Roon

Moet nog steeds mijn bestelling krijgen. Kreeg ook een code voor gratis verzenden die niet werkte.
Nadat ik een negatieve feedback plaatste werd er gelijk contact opgenomen en de verzending alsnog geregeld daarvoor dank

Ria en Sjef Schmetz

Wij zijn zeer aangenaam verrast door de manier waarop jullie een probleem oplossen. We hebben een spiegel bij jullie gekocht en de hele procedure was super goed, eenvoudig en snel geregeld. Het... Wij zijn zeer aangenaam verrast door de manier waarop jullie een probleem oplossen. We hebben een spiegel bij jullie gekocht en de hele procedure was super goed, eenvoudig en snel geregeld. Het probleem was dat zowel de eerste als de tweede levering een kapotte spiegel was. Daarop waren wij een beetje bang dat e nu een probleem was. Hierover is zelfs helemaal nagedacht, er werd een derde spiegel aangeboden en ook de volgende dag zelfs heel geleverd. Super service en een bedrijf om te onthouden en reclame voor te maken. In een woord fantastisch.

Ron

Positieve ervaring met de klantenservice, goed geholpen bij een garantie claim.

Eline

Erg slechte service. Product wordt te laat en verkeerd geleverd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Eline, vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring met ons hebt! Maar ik heb helaas geen gegevens van je. Mocht je het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan ontvang ik graag... Hallo Eline, vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring met ons hebt! Maar ik heb helaas geen gegevens van je. Mocht je het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan ontvang ik graag je telefoonnummer (en ordernummer) dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Mw. Philipsen

Prima ervaring. Snelle levering en vriendelijke bezorger.

R.

Verzendkosten terugsturen absurd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi R, vervelend om te horen dat het product toch niet naar wens is. Ik heb begrepen dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Hopelijk is alles naar wens opgelost. Groeten Jasmijn

Paul

Kraan besteld, deze zou de volgende dag geleverd worden. Het is nu 3 dagen later en de kraan is nog niet geleverd. De klantenservice reageert ook niet op mail. Telefonisch slecht bereikbaar en bij... Kraan besteld, deze zou de volgende dag geleverd worden. Het is nu 3 dagen later en de kraan is nog niet geleverd. De klantenservice reageert ook niet op mail. Telefonisch slecht bereikbaar en bij contact worden er loze beloftes gedaan.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Paul, vervelend om te lezen dat de kraan nog niet bezorgd is. Ik ga contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om dit uit te zoeken. Ze nemen dan contact met je op! Groetjes... Hallo Paul, vervelend om te lezen dat de kraan nog niet bezorgd is. Ik ga contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om dit uit te zoeken. Ze nemen dan contact met je op! Groetjes Jasmijn

Chris vc

Kapotte wc pot

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Chris, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik ga mijn collega van service vragen contact op te nemen om te kijk hoe we dit kunnen oplossen. Groeten Jasmijn.

Nina

Een item van de dingen die ik besteld had werd verkeerd geleverd, kan gebeuren. Na contact met de klantenservice (Jacco) werd het onproblematisch en snel opgelost. Super service.