Hanneke

Bijna drie weken geleden een bestelling geplaatst. Artikelen zouden 31 maart komen. Staat ook nog steeds in het besteloverzicht. Inmiddels is het al 9 april, ik heb 20 minuten aan de telefoon... Bijna drie weken geleden een bestelling geplaatst. Artikelen zouden 31 maart komen. Staat ook nog steeds in het besteloverzicht. Inmiddels is het al 9 april, ik heb 20 minuten aan de telefoon gehangen, een mail gestuurd. Tot op heden geen enkele reactie. Kortom dit is niet een ervaring om erg blij van te worden.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Hanneke, vervelend dat u een slechte ervaring heeft rondom de levertijd. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen.... Hallo Hanneke, vervelend dat u een slechte ervaring heeft rondom de levertijd. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Gerianne

Slechte communicatie en veel langere levertijden dan beloofd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Gerianne, vervelend dat u niet tevreden bent met onze communicatie en dat u een slechte ervaring heeft rondom de levertijd. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u... Hallo Gerianne, vervelend dat u niet tevreden bent met onze communicatie en dat u een slechte ervaring heeft rondom de levertijd. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Ap Ruit

Snel en correct geleverd, goede prijs/kwaliteitverhouding

Gierveld

Super snelle levering. Gewoon top! Volgende keer wederom bestellen bij Badkamerwinkel.