de Roode

Geweldige winkel met service hoog in het vaandel .

Badkamerwinkel Nieuwegein

Snelle reactie op defecte badkraan! Binnen 3 dagen nieuwe badkraan thuis bezorgd. Petje af!

Ann

“Wit” besteld, “vergeeld” komt toe. Heel ontgoochelend.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Ann, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden... Hallo Ann, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Mathé de Wit

Na meerdere malen bellen, meer dan een week moeten wachten met producten ‘op voorraad’

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Mathé, vervelend om te horen dat uw bestelling langer op zich heeft laten wachten. Het is op dit moment zeer druk bij de post. Pakketten kunnen hierdoor helaas vertraging oplopen. Groeten,... Hallo Mathé, vervelend om te horen dat uw bestelling langer op zich heeft laten wachten. Het is op dit moment zeer druk bij de post. Pakketten kunnen hierdoor helaas vertraging oplopen. Groeten, Jasmijn.

Pieter

Geberit / Sphinx WC plus reservoir snel en correct geleverd voor een goede prijs.

Boerma

Zeer keurig geleverd en op de afgesproken datum

Leo Bruinsma

Uitstekend, vrijdagmorgen bestellen, zatermorgen in huis, niet te geloven!