Christina

Super!!

Uw ervaring

Snelle levering en vriendelijk personeel!!

Kalin

Opvallend dat Badkamerwinkel.nl meestal qua prijs als beste naar voren komt. Dat dan de website zelf en ook de service overzichtelijk en goed zijn, maakt dat we hier graag terugkomen.

I.Schilders

Perfekt!

Uw ervaring

Het bestelde produkt(douchewand) overtreft onze verwachtingen. Een heel snelle en correcte afhandeling en levering. Aangename samenwerking! Bedankt!!!

Denny

Levering niet binnen 1 dag

Uw ervaring

Er staat duidelijk bij artikelen vermeld, voor 19.00 of 20.30 besteld is de volgende dag in huis. Dit klopt helaas niet, levertijd wordt dus niet waargemaakt. Je kunt wel iets op je site zetten, maar zorg dan ook dat je dit nakomt.

Hans F

Korfzeef voor afvoer besteld

Uw ervaring

Ik heb vrijdag 2 korfzeven besteld en zaterdag al ontvangen.
Absoluut voor een scherpe prijs en goede kwaliteit.
De maten stonden ook exact op de website.
Zeer tevreden.

Guno

Betrouwbaar en goede service en vriendelijk

Uw ervaring

Bij bestelling , snelle ontvangst en koffie bij het op halen van product.

minkjan

Bedrijf doet niet wat het beloofd.

Uw ervaring

Radiator besteld voor 2100 uur 's avonds, was op voorraad dus zou de volgende dag bezorgd worden zoals beloofd op de website. Na betaling een email met bevestiging van betaling en een link naar de order/verzendstatus.
Volgende dag gaf de link aan dat er nog geen informatie was over de leveringstijd. Om 11.30 uur gebeld met klantenservice en deze gaf aan dat zij niet konden zien hoelaat de radiator bezorgd zou worden maar dat de chauffeur een half uur voor levering zou bellen.
Om 17.30 uur nog maar een keer gebeld met de klantenservice en toe gaf men mij doodleuk aan dat de radiator helemaal niet bezorgd zou worden omdat deze niet ingepland was bij de vervoerder. Dat ik de hele dag heb zitten wachten en verlof voor had opgenomen maakte geen indruk. Ik was de maandag daarop weer aan de beurt maar zou worden teruggebeld door de klantenservice voor afhandeling klacht/compensatie. Die maandag werd de radiator wel geleverd maar ik werd niet terug gebeld. Nadat ik zelf belde gaf men aan niets te kunnen betekenen en wenste mij een fijne dag.
Bedrijf doet dus niet wat het beloofd en de klantenservice zou ook best verbeterd kunnen worden.

Linda Meijer

Service en kwaliteit

Erg klantvriendelijk

Wilma Brul

Ik heb 2x een mail gestuurd en geen antwoord gekregen erg jammer want ik wil iets hebben maar kan het niet vinden. De kraan die ik had besteld was snel binnen dus dat is fijn maar jammer dat ik niet...

Michel van Schaik

1 : zeer slecht

Uw ervaring

5 weken moeten wachten op mijn bestelling, op de site stond vandaag besteld dinsdag in huis.. kennelijk was de site dus niet up to date. Was het het geval geweest dat er stond niet op vooraad, had ik het product ergens anders besteld.