Privé

Ik heb een infrarood kraan aangeschaft, zodat dit beter voor het milieu is en ik minder water zou verbruiken.
Na het lezen van het instructies blijkt dat je de kraan alleen afgesteld kan...
Na het lezen van het instructies blijkt dat je de kraan alleen afgesteld kan worden met een afstandsbediening, welke € 125,- kost. Op de website is dit niet vermeld.
Ik heb dit vermeld aan badkamerwinkel.nl zij hebben gezegd dit terug te koppelen aan de leverancier. Wat wel vreemd is, nu zij zelf dit niet op hun website niet hebben opgenomen.
Later krijg ik een mail dat dit idd via een afstandsbediening kan worden afgesteld, wat ik al had gelezen in de handleiding en badkamerwinkel.nl had geïnformeerd.
Al met al wel een fijne kraan. Maar je kan deze dus zonder afstandsbediening niet afstellen.
Wel een slechte service.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo, wat vervelend dat dit niet duidelijk was op de website. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice... Hallo, wat vervelend dat dit niet duidelijk was op de website. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we nog voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Bart

Verwittigen om latere levering kan iets vlugger.
anders oké .

W.T. Meulenbeek

Niet te geloven , om 16.00 u besteld en daag erop om 12.00u bij mij thuis , nog binnen 24 uur gemonteerd en al

Cora van der Zee-van Dijk

De levering was goed. Echter bleek de wc pot defect. Het omruilen is bijzonder. 4 keer gebeld, retourformulier, 3 mailtjes en 1,5 week verder. Telefonisch vriendelijk maar service is zeer langzaam.... De levering was goed. Echter bleek de wc pot defect. Het omruilen is bijzonder. 4 keer gebeld, retourformulier, 3 mailtjes en 1,5 week verder. Telefonisch vriendelijk maar service is zeer langzaam. Niet beseffend dat er bij de klant ook problemen ontstaan omdat de pot defect is en de installateur niet verder kan.

Ik ben gebeld met excuses. De wc pot is met spoed alsnog geleverd. Alsnog netjes opgelost.

Privé gebruik

"Cartouches" voor Grohe kranen (niet meer leverbaar bij de grossiers in België (na 30 jaar!) toch gevonden in Nederland.
Bedankt voor de service

Marie jose

Vreselijk slecht, 28 okt een grote bestelling geplaatst in de winkel in Rotterdam, expres naar de winkel gegaan en 12 weken van te voren de bestelling geplaatst ivm zodat we zeker van op tijd de... Vreselijk slecht, 28 okt een grote bestelling geplaatst in de winkel in Rotterdam, expres naar de winkel gegaan en 12 weken van te voren de bestelling geplaatst ivm zodat we zeker van op tijd de levering zouden ontvangen ( in Corona tijd). De verbouwing begint op 4 Jan en de bestelling zou die dag geleverd worden. Op 30 dec de orderstatus verwachte levering 21 januari, na heel veel telefonisch contact van mij kant want terug bellen doen ze niet. Levering op 6 januari ontvangen , ontzettend balen want hierdoor konden de het Klusbedrijf niet verder ??.
Weinig begrip en aandacht vanuit de badkamerwinkel.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Marie Jose, vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de... Beste Marie Jose, vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt. Groet, Jasmijn

Diana

Ik heb op 21 december 2020 een bestelling geplaatst, het zou de volgende dag geleverd worden. Ik heb gekozen om het op locatie op te halen. Tot nu toe is de status nog steeds dat er zo snel mogelijk... Ik heb op 21 december 2020 een bestelling geplaatst, het zou de volgende dag geleverd worden. Ik heb gekozen om het op locatie op te halen. Tot nu toe is de status nog steeds dat er zo snel mogelijk geleverd wordt. Bij het artikel staat ook nog steeds dat het de volgende dag geleverd wordt. Bericht gestuurd naar klantenservice, kreeg als antwoord dat het waarschijnlijk 5 januari 2021 geleverd zou worden. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in, wees gewoon eerlijk over de levertijden, dan kom ik nog eens terug als klant. Ik heb al betaald hè!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Diana, wat vervelend dat de levering niet soepel verloopt. We gaan contact met je opnemen om te kijken wat er misgaat. Groet, Jasmijn

Dirk van Buren

Na telefonisch overleg zijn de kranen toch snel geleverd! Fijn en een goede oplossing!

Bart

Leveren duurde een weekje, maar was prima voor elkaar. Wel geleverd in 3 dozen waarvan de ene doos makkelijk bij een andere in had gekund en via 2 verschillende postbedrijven. Beetje vreemd dus,... Leveren duurde een weekje, maar was prima voor elkaar. Wel geleverd in 3 dozen waarvan de ene doos makkelijk bij een andere in had gekund en via 2 verschillende postbedrijven. Beetje vreemd dus, maar geen probleem uiteraard.