Reviews

8.7 / 10
8113 beoordelingen
Schrijf beoordeling

8113 Reviews

Jansen

2/10

Geen aanrader om hier artikelen te kopen. 2e hands product geleverd. Omruilen is niet goed gegaan. Communicatie is veelal afwijkend, uitstel en niet helder. Uiteindelijk geen nieuw product geleverd.... Geen aanrader om hier artikelen te kopen. 2e hands product geleverd. Omruilen is niet goed gegaan. Communicatie is veelal afwijkend, uitstel en niet helder. Uiteindelijk geen nieuw product geleverd. Kortom, ben verstandig en doe hier zeker géén aankopen!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer/mevrouw Jansen, wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt. Ons serviceteam neemt even contact met u op om uw verhaal goed aan te horen zodat we onze service daar kunnen verbeteren.... Beste meneer/mevrouw Jansen, wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt. Ons serviceteam neemt even contact met u op om uw verhaal goed aan te horen zodat we onze service daar kunnen verbeteren. Groet, Jasmijn


Judith B.

2/10

Retourzending niet goed afgehandeld

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Dag Judith, Ik denk dat deze review een dubbele is, ik heb net op de andere gereageerd dat ons service team contact met je opneemt! Groetjes Jasmijn


Judith D. B.

2/10

Geen geld terug na retourzending. Alles keurig in de originele verpakking geretourneerd. Tien dagen na retourzending e-mail ontvangen dat de retourzending niet aan de voorwaarden van retournering... Geen geld terug na retourzending. Alles keurig in de originele verpakking geretourneerd. Tien dagen na retourzending e-mail ontvangen dat de retourzending niet aan de voorwaarden van retournering voldeed. 0 euro terug in plaats van 120 euro. Op mijn reactie waarom het niet voldeed geen reactie. Nogmaals gemaild en weer geen reactie. Jammer jammer. Hopelijk nu wel een reactie en anders maar Kassa en Radar. Klantenservice wanneer krijg ik mijn geld terug?????

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Judith,
Wat vervelend dat je retourzending niet is geaccepteerd. Ik snap dat je daar vragen over hebt. Het is erg druk op de klantenservice dus reactie op je mail zal nog komen. Maar ik...
Beste Judith,
Wat vervelend dat je retourzending niet is geaccepteerd. Ik snap dat je daar vragen over hebt. Het is erg druk op de klantenservice dus reactie op je mail zal nog komen. Maar ik zorg ervoor dat het serviceteam alles even nakijkt en contact met je opneemt.
Groetjes Jasmijn


van Dusschoten

1/10

Slecht!!!!!!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer/mevrouw van Dusschoten,
Wat vervelend dat u een slechte ervaring bij ons hebt.
We gaan even contact met u opnemen om te horen waar het aan ligt en te kijken wat we eraan kunnen...
Beste meneer/mevrouw van Dusschoten,
Wat vervelend dat u een slechte ervaring bij ons hebt.
We gaan even contact met u opnemen om te horen waar het aan ligt en te kijken wat we eraan kunnen doen.
Groet, Jasmijn


Westland

1/10

Verwachte bezorgdatum Woensdag, nu zaterdag nog niks ontvangen. Ook totaal geen communicatie na bestelling, alleen een bestelbevestiging niks over latere bezorging. Communiceren lijkt me toch het... Verwachte bezorgdatum Woensdag, nu zaterdag nog niks ontvangen. Ook totaal geen communicatie na bestelling, alleen een bestelbevestiging niks over latere bezorging. Communiceren lijkt me toch het belangrijkste.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer/mevrouw Westland, heel vervelend dat uw order er nog niet is. We gaan kijken wat er mis gaat en nemen contact met u op. Groet, Jasmijn


Carine Peters

1/10

Beste, met spijt moeten wij melden dat onze tevredenheid ver onder nul zit.Douchecabine besteld en betaald op 1 mei.Deze was volgens jullie in stock waardoor wij 2 dagen voor eerste... Beste, met spijt moeten wij melden dat onze tevredenheid ver onder nul zit.Douchecabine besteld en betaald op 1 mei.Deze was volgens jullie in stock waardoor wij 2 dagen voor eerste levering,namelijk 17 mei,onze oude douchecabine verwijderd hebben.Tot op heden, 21 juni,hebben wij nog steeds geen douchecabine ontvangen.
Hopend op een tegemoetkoming!
Met vriendelijke groet,
Carine


Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Carine,
Wat vervelend dat jullie al zo lang niet goed kunnen douchen! We zoeken uw gegevens even erbij en dan neemt ons service team z.s.m. contact met u op.
Groet, Jasmijn


Bosgra

1/10

Op 30 april 3 producten voor onze badkamer gekocht die op dat moment op 11 mei geleverd konden worden. Een deel van de producten kon wel eerder geleverd worden maar badkamer winkel kiest ervoor... Op 30 april 3 producten voor onze badkamer gekocht die op dat moment op 11 mei geleverd konden worden. Een deel van de producten kon wel eerder geleverd worden maar badkamer winkel kiest ervoor alles in één keer te leveren. Keer op keer werd de levering vertraagd terwijl de levertijd op de website zelf op vandaag besteld morgen in huis stond. Uiteindelijk na 7 weken en 3 beloofde leverdata verder heb ik mijn geld teruggevraagd. Er klopt werkelijk niets van hun voorraden dus mocht je zeker willen zijn van een product, koop hier dan niet. Wij hebben drie weken langer niet kunnen douchen omdat het product niet geleverd werd en uiteindelijk deze elders besteld.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer/mevrouw Bosgra,
Wat vervelend dat u zo lang niet kon douchen. Ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend gelopen is. Onze klantenservice gaat in het systeem nakijken hoe dit kan...
Beste meneer/mevrouw Bosgra,
Wat vervelend dat u zo lang niet kon douchen. Ik kan me voorstellen dat dit heel vervelend gelopen is. Onze klantenservice gaat in het systeem nakijken hoe dit kan en neemt nog even contact met u op. Daarmee kunnen we dit in de toekomst hopelijk voorkomen en onze service verbeteren. Ik wens u een fijne dag, groetjes Jasmijn


BIC

10/10

Wanneer ik mijn bestelling bij badkamerwinkel net definitief had gemaakt las ik pas de recensies (normaal doe ik dat eerst). Ik schrok ontzettend van de vele negatieve reacties en was bang voor wat... Wanneer ik mijn bestelling bij badkamerwinkel net definitief had gemaakt las ik pas de recensies (normaal doe ik dat eerst). Ik schrok ontzettend van de vele negatieve reacties en was bang voor wat of wanneer ik iets of zelfs niets zou krijgen.
Eind van de middag besteld en de volgende ochtend 8.00 uur het juiste artikel in huis!