helaas zelf niet het juiste artikel besteld. Geen probleem want je ontvangt een retourlabel echter betaal je hier wel €7,95 voor. Ik kan zelf voordeliger... De levering is prima verlopen, maar helaas zelf niet het juiste artikel besteld. Geen probleem want je ontvangt een retourlabel echter betaal je hier wel €7,95 voor. Ik kan zelf voordeliger retourneren... Maar goed dit vind ik nog niet het grootste probleem.
Het pakket is geretourneerd via PostNL echter zag ik een ander bezorgadres waar het pakket is geleverd is (ondanks het antwoordnummer wat ik had ontvangen). Maar ik verwacht dat dit goed zal zijn.

Waar ik echter WEL een probleem mee heb is de zeer slechte na-service! Ik heb via e-mail een vraag gesteld of dit retouradres goed is en of het pakket dus goed bij hen is aangekomen, maar ik krijg totaal geen reactie! Dit kan echt niet in deze online tijd!!

Erg jammer want hierdoor zal ik niet snel meer bij hen bestellen. Ik betaal de volgende keer liever wat meer dan dat ik geen antwoord krijg op mijn vragen. Mag hopen dat het terugstorten van je aankoopbedrag beter verloopt.
Ik probeerde jullie hierover te bellen maar ik kreeg de mededeling: "tijdelijk niet bereikbaar". ??

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Joyce, ik ga ervoor zorgen dat mijn collega contact met je gaat opnemen. Groeten, Jasmijn

berg installatiewerk

Het leveren en bestellen gaat goed maar de factuur is een puinhoop.ik ben al een half uur bezig voor me boekhouder een factuur op te zoeken.de kans dat ik hier vaker ga bestellen zakt hard weg.ik... Het leveren en bestellen gaat goed maar de factuur is een puinhoop.ik ben al een half uur bezig voor me boekhouder een factuur op te zoeken.de kans dat ik hier vaker ga bestellen zakt hard weg.ik zou het wel leuk vinden dat jullie me hier even over willen bellen.0643199051

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Berg Installatiewerk, wat vervelend dat niet alles duidelijk is. We gaan contact met je opnemen om te kijken wat er misgaat. Groet, Jasmijn

tomasz

Ik wacht tot nu toe op bestelling 4.12 en er is nog steeds niets naar een ander adres gestuurd en ze kunnen niet eens uitleggen waarom ze schrijven dat iemand al met me heeft gepraat en niemand... Ik wacht tot nu toe op bestelling 4.12 en er is nog steeds niets naar een ander adres gestuurd en ze kunnen niet eens uitleggen waarom ze schrijven dat iemand al met me heeft gepraat en niemand heeft gesproken behalve wat Jasmin

A.P. Dijkstra

Complete website, veel keus voor concurrerende prijzen. Bestelling keurig netjes geleverd.

Hans van Biemen

Een verkeerde levering leidde tot ergernis en problemen, maar het is tot grote tevredenheid opgelost

Vans

Vanaf juli iets besteld zou ik zogenaamd in november geleverd worden. Nu vraag ik waar t product blijft. Krijg ik van de klantenservice een zogenaamde DPD trackingservice toegestuurd met de... Vanaf juli iets besteld zou ik zogenaamd in november geleverd worden. Nu vraag ik waar t product blijft. Krijg ik van de klantenservice een zogenaamde DPD trackingservice toegestuurd met de vermelding dat t product toevallig een dag van tevoren geleverd is. De tacking heeft geen adres waar t product geleverd is. Product is ook niet geleverd en normaal gesproken krijg je van DPD netjes een aankondigingdmail van levering.. dus dit klopt sws niet!!!!! Er is contact opgenomen, alternatief aangeboden.

John

Levering van 2 dagen duurt nu al 2 weken. Nog steeds niks binnen, geen reactie op e-mail. Drama! Ik wil mijn geld terug!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo John, vervelend om te horen dat u een slechte ervaring hebt. Ik zie dat u al gebeld bent naar aanleiding van uw review, ik hoop dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen, fijne dag... Hallo John, vervelend om te horen dat u een slechte ervaring hebt. Ik zie dat u al gebeld bent naar aanleiding van uw review, ik hoop dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen, fijne dag vandaag. Groeten Jasmijn.

Wil Deuss

Zeer positieve ervaring. Binnen 24 uur geleverd

Marijke

Nadat er een tijdje niet gereageerd werd door badkamerwinkel, na een negatieve recensie toch een reactie en is een beloofde nazending alsnog geleverd. Erg prettig! En een paar dagen later kreeg ik... Nadat er een tijdje niet gereageerd werd door badkamerwinkel, na een negatieve recensie toch een reactie en is een beloofde nazending alsnog geleverd. Erg prettig! En een paar dagen later kreeg ik eenzelfde montagesetje nogmaals...