Brechtje

Voor vervanging van een kapot scharnier zorgvuldige afhandeling en goed informatieverstrekking door de klantenservice. Gratis vervanging ruim 4 jaar na aanschaf, top service.

Kim

Snelle levering én goede service. Fijn dat de klantenservice zo snel reageert en meedenkt!

Brabant

Offerte aangevraagd voor 4 artikelen en geaccepteerd. Kon de volgende dag (vrijdag) al geleverd worden. Jammer, dat werd al meteen gesplitst in 2 leveringen voor maandag. Gelukkig werd er toch nog... Offerte aangevraagd voor 4 artikelen en geaccepteerd. Kon de volgende dag (vrijdag) al geleverd worden. Jammer, dat werd al meteen gesplitst in 2 leveringen voor maandag. Gelukkig werd er toch nog iets geleverd op vrijdag, maar de status was niet aangepast. Maandag komt de rest, maar is niet wat er besteld is. Telefonisch doorgegeven en men zou het gaan uitzoeken. Dinsdagochtend komt dan onverwacht de rest, met excuses van het magazijn. Van Badkamerwinkel niets meer vernomen, status daar is nog steeds dat het geleverd gaat worden.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo, wat ontzettend vervelend om te lezen. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk ook onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u... Hallo, wat ontzettend vervelend om te lezen. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk ook onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we nog voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Peter

Geen klantenservice, bestelling komt niet

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Peter, vervelend om te lezen dat u deze slechte ervaring met ons heeft. Ons serviceteam gaat even kijken wat er mis gaat en wat ze voor je kunnen doen. Zij nemen dan even contact met je op.... Hallo Peter, vervelend om te lezen dat u deze slechte ervaring met ons heeft. Ons serviceteam gaat even kijken wat er mis gaat en wat ze voor je kunnen doen. Zij nemen dan even contact met je op. Groetjes Jasmijn

Kees Quispel/De Borgh

Normaal gesproken snelle afhandeling en levering. Nu niet. & thermostaatknoppen besteld, slecht 1 ontvangen na ruim 3 weken. De andere 5 moeten nog komen hoop ik.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Kees, wat vervelend dat je bestelling zo loopt! Ik ga het serviceteam vragen om alles na te kijken. Ze nemen dan contact met je op! Groetjes Jasmijn

Hartman

Wc bril beschadigd bij transport perfect opgelost

Peter Grift

Peter Grift uit Almere

Peter Grift uit Almere

Uitstekende en goede website. Concurrerende prijzen en een zeer uitgebreid assortiment. Ook de communicatie met de klantenservice is zeer professioneel en correct. Levering van de bestelde materialen was supersnel.
Echt een topbedrijf. Een absolute aanrader!!