Bert Overweel

Snelle levering, product voldoet aan de verwachting.

Goedemorgen Bert,
Super fijn om te lezen dat je tevreden bent. Dank je wel voor je review en veel plezier van je bestelling.

Hulp Bij Klusjes

Goedemorgen,
Dank je wel voor je feedback. Hartstikke fijn dat je bestelling snel geleverd is en je tevreden bent.
Veel plezier van je bestelling.

Ruben van der Stoep

Snelle levering, scherpe prijs

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Ruben, Dank je wel voor je feedback. Hartstikke fijn dat je bestelling snel geleverd is en je tevreden bent over de prijs. Veel plezier van je bestelling.

ruud

Uitstekende ervaring. Goede website, overzichtelijk en informatief. Aangesloten bij Waarborg! Snel contact op de chat. Was onderdeel vergeten, is direct aan bestelling toegevoegd. Daardoor geen... Uitstekende ervaring. Goede website, overzichtelijk en informatief. Aangesloten bij Waarborg! Snel contact op de chat. Was onderdeel vergeten, is direct aan bestelling toegevoegd. Daardoor geen extra bezorgkosten. Pakket de volgende dag op tijd gebracht. Goede prijzen. Alle reden om de volgende keer opnieuw te bestellen.

Goedemorgen Ruud,

MJ

Perfect

Beste Marie José,
Dank je wel voor je beoordeling! Ik ben blij dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. We zien je graag nog eens terug.

jmq

Erg teleurstellend. next day delivery wordt niet waar gemaakt, onduidelijke communicatie over bestel status

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen jmq, wat vervelend dat je bestelling nog niet bij je geleverd is. Ik zie dat mijn collega al contact met je heeft opgenomen en je probleem is opgelost. Groetjes, Jasmijn

Hijnen

Top

Beste Rinus Hijnen,

Wilma

Snelle service

Beste Wilma,

Kees Timmermans

Badkamerwinkel was naar onze wens. De bezorging ging even fout, pakket verwisseld zodat we een pakket van iemand anders ontvingen

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Kees Timmermans, dank je wel voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je pakket per ongeluk verwisseld was. Hopelijk is het nu weer goed gekomen. Mocht je nog een contactmoment... Goedemorgen Kees Timmermans, dank je wel voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je pakket per ongeluk verwisseld was. Hopelijk is het nu weer goed gekomen. Mocht je nog een contactmoment wensen, kun je ons altijd bellen of mailen. Groetjes, Jasmijn

Verwoerdt

Snelle en correcte levering van het juiste product via postnl. Dank.

Beste Frans,
Dank je wel voor je complimenten! Veel plezier van je bestelling.