Ton

Product en bezorging prima, maar verkeerd advies van de klantenservice

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Ton, wat vervelend om te horen dat jouw ervaring negatief was. We zullen contact opnemen om jouw ervaring door te nemen en zo onze service te kunnen verbeteren. Groet, Jasmijn

Jeffrey

Fijne afwikkeling na een breuk van de wc pot !

Dick

Bestelling van november is zoals afgesproken eerste week van April geleverd. Volgens de contact persoon bij badkamerwinkel is volgens hun systeem alles geleverd. Nu blijkt dat we een wastafel kraan... Bestelling van november is zoals afgesproken eerste week van April geleverd. Volgens de contact persoon bij badkamerwinkel is volgens hun systeem alles geleverd. Nu blijkt dat we een wastafel kraan missen. Direct contact opgenomen en als antwoord dat deze nog in nabestelling staat. Heel raar want eerst kregen we te horen dat alles was geleverd. De type die we besteld hebben kan pas in juli geleverd worden en hebben hier maanden niks over gehoord. Badkamer wordt momenteel gerenoveerd. Als alternatief bied badkamerwinkel een andere kraan aan maar wordt niet in de mail vermeld welke type. Direct er op gereageerd dat we graag willen weten welke er dan beschikbaar zijn want hebben de kraan zsm nodig. En het liefst van de zelfde merk en uit de zelfde lijn. Nu al dagen niks meer vernomen en proberen badkamerwinkel te bellen en wat krijgen we te horen.... u contact persoon krijgen we niet te pakken en hebben een terug bel verzoek in gediend bij u contact persoon. Nou dat werkt want nu zelfs na aantal keren gebeld te hebben en gemaild hebben we nog steeds niks gehoord. Schandalig echt schandalig. Benieuwd na andere verassingen van badkamerwinkel.....

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Dick, wat vervelend om te horen dat de wastafelkraan ontbrak en de opvolging hiervan niet naar wens gaat. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te... Beste Dick, wat vervelend om te horen dat de wastafelkraan ontbrak en de opvolging hiervan niet naar wens gaat. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te kijken wat we voor je kunnen doen. Groet, Jasmijn

Beroerde communicatie

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste 'Anoniem', wat vervelend om te horen dat jouw ervaring negatief was. We zullen contact opnemen om jouw ervaring door te nemen en zo onze service te kunnen verbeteren. Groet, Jasmijn

Erik Verbeeck

Ruim assortiment aan zeer scherpe prijzen

har gommans

Snelle levering, goede spullen met zeer concurerende prijzen

Hans van Dijk

Vandaag ( 5/5/2021 ) na een afspraak een bezoek gebracht aan het filiaal in Nieuwegein. Door de filiaalmanager uiterst hartelijk ontvangen en uitstekend geadviseerd. Op basis van het goede advies... Vandaag ( 5/5/2021 ) na een afspraak een bezoek gebracht aan het filiaal in Nieuwegein. Door de filiaalmanager uiterst hartelijk ontvangen en uitstekend geadviseerd. Op basis van het goede advies een goede keuze kunnen maken waar wij op voorhand niet aan hadden gedacht. Top behandeld, top advies.

Ton van der Heijden

Super , snelle levering , uitstekende producten. Goede info.

Monique

Netjes en snel ontvangen
Prijs ook goed niet te duur!!!!