Rob

Prima winkel, snel geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Rob, dank je wel voor je review. Hartstikke fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd. Geniet ervan! Groetjes, Jasmijn

Randy

Goede product & kwaliteitsomschrijving
Trlefonisch gied bereikbaar en vakkundig geholpen
Levering had 2 dgn vertraging bij post.nl
Bij het product GROHE Tempesta Cosmopolitan...
Goede product & kwaliteitsomschrijving
Trlefonisch gied bereikbaar en vakkundig geholpen
Levering had 2 dgn vertraging bij post.nl
Bij het product GROHE Tempesta Cosmopolitan systeem 250 was door de fabrikant een verkeerde schroef meegeleverd.

Tip zie montagefilm op YouTube

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Randy, dank je wel voor je mooie beoordeling. Ik ben blij dat we je goed hebben kunnen helpen! Veel plezier van je bestelling. Groetjes, Jasmijn

Yvonne Uitermark

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Yvonne Uitermark, dank je wel voor je review. Hartstikke fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd. Geniet ervan! Groetjes, Jasmijn

Robby

Top. Supersnelle levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Robby, dank je wel voor je mooie review. Ik ben blij dat je bestelling super snel bij je geleverd is. Veel plezier ervan! Groetjes, Jasmijn

F.Rijken

Snelle levering voor een goede prijs

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste F. Rijken, ik ben blij dat je bestelling snel bij je geleverd is voor een goede prijs. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Ruud

Prima services

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Ruud, dank je wel voor je review. Ik ben blij dat we je prima hebben kunnen helpen. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

bert

Prima geregeld snelle levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Bert, dank je wel voor je complimenten! Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

wauman

Alles vandaag geleverd wel in drie keer maar alles in orde .

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen heer/mevrouw Wauman, super fijn om te lezen dat al je producten bij je geleverd zijn. Omdat we al je producten graag zo snel mogelijk bij je willen hebben, kan het soms voorkomen dat je... Goedemorgen heer/mevrouw Wauman, super fijn om te lezen dat al je producten bij je geleverd zijn. Omdat we al je producten graag zo snel mogelijk bij je willen hebben, kan het soms voorkomen dat je producten uit verschillende magazijnen komen waar er voorraad is. Dank je wel voor je review en veel plezier van je bestelling. Groetjes, Jasmijn

K de Weerd

Gewoon goed!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi K de Weerd, dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat we je 'gewoon goed' hebben kunnen helpen. Groetjes, Jasmijn

Jozef

Goed geadviseerd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Jozef, dank je wel voor je beoordeling. Ik ben blij dat je goed geadviseerd bent! Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn