Vincent's Dienstverlening

Goede site en veel keuze

Hunnik

Snelle levering, mooie producten goedkoper niet ergens anders kunnen vinden. Top!

Boogaard

Easy

Uw ervaring

Eenvoudig een badkamer samen te stellen met behulp van een kundige medewerker. afspraak maken is handig.
De prijs is uiteindelijk onderhandelbaar !

Waarom aanbetalen? zo 2016

VMV&VMP

Prima!

Snel en correct!

?

Rob

Snel/voordelig

Snel/voordelig

Gangbare producten zouden m.i. gewoon op voorraad moeten zijn in de fysieke winkels

A.Weers

Geweldig product, na bestelling gelijk leverbaar, geen wachttijd. PRIMA

Uw ervaring

In de winkel zelf heel goed advies gekregen en de wijze waarop het product besteld kon worden. goede en vriendelijke service

Meer producten in winkel om als voorbeeldfunctie te dienen,......i.v.m. bepaalde thuissituaties en mogelijkheden

pierre van rossum

Geen levering

Uw ervaring

Ik heb een bestelling gedaan voor een Grohe keukenkraan. Product was niet op voorraad, maar zou volgens de site in 12 dagen geleverd worden. Na verstrijken leverdatum, kwam er geen bericht ban badkamerwinkel. Bij nabellen bleek Badkamerwinkel niet kunnen zeggen of en zo ja wanneer geleverd kan worden.

Betere informatie op de site over daadwerkelijke levermogelijkheden
Klant actief informeren als beloofde datum niet haalbaar is

J.B.Muurling

Een snelle levering en goed verpakt en de bezorging goed te volgen.

niet van toepassing

niet van toepassing

Coban

Betrouwbaar winkel

Uw ervaring

Ik ben naar de winkel geweest. Het artikel gezien en direkt in de winkel besteld. Uitstekend geholpen door de medewerker. Als extra service heeft de medewerker mij de afmeting van het bestelde produkt uitgeprint. De afmeting had ik direkt nodig, immers de afmeting zou dezelfde dag nog naar de installateur. Deze extra service heeft vertraging in de planning voorkomen. Bedankt!

Van der Drift

Prima snelle levering, product is naar wens en past. Helemaal goed!