Jan Heesters

Goede service, snelle levering van een goed product.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Jan Heesters, dank je wel voor je complimenten. Hartstikke fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Ardy Wilderink

We zijn heel aardig met goed advies geholpen in Wateringen. 2x bestelling gedaan via Internet waarna onze aankopen snel en netjes geleverd werden. We hadden per ongeluk een klein onderdeel... We zijn heel aardig met goed advies geholpen in Wateringen. 2x bestelling gedaan via Internet waarna onze aankopen snel en netjes geleverd werden. We hadden per ongeluk een klein onderdeel weggegooid. Na een telefoontje naar de badkamerwinkel kreeg ik het onderdeel gratis de volgende dag na geleverd. Heel goede service!!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedendag Ardy Wilderink, dank je wel voor je beoordeling. Ik ben blij dat we je goed hebben kunnen helpen en je onze goede service hebt ervaren. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Kees van Raffe

Bestellen ging makkelijk, afleveren op de afgesproken dag en tijd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Kees van Raffe, dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Groetjes, Jasmijn

Irene

Goed en super snelle levering: de volgende dag

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Irene, dank je wel voor je review. Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je geleverd is. Veel plezier ervan. Groetjes, Jasmijn

Ab Ait Tami

Ruime keuze, overzichtelijk en niet te vergeten de prijzen zijn prima

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Ab Ait Tami, hartstikke fijn dat je zo tevreden bent over de website en de prijzen. Dank je wel voor je review! Groetjes, Jasmijn

A van der Vliet

Keurige verpakking, snelle servive

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste A van der Vliet, hartstikke fijn dat je pakketje keurig verpakt was en je onze snelle service hebt ervaren. Veel plezier ervan. Groetjes, Jasmijn

Fred Claessen

Super en duidelijk

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Fred Claessen, aan je review te zien hebben we je gelukkig goed kunnen helpen. Veel plezier van je bestelling. Groetjes, Jasmijn

Ton Stolk

De service gaat verder dan de rekening hoog is

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Ton Stolk, dank je wel voor je mooie review. Ik ben blij te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van je bestelling. Groetjes, Jasmijn

Cor Pandelaar

Snelle service. Betrouwbaar bedrijf.
Snelle reactie per telefoon. Kreeg per ongeluk een ander onderdeel toegezonden, maar werd na één telefoontje direct keurig afgehandeld door Jacco.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Cor Pandelaar, dank je wel voor je mooie review. Ik ben blij dat Jacco je goed heeft kunnen helpen met het verkeerd geleverde product en het nu voor je is opgelost. Ik wens je veel plezier toe... Hallo Cor Pandelaar, dank je wel voor je mooie review. Ik ben blij dat Jacco je goed heeft kunnen helpen met het verkeerd geleverde product en het nu voor je is opgelost. Ik wens je veel plezier toe van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Bert

Afwikkeling retour correct en snel

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Bert, hartstikke fijn om te lezen dat de afwikkeling van je retour correct en snel is gegaan. Dank je wel voor je review. Groetjes, Jasmijn