Andrea

Order besteld op 26 februari. Vandaag 2 april zou alles bezorgd worden. Gisteren gebeld en ja alles wordt geleverd op 2 april werd gezegd. Ook in de orderstatus staat dat alles vandaag gaat worden... Order besteld op 26 februari. Vandaag 2 april zou alles bezorgd worden. Gisteren gebeld en ja alles wordt geleverd op 2 april werd gezegd. Ook in de orderstatus staat dat alles vandaag gaat worden geleverd door 1 bezorger. Helaas de wc pack zit er niet bij.... nu wordt er gezegd dat dit waarschijnlijk dinsdag geleverd gaat worden. Nog geen excuses niets. Ik zit hier nu met een probleem en ze komen niet met een oplossing. Ik moet maar gewoon afwachten wanneer ik het ga ontvangen. En de aannemer staat op de stoep over enkeke dagen. Bedankt voor de goede service maar niet heus.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Andrea, vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft met betrekking tot de levering van uw bestelling. Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met mijn onze klantenservice en... Hallo Andrea, vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft met betrekking tot de levering van uw bestelling. Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met mijn onze klantenservice en dat zij voor u aan de slag zijn gegaan. Nog een hele fijne dag vandaag. Groeten Jasmijn.

Lara de Groot

Levertijd van 1 dag naar 5 maanden ...

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Lara, ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met mijn onze klantenservice. Nog een hele fijne dag vandaag. Groeten Jasmijn.

J. Brugman

Perfect! Drie items besteld en allemaal een dag eerder geleverd dan in eerste instantie vermeld.

Anne Dijkhuijsen Bovenkarspel

Ik heb een thermostatische douche mengkraan s'middags besteld en de andere middag ontvangen en s'avonds kon ik douchen , prima service !!!!!

Max

Gewoon top! Communicatie snel en duidelijk. Prijs niet geheel onbelangrijk, nergens goedkoper!

Rosy

Ik had 2 x eerder bij een ander bedrijf een drukplaat besteld voor mn toilet wat allebei niet paste. Toen hulp gevraagd aan badkamerwinkel.nl. Zij stuurden me een mail met de bijpassende drukplaten.... Ik had 2 x eerder bij een ander bedrijf een drukplaat besteld voor mn toilet wat allebei niet paste. Toen hulp gevraagd aan badkamerwinkel.nl. Zij stuurden me een mail met de bijpassende drukplaten. Ook had ik een toiletbril nodig die ik eerder elders had besteld, waarvan de levertijd enorm lang duurde. Hier stond op de website dat de betreffende bril dinsdag 6 april bezorgd zou worden, dat is zelfs (met de drukplaat) zaterdag 3 april geworden. Super service.

Thuis

Levering

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Thuis, erg vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft rondom de levering van uw bestelling. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken... Hoi Thuis, erg vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft rondom de levering van uw bestelling. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Ron

Matig

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Ron, erg vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn