mieke

Ik ben erg tevreden. Er was een stukje af op de kraan. Dit werd keurig opgelost en zeer vaak door de klantenservice geïnformeerd. Top

Arnold

Al enkele malen besteld bij Badkamerwinkel, heel goede ervaring,
Al enkele malen besteld bij Badkamerwinkel, heel goede ervaring,
snelle levering, goede telefonische bereikbaarheid. Artikel was niet duidelijk vermeld op de website, bevestigingsmiddel ontbrak, werd echter na telefonisch contact kosteloos en gratis nagestuurd. Dat is echte service.

Alexander Vietoshkin

My experience was very good. Good quality of purchase and web-experience as well, fast delivery. It would be good to add a little bit more information, such attributes as diameter and some things to... My experience was very good. Good quality of purchase and web-experience as well, fast delivery. It would be good to add a little bit more information, such attributes as diameter and some things to the bath accessories.

Thank you for your feedback! Greetings, Jasmijn

Nitsche

Helemaal goed, ook een klein probleempje goed opgelost.

ruben

Zeer slechte klantenservice!, We hebben meerdere bestellingen gedaan in het begin zeer tevreden. En dus in het totaal voor ruim 6700,- euro besteld voor een verbouwing.

Het probleem...

Het probleem ontstond bij de douche. We hebben twee Hotbath cobber sets besteld, uiteraard was het inbouw gedeelte het eerste nodig en de daadwerkelijk afbouw gebeurde pas een stuk later. Nu bleek dat bij de afbouw delen een verkeer onderdeel was geleverd. het afdek gedeelte van de douche knop is anders dan die van de thermostaat kraan, echter kregen wij 2x het zelfde onderdeel. Dit is moeilijk te zien, maar past niet door een andere diameter.

Na 11 mails, 3 maanden, meerdere foto's en 4 verschillende klantenservice medewerkers, (Mark, Zoltan, Michelle & Nina) lijkt het probleem nog steeds niet duidelijk, of is er niemand die het echt op wil pakken. Bij elk bericht laat ik mijn telefoonnummer achter, maar iedereen lijkt zich achter zijn toetsenbord te verschuilen en we worden al maanden aan het lijntje gehouden. Er is daar niemand met de wilskracht of het mandaat dit echt op te lossen.

Wees dus gewaarschuwd! alles lijkt prima, tot er een probleem is met levering of garantie! Ik raad aan om te bestelen via sanitairwinkel daar hebben wij zeer prettig contact mee gehad, en zij denken nu mee in ons probleem en gaan kijken of zij ons verder kunnen helpen met het oplossen van een probleem bij de concurrent! dat is pas service!!

Jammer, we kunnen nu nog steeds niet genieten van onze badkamer. Ze verschuilen zich continue achter hun leverancier met verschillende smoezen. Echter doen wij geen zaken met de leverancier, wij doen zaken met badkamerwinkel. We weten ons geen raad meer en hebben daarom besloten een advocaat in te schakelen. Jammer dat het zo moet lopen..

Beste ruben,
Wat vervelend dat deze kwestie zo lang loopt. Ik ga het service team vragen om het uit te zoeken zodat het eindelijk kan worden afgerond. Je hoort van ons. Groet, Jasmijn

C. van der Schoof

Slechte service

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer/mevrouw vd Schoof, vervelend dat u een slechte service heeft ervaren. Onze service afdeling heeft u als het goed is inmiddels gesproken. Groetjes Jasmijn

Chris Mastemaker

In november een volledige badkamer besteld zonder de tegels. Alles met een uitgestelde leverdatum van 31 Mei. Deze datum 1 keer verandert naar 14 Juni. Wat blijkt: elk artikel wordt afzonderlijk... In november een volledige badkamer besteld zonder de tegels. Alles met een uitgestelde leverdatum van 31 Mei. Deze datum 1 keer verandert naar 14 Juni. Wat blijkt: elk artikel wordt afzonderlijk verstuurd. Dus op 31 mei kregen we toch 80% van de spullen. Behalve de onderkast en de wastafel. Deze zijn nu nog steeds niet binnen. En opeens wordt er een afgestuurd: ontvang ik de verkeerde. Geven ze aan dat 21-7 de juiste verstuurd word om om te ruilen: uiteraard vandaag 27-7 komt de chauffeur. Maar die komt alleen maar ophalen. De klantenservice verschuilt zich dat ze zelf geen magazijn hebben, dus dit bedrijf doet alleen maar aan dropshipping. Met andere woorden: mocht je wat willen bestellen kijk even verder naar een ander bedrijf.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Chris, wat vervelend dat het uitleveren van je bestelling niet goed gaat. Ons serviceteam gaat even kijken wat er mis gaat en wat ze voor je kunnen doen. Zij nemen dan even contact met je op.... Beste Chris, wat vervelend dat het uitleveren van je bestelling niet goed gaat. Ons serviceteam gaat even kijken wat er mis gaat en wat ze voor je kunnen doen. Zij nemen dan even contact met je op. Groetjes Jasmijn