Lia Brinkel

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Magdalena Bryson! Ze dacht goed met ons mee voor de beste oplossing voor onze badkamer

Robin van Leuffen

Erg tevreden met mijn aankoop. Artikel werd de volgende dag al geleverd. Goede kwaliteit en prima service van Badkamerwinkel!

Ruben Pot

Prettig en snel handelen. Juiste producten tegen goede projs

Gerry Roelofs

De bestelde Grohe thermostaatkraan werd korrekt binnen enkele dagen afgeleverd. Top!

Paddy

Ze beloven niet wat er op de website gesuggereerd wordt.
Ik heb 2 drukplaten besteld met gratis toiletstickhouder.
Bij ontvangst blijkt dat de 2 toiletstickhouders er niet bij zitten. Na...
Ze beloven niet wat er op de website gesuggereerd wordt.
Ik heb 2 drukplaten besteld met gratis toiletstickhouder.
Bij ontvangst blijkt dat de 2 toiletstickhouders er niet bij zitten. Na telefonisch contact met badkamerwinkel blijkt dat je deze dan weer los via een formulier bij Geberit moet gaan aanvragen met het formulier van de badkamerwinkel omdat dit een actie van Geberit is.
De badkamerwinkel doet niet wat ze beloofd, deze stickhouders hadden gewoon direct met de levering meegeleverd horen te worden.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Paddy, wat vervelend dat er over deze actie een misverstand is ontstaan. We nemen even contact met u op. Met vriendelijke groet, Jasmijn

Marco

Na 3x opgave van verschillende leverdata is mijn bestelling nog steeds niet compleet. Ik snap dat het misschien druk is, maar beloof dan geen dingen die je niet waar kan maken. Ik voel me als klant... Na 3x opgave van verschillende leverdata is mijn bestelling nog steeds niet compleet. Ik snap dat het misschien druk is, maar beloof dan geen dingen die je niet waar kan maken. Ik voel me als klant niet echt serieus genomen