Badkamerwinkel.nl

Badkamerwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Badkamerwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3793
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Badkamerwinkel.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 3793 ervaringen.

Klaus Bacher
Klaus Bacher

Uw ervaring

Vandaag bestellen, morgen in huis is flagrante leugen!!

Order niet op te volgen. Bij telefonisch contact verzinnen ze steeds een nieuwe uitvlucht. Antwoorden op e-mails doen ze niet.

Hopelijk krijg is bestelde en betaalde waar ooit nog geleverd.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Niet kopen bij deze shop.

Caro
Zeer goed (9/10)
Caro

Uw ervaring

We hadden een zitting nodig voor ons toilet. Badkamerwinkel heeft uitgezocht.

Score voor Badkamerwinkel.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Lekker snel en goed advies.

Ellen
Uitstekend (10/10)
Ellen

Uw ervaring

Vriendelijk geholpen aan telefoon en duidelijke shop

Score voor Badkamerwinkel.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima, niks op aan te merken.

Ab
Ab

Uw ervaring

Douche drain besteld, ze komen hun aangegeven levertijden niet na. Zonder te informeren,
Zou het pas na 2 weken geleverd kunnen worden maar bij het artikel in de webshop staat nog steeds volgende dag geleverd

Zeer slechte webwinkel!!!.

Karel Doorman
Uitstekend (10/10)
Karel Doorman

Uw ervaring

Heb mijn kranen bij Badkamerwinkel besteld. Snel en goedkoop. Bedankt voor de goede service!

Score voor Badkamerwinkel.nl:5/5

Snel en goed!.

VVV
VVV

Uw ervaring

Ik vraag me af of Badkamerwinkel.nl wel een klantendienst heeft? Na vele malen mailen en bellen, geen reactie.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Shame on you! koop beter bij www.saniweb.nl.

Niels van thienen
Niels van thienen

Uw ervaring

Badkamerwinkel.nl houdt ons al meer dan een maand aan het lijntje! Door een misverstand werd een onderdeel foutief geleverd. Dit kan altijd gebeuren, maar dat we na 5 keer mailen/bellen nog steeds niet worden verder geholpen? Altijd hetzelfde "vriendelijke" antwoord, we komen er dadelijk op terug...

Geen service!.

Ineke Grondman

Echt niet klantvriendelijk! bij het opnemen van een order zijn ze super! we hebben 2 maanden voordat we onze badkamer gaan vernieuwen de spullen besteld. geen probleem! mijn man een middag vrijgekomen, ik meerder middagen vrijgekomen. geen levering!! als je belt, mailt, is het jouw probleem! ze verschuilen zich achter derde partijen. het is nooit hun probleem, bellen niet terug, mailen niet. je moet overal zelf achter aan. echt frustrerend!!.

Ck
Ck

Uw ervaring

Er waren drie leveringen nodig om de juiste radiator te leveren. Hierna bleken de montage spullen nog niet compleet, deze zijn na enkele telefoontjes uiteindelijk nagestuurd.
Telefoontjes over de verkeerde leveringen werden slecht opgepakt. Vaak moeten bellen, voor er actie werd ondernomen. Zelfs door badkamerwinkel.nl bij hun leveancier langs gestuurd, om daarmee het probleem op te lossen. Daar aangekomen zegt die leverancier helemaal geen zaken te doen met particulieren. Afspraken over terug bellen en mailen werden niet nagekomen.
Twee van de drie leveringen zijn niet op de afgesproken geleverd. Een keer een dag eerder, toen het product langs de straat aan de deur is achter gelaten... en de keer daarna een dag later dan beloofd. Uiteraard zelf na een dag wachten contact moeten opnemen met badkamerwibkel.nl, met de vraag waar de levering bleef.

De in februari bestelde radiator is in juli dan toch eindelijk compleet, onbeschadig en in de bestelde kleur geleverd.

Slechte service.

Henk Bouthoorn
Zeer slecht (2/10)
Henk Bouthoorn

Uw ervaring

Bij het bestellen van de artikelen bleek een kastje niet voorradig dus 2 weken levertijd, dat kan natuurlijk.
Bij het checken van het ordernummer de volgende dag bleek dat er problemen waren met de transporteur, een virus, dat kan ook, dus gebeld. Maar toen ik vroeg kan ik het komen ophalen kreeg ik te horen dat de WC niet op voorraad was maar waarschijnlijk morgen zou binnenkomen de rest van de spullen zouden de volgende dag worden geleverd dat ging goed. Weer gebeld of de WC pot al op voorraad was, nee die is er nog niet maar kan ieder moment binnenkomen, Een week later weer gebeld nee er is iets fout gegaan bij de leverancier ik zet uw order over naar een andere leverancier en die levert morgen af. Volgende dag om 2 uur gebeld, nee er is iets fout gegaan bij het omzetten van de order. We proberen opnieuw morgen af te leveren. Kan dit in de middag want in de ochtend ben ik niet thuis en het pakket is te groot om bij de buren te laten afleveren. Nee dat kan niet. Dan maar over het weekend heen en maandag afleveren ik hoop dan eindelijk na 2 weken mijn WC te ontvangen. Na al de gemaakte fouten vraag ik mij af waarom het niet mogelijk was om de transporteur de opdracht te geven in de middag af te leveren als tegemoetkoming voor gemaakte fouten. Ik zit inmiddels 2 weken zonder WC en dat is buitengewoon lastig.

Score voor Badkamerwinkel.nl:1/5

Levering.

Bedrijfsinformatie

Badkamerwinkel biedt alles op het gebied van sanitair voor je badkamer en toiletruimte. Met een ruim assortiment aan baden, douches, wastafels, badmeubels, toiletten, kranen en accessoires is Badkamerwinkel.nl de webshop voor je sanitair aankopen!
Adres
De Ooyen 7a