Renate

Chaotische afspraak. Voelde ons te veel en niet serieus genomen. Kwamen voor 2 complete grote badkamers. Niet serieus genomen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Renate, Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent in een van onze winkels. Een collega neemt nog even contact met je op om je klacht te bespreken. Groet, Jasmijn

Badkamerwinkel, NieuweGein (robert, sabine e.a.)

Had een probleem met de deur van de douche cabine. Is prima opgelost en afgehandeld. Werd goed op de hoogte gehouden. alleen maar positief!

Robert D.

Volledige sanitair voor onze nieuwe badkamer en toilet aangeschaft bij dhr. Sloof, werkzaam in R'dam. Zeer vakkundig advies en neemt de tijd voor je. Let wel dat leveringen op verschillende momenten... Volledige sanitair voor onze nieuwe badkamer en toilet aangeschaft bij dhr. Sloof, werkzaam in R'dam. Zeer vakkundig advies en neemt de tijd voor je. Let wel dat leveringen op verschillende momenten door verschillende leveranciers kunnen plaatsvinden. Iedere keer onbeschadigd en volgens afspraak. Absolute aanradar!

M. Pennings

Een spoelbak besteld welke werd verkocht als een keukenspoelbak, bij installatie blijkt dit niet geschikt voor een keuken. Contact met klantenservice krijg je niet, reageren doen ze niet terwijl ik... Een spoelbak besteld welke werd verkocht als een keukenspoelbak, bij installatie blijkt dit niet geschikt voor een keuken. Contact met klantenservice krijg je niet, reageren doen ze niet terwijl ik verkeerd ben voorgelicht. Ik geloof dat ik andere middelen zal moeten inschakelen. Bestel hier niet zou ik zeggen...

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer of mevrouw Pennings, wat vervelend dat uw spoelbak niet geschikt bleek. Ons service team neemt even contact met u op. Groet, Jasmijn

M. Pletsers

Duidelijke site nette prijzen en snele levering

Leo

Correctie op eerder geschreven review van 19.05.2021

Klaas Fleischmann

Wat een drama. Bestel hier niet! Bestelling gedaan op 8 mei. Leverdatum bevestigd voor 4 juni. Vervolgens hoor je niets meer en wordt er niets geleverd. Geen email geen bericht niets. Klantenservice... Wat een drama. Bestel hier niet! Bestelling gedaan op 8 mei. Leverdatum bevestigd voor 4 juni. Vervolgens hoor je niets meer en wordt er niets geleverd. Geen email geen bericht niets. Klantenservice is heel moeilijk bereikbaar en weet ook niet wanneer we het item wel geleverd krijgen. Ronduit belabberde service.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Klaas, vervelend om te horen dat de levering niet gaat zoals zou moeten. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te kijken wat we voor je kunnen doen.... Hallo Klaas, vervelend om te horen dat de levering niet gaat zoals zou moeten. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te kijken wat we voor je kunnen doen. Groet, Jasmijn

Wouter

Snelle levertijden, perfecte service en kwaliteitsproducten

Laurent J.M. Paulussen

Top service en supersnelle levering in 24 uur