Louwers

Bij onduidelijkheden snelle/heledere/goede communicatie via de klantenservice

Waterwoud b.v.

Snelle levering, goed assortiment met duidelijkheid over levertijden.

Theo

Verkoop en bezorging zijn correct en snel verlopen.

D Verweij

Mijn ervaring is gewoon goed. Ik bestel vaak bij de badkamerwinkel. Komen hun afspraken voor 95 procent na.

Rik de Haas

Netjes als geplanned aangeleverd , prima ?

Pritz onderhoud en montage

Prima communicatie en levering en bij een foute bestelling van mijn kant makkelijke retour procedure

Leo

Website geeft verkeerde informatie, ik dacht een douchestang- glijstuk besteld te hebben met zwenkbare ( dus van L naar R) handouchehouder. Op de website staatimmers; GROHE Tempesta glijstuk,... Website geeft verkeerde informatie, ik dacht een douchestang- glijstuk besteld te hebben met zwenkbare ( dus van L naar R) handouchehouder. Op de website staatimmers; GROHE Tempesta glijstuk, diameter 22 mm, chroom - 48099000 met zwenkbare handdouchehouder.
Dit klopt dus niet de handdouche houder is NIET zwenkbaar! Enfin, ik retouneer dit glijstuk, maar ik verwacht dan niet dat ik de retourkosten moeten betalen, immers de informatie op de site is niet juist, ik had het netjes gevonden als de retourzendig dan kosteloos was geweest.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Leo,
Beste Leo,
Wat vervelend dat u een ander product heeft ontvangen dan u had verwacht. Ik geef uw opmerking aan onze content afdeling door zodat de omschrijving kan worden nagekeken. Ik vraag daarnaast onze service afdeling om nog even contact met u op te nemen.
Groet, Jasmijn

M. Dekker

Slechte klantenservice

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer of mevrouw Dekker,
Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met onze klantenservice.
Ik vraag het serviceteam om even contact met u op te nemen n.a.v. uw...
Beste meneer of mevrouw Dekker,
Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met onze klantenservice.
Ik vraag het serviceteam om even contact met u op te nemen n.a.v. uw review.
Groet, Jasmijn

Vincent

Een bestelling geplaatst welke op voorraad zou zijn en de volgende dag zou worden geleverd. Na een week en meerdere telefoontjes de bestelling willen annuleren om elders mijn spullen te halen.... Een bestelling geplaatst welke op voorraad zou zijn en de volgende dag zou worden geleverd. Na een week en meerdere telefoontjes de bestelling willen annuleren om elders mijn spullen te halen. Voordat ik een bevestiging kreeg van annulering waren wij drie weken verder. Voor mij nooit meer een bestelling van badkamerwinkel.nl Waardeloos!! Telefonisch aan het lijntje gehouden en steeds niet terugbellen wanneer ze dat beloven.
Succes als je hiermee in zee gaat.