R. Hoogvelt

Service ook in after sales

JK

Slecht

Uw ervaring

Tijdens het zoeken naar artikelen kwam ik al vaak onduidelijkheden tegen over de producten. Bijvoorbeeld afmetingen in de productnaam tegenstrijdig waren met de specificatie. Ook staan er m.i. veel artikelen in de verkeerde categorie. Uiteindelijk wel bestelling geplaatst, vanwege de prijs.
Deze werd in 3x geleverd. Zonder enig bericht dat er nog nazendingen komen, dus je weet niet of ze de helft vergeten zijn of dat de rest gewoon later komt.
Ondanks dat ik een wastafel-plug had besteld waar tot 2x toe bij staat dat die voor wastafels met overloop was, was dit niet het geval. Retourneren mag, maar alleen op eigen kosten.
Gebeld met klantenservice. Deze trekken zich de verkeerde omschrijving niet aan, maar reageren alleen door de fabrikant van het product terug te laten bellen voor productuitleg. Een goede webshop heeft zijn zaken tegenwoordig beter op orde.

Deelen

Lekker makkelijk en goedkoop.

Uw ervaring

Online bestellen en afhalen wanneer het mij uitkomt ideaal.
En de prijs scheelt echt veel in vergelijking met een bouwmarkt en het zijn toch echt dezelfde tegels. Toppertje

Tom Lamers

Goede service, snelle levering

Uw ervaring

Snelle levering. Was de eerste keer niet thuis. Kon meteen een afspraak maken wanneer het mij uitkwam . Top

Langenberg

Drain

Uw ervaring

Mooie drain, na vergelijking het voordeligst bij badkmerwinkel.nl, snelle levering.

Biesheuvel

Ik geef een 8 voor de service

Uw ervaring

Online gaat prima een snelle afhandeling en bezorging

Willem van Dijk

Kwaliteit voor een goede prijs

Uw ervaring

Voor de aflevering wordt je gebeld en de artikelen worden dan op de afgesproken tijd zonder problemen en netjes verpakt
geleverd

V. Zon

Niet aan de afgesproken levertermijnen voldaan.

Klusbedrijf010

Lekker snel!

Uw ervaring

Gisteravond om 20.00 besteld en de volgende morgen om 09.00 al binnen!! En ook nog eens veel goedkoper dan de rest. Ik snap niet hoe jullie het doen, maar TOP!

Manuel

Leveringstijden niet zoals aangegeven op de website.

Uw ervaring

Via deze site een wastafel besteld en deze was er niet de volgende dag dus telefonisch contact opgenomen en kreeg te horen dat de leverancier last had van een cyberaanval.
uiteindelijk is deze gebracht door de Technische Unie en deze hebben daar geen last van gehad.
Toch nog een keertje het voordeel van de twijfel gegeven en een spiegelkast besteld omdat ze aangaven een levertijd van 2 weken te hebben waar andere 4 weken aangaven.
Zelf in week 3 contact op moeten nemen om het eindelijk geregeld te krijgen om hem in week 4 pas in ontvangst te mogen nemen.
Mooie site en je krijgt uiteindelijk je spullen maar niet de levertijden zoals op de site staat aangegeven terwijl er zoveel kleinere webshops site die hun belofte wel waar kunnen maken.
Zou hier zelf niet zo snel meer wat bestellen