F. Brugman

Prima product en snelle levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen F. Brugman, super fijn om te lezen dat je tevreden bent. Dank je wel voor je review en veel plezier van je bestelling. Groetjes, Jasmijn

Torfs

Goede prijs/kwaliteit

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Torfs, dank je wel voor je beoordeling! Ik ben blij dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Jasmijn

J. Zitman

Goede ondersteuning van de klantenservice. Kopen hier zeker vaker.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen J. Zitman, wat fijn dat je goede ondersteuning van de klantenservice hebt gehad. We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Jasmijn

Frank Cornielje

Badkamerwinkel.nl heeft zijn beloftes waargemaakt. Chapeau..

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Frank Cornielje, dank je wel voor je mooie beoordeling. Ik ben blij dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van je bestelling. Groetjes, Jasmijn

Bas vd Ree

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Bas vd Ree, dank je wel voor je goede beoordeling. Veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

G. R.

Prima webwinkel

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo G. R., hartstikke fijn om te lezen dat je tevreden bent. Dank je wel voor je mooie beoordeling. Groetjes, Jasmijn

Rowan

Eerste toiletpot kwam helaas gebroken aan. Met een foto meteen een nieuwe opgestuurd gekregen, welke gelukkig nog heel was. Top service!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Rowan, wat vervelend dat je toiletpot gebroken bij je geleverd is. Ik ben blij dat je zo snel een nieuwe geleverd hebt gekregen en je tevreden bent over onze service. Groetjes, Jasmijn

Wilfred van der Kluft

Geweldige service
Geweldige service
Had twee zeepdispensers van Tiger (anderhalf jaar oud) die niet meer goed pompte. Kreeg binnen een week twee compleet nieuwe dispensers terwijl ik al blij was geweest met alleen de pompjes.

Wilfred

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Wilfred van der Kluft, hartstikke fijn dat je zo tevreden bent over onze service! Ik ben blij dat we je goed hebben kunnen helpen en ik wens je veel plezier toe van je nieuwe... Goedemorgen Wilfred van der Kluft, hartstikke fijn dat je zo tevreden bent over onze service! Ik ben blij dat we je goed hebben kunnen helpen en ik wens je veel plezier toe van je nieuwe zeepdispensers. Groetjes, Jasmijn

J.F.Schuitemaker

Prima geholpen

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag J.F.Schuitemaker, wat fijn dat je prima geholpen bent. Ik wens je veel plezier toe van je bestelling. Groetjes, Jasmijn

J.Wattel

Snel geholpen. Enige minpunt dat er een kapotte wc pot werd geleverd, maar de volgende dag hadden we weer een nieuwe on beschadigde w c pot, prima service !!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo J. Wattel, hartelijk dank voor je complimenten. Ik ben blij dat je de volgende dag weer een nieuwe onbeschadigde toiletpot hebt gekregen! Veel plezier ervan. Groetjes, Jasmijn