Badkamerwinkel.nl

Badkamerwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Badkamerwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3789
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Badkamerwinkel.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 3789 ervaringen.

Jan D. Roeselare
Uitstekend (10/10)
Jan D. Roeselare

Uw ervaring

Heel scherpe prijs voor een Grohe-keukenkraan. Heel snel geleverd zoals beloofd op de site. Gemakkelijk te monteren, zeer tevreden over product en levering.

Score voor Badkamerwinkel.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Scherpe prijs, snel geleverd.

Ton Stupers
Ton Stupers

Uw ervaring

Na 3 maanden verroeste rvs zeepdispenserdop van Tiger.
Lijkt me typisch geval van garantie, welke consumenttechnisch bij de verkoper thuishoort.
Maar de badkamerwinkel reageert traag en legt de claim bij de fabrikant! Slechte zaak

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Goedkoop en snel, maar bij garantieclaim problemen!.

Jos Raaijmakers
Jos Raaijmakers

Uw ervaring

Een doucheset die 1-3 weken levertijd had was na 4 weken nog altijd niet geleverd. Ik belde om eens navraag te doen. Ik kreeg te horen dat de leverancier hem niet meer op voorraad had en dat ik een mail zou ontvangen waarin ik mijn bestelling kon annuleren of kon wijzigen. Ik hoef niet te vermelden dat het al wat raar oogt dat ik zelf moet bellen om dit te horen te krijgen (een kwestie van gebrekkige administratie en communicatie), maar tot overmaat van ramp ontving ik de beloofde mail ter opvolging niet. Hierop belde ik nog een keer, met - voor de eerste keer - een wat minder aardige toon. Aan de telefoon werd het vervolgens direct geregeld. Zoals in veel gevallen geldt: een gratis excuus of een tegemoetkoming zat er niet aan. Een beetje inlevingsvermogen zegt toch dat het voor niemand fijn is een week niet thuis te kunnen douchen, maar ook hier kon de dame in kwestie weinig mee.

Vervelende ervaring die bij een grote concurrent van jullie (waar ik tijdens mijn verbouwing ook nu en dan wat bestelde) nooit zou plaatsvinden. Als ik andere verhalen hier lees, is mijn advies om je marketingbudget eens in de richting van je communicatie- en administratieproces te sturen, want dit is zéker niet de manier anno 2017! En dat terwijl Badkamerwinkel.nl prijstechnisch zo'n mooi concurrentievoordeel heeft...

Gezakt voor communicatie...

RJ
RJ
Beveelt u dit bedrijf aanNee

"op voorraad", maar na vijf keer bellen in drie weken nog geen spullen.

J.A. van Dienst

Slechte service.
heb vrijdag vroeg in de avond een grohe keukenkraan besteld. betaald en was op voorraad en zou zaterdag geleverd worden. .
nu maandagavond en nog geen bericht wanneer wel geleverd gaat worden terwijl ik dringend de kraan nodig heb.

Anneloes Rotsaert
Uitstekend (10/10)
Anneloes Rotsaert

Uw ervaring

Snelle service en bij het mailen; meteen antwoord

Score voor Badkamerwinkel.nl:5/5

Super.

Sander
Sander

Uw ervaring

Heb na een belletje gepleegd te hebben een vloerverwarmingsset 4,5m2 (9m) besteld welke een bepaalde dag geleverd zou worden werd mij beloofd. Op de dag zelf ik gebeld en kreeg ik de simpele mededeling dat het pas de volgende dag geleverd zou worden. Ik had wel een elektricien voor die avond ingehuurd die ik moest betalen, deze kosten heb ik zelf betaald. De volgende dag werd het geleverd einde van de ochtend, bij het uitpakken kwam ik erachter dat er geen 9 maar 8m1 in de doos zat, ik heb meteen gebeld en uitgelegd dat ik nu een meter te kort kom in de badkamer en dat nog de hele middag het juiste geleverd kan worden omdat de elektricien deze avond weer zou komen en daarna geen tijd meer had. Er werd gezegd dat ze eerst foto's nodig hadden om iets te kunnen betekenen, deze heb ik direct gestuurd en meteen gebeld maar ze konden niets betekenen voor mij. De planning van de badkamer kan uiteraard niet een aantal dagen opgeschoven worden, konden ze niets mee... Toen heb ik noodgedwongen de verwarming erin laten leggen. Toen heb ik een mail gestuurd met de kosten van de elektricien en dat ik niet het juiste heb ontvangen maar geen oplossing werd geboden, toen kreeg ik een mail dat ik het verschil van de 8 tov 9m terug zou krijgen van jawel € 14,- waar ik vanaf 24-05 nog op zit te wachten. Helemaal niks meer van gehoord! Zolang het goed gaat hartstikke leuk, maar een cursus klantvriendelijkheid kan geen kwaad!!!!

Waardeloos!.

A Dalhuijsen
Onacceptabel (1/10)
A Dalhuijsen

Uw ervaring

Op 12 mei heb ik 2 onderdelen besteld. Pas nadat ik belde werd 1 onderdeel geleverd en het 2e onderdeel heb ik nog steeds niet. Ook is er geen informatie gegeven omtrent de leverdatum.

Score voor Badkamerwinkel.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Na 4 weken nog steeds niet ontvangen.

M Sieliakus
Matig (5/10)
M Sieliakus

Uw ervaring

Goede levering en snel en goedkoop.
Voor reserve onderdelen moet je echter weer wel naar de vakhandel.

Score voor Badkamerwinkel.nl:2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede leveringen en snel ; geen service.

Bedrijfsinformatie

Badkamerwinkel biedt alles op het gebied van sanitair voor je badkamer en toiletruimte. Met een ruim assortiment aan baden, douches, wastafels, badmeubels, toiletten, kranen en accessoires is Badkamerwinkel.nl de webshop voor je sanitair aankopen!
Adres
De Ooyen 7a