A. van Pinxteren

De online retournering met retourformulier liep niet vlekkeloos. Was in behandeling genomen, maar daarna bleef t stil. Verder prima afgehandeld

Jarno

Verdrietig en teleurstellend. Een tweetal push-up garnituren incompleet geleverd: er mist een rubber ringetje van 25 eurocent (op een aankoop van 100 euro).

Dus contact met de...

Dus contact met de Klantenservice en het advies om het product te retourneren en snel een nieuwe te bestellen. Je raadt het al...ook bij de nieuwe mist hetzelfde onderdeel. Dan maar weer bellen. "Nee meneer, wij kunnen u dat ringetje niet leveren binnen 5 werk dagen, daar moeten wij voor naar onze leverancier". "Ow...en meneer...het terugbetalen van uw retour duurt ook langer dan 14 dagen hoor!".

Kortom: service is non-existent en naar je centen kan je ook nog eens fluiten.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Jarno, wat vervelend om te horen dat er een onderdeel ontbrak en de opvolging hiervan niet naar wens gaat. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te... Beste Jarno, wat vervelend om te horen dat er een onderdeel ontbrak en de opvolging hiervan niet naar wens gaat. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te kijken wat we voor je kunnen doen. Groet, Jasmijn

Fritsder Overdiek

In eerste instantie een minder goede ervaring,
Na uiteindelijk contact prima geholpen.
Het artikel is (opnieuw) verzonden en de volgende dag geleverd.

Hans

Ze beloven een levering de volgende dag, leveren niet zonder dat te laten weten, en als ik bel om te annuleren proberen ze mij retourkosten te laten betalen voor een product dat nog niet eens... Ze beloven een levering de volgende dag, leveren niet zonder dat te laten weten, en als ik bel om te annuleren proberen ze mij retourkosten te laten betalen voor een product dat nog niet eens verzonden is.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Hans, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden... Beste Hans, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Michel Wuestenberghs

Competitieve prijzen en professionele order opvolging en levering.

Luuk Donker

Goed geholpen door Dano in de vestiging in Wateringen.
Goed geholpen door Dano in de vestiging in Wateringen.
Dacht goed mee en zat ons niet een richting in te pushen. Hierdoor hebben we met hulp onze eigen smaak qua badkamer en toilet kunnen uitzoeken.

Nadeel wel is dat alles apart wordt geleverd.

Frits Magendans

Veel artikelen op voorraad en snelle levering

De Loof Angélique

Goed. Product precies zoals omschreven. Goed verpakt. Snelle verzending. De levering was op ruim op tijd. Niks op aan te merken. Zeer tevreden.