Dhr. Kuijpers

Prettig geholpen in rotterdam

Uw ervaring

Verkoper was zeer behulpzaam en heeft mij goed geholpen met mijn badkamer samenstellen

kop

Service

Uw ervaring

Geen bevestiging per mail ontvangen van mijn bestelling.
Dus geen idee of en wanneer er wordt geleverd. Telefonisch niet te bereiken.
doe hier dus geen zaken mee

Kamp

Foutloos

Uw ervaring

Duidelijke website en uitgebreide informatie.
Donderdag heb ik een kraan besteld en vrijdag om 12.30 uur geleverd. Prima!

castricum

Het is belangrijk dat die moeilijke crackers vernietigd worden zo snel mogelijk!

Uw ervaring

belangrijk dat dat ze hun woord na komen dat ze echt helemaal vernietigd worden!

sonja

Lekker vlot geregeld!
bedankt voor je hulp in de winkel jos ;)

Rik

Slechte afhandeling bestelling

Uw ervaring

Gelokt door scherpe prijzen, snelle levertijd en een prettig werkende website heb ik m'n bestelling geplaatst, alle producten binnen een dag leverbaar, volgens de website. Blijkt in de praktijk helaas compleet anders uit te vallen. Geen leveringen, ook geen email of telefoontje, zelf maar bellen en mailen en bellen, geen excuses maaar levertijd wordt wel een week ipv een dag... Kansloos

dataspecialist

Eerst naar de winkel gegaan toch online besteld,

Uw ervaring

hansgrohe spullen gekocht, nog niet geplaatst

freek

Primadeluxe

Uw ervaring

Communicatie tussen winkel en webwinkel kan beter, al met al keurig geholpen.
scherpe prijzen.

gr

simon

Waardeloos service en levertijden. Valse beloftes (vooral in de winkel vam Rotterdam)

Uw ervaring

Ik heb nog nooit zo veel problemen gehad met een bestelling.
leveringstijden van de website kloppen voor geen meter. Daar waar 1 dag levertijd staat, heb ik meer dan een maand voor moeten wachten. Bestelling komt niet compleet en wordt in meerdere keren bezorgd. Sommige artikelen worden als geleverd aangemeld terwijl ze nooit geleverd zijn. Ze geven jou de schuld waarom jij dat niet via de email hebt gemeld.

Als je achteraan belt, dan hoor je iedere keer anders en ze verwijzen je naar de winkel in Rotterdam en die verwijst jou terug naar de helpdesk of ze vragen je via de email jouw klachten te melden waar je geen reactie op terug krijgt. Wij moeten elke keer achteraan gaan bellen om te weten wat de status is en dan hoor je dat ze heel druk hebben en je krijgt telkens verkeerde informatie. Na zo veel fouten en lang wachten, moest ik de retourkosten betalen voor de spullen die ik te laat heb geleverd en ergens anders heb besteld.

jan

Bij bestellen stond volgende dag bezorgd. Uiteindelijk bleek na betaling dat de douchekop pas over 3 weken kon worden bezorgd.

Uw ervaring

Nadat ik erachter kwam dat de douchekop pas na 3 weken kon worden bezorgd ipv 1 dag heb ik een mail gestuurd waarin ik vroeg om mijn geld. Dit werd na 3 dagen retour gestort.