Hans

Twee artikelen besteld waarvan 1 een langere levertijd heeft (13wkn).
Beide artikelen worden pas na 13 weken verstuurd.
Telefonisch contact opgenomen om 1 artikel versneld te krijgen en...
Twee artikelen besteld waarvan 1 een langere levertijd heeft (13wkn).
Beide artikelen worden pas na 13 weken verstuurd.
Telefonisch contact opgenomen om 1 artikel versneld te krijgen en dit wordt na een vriendelijk gesprek met de klantenservice geregeld en toegezegd.
Omdat in mijn orderstatus niets veranderd en er na een week nog niets geleverd is maar weer gaan bellen.
Wederom vriendelijk te woord gestaan en orderstatus weer aangepast met spoed levering binnen twee werkdagen wordt bevestigd per mail. Na twee dagen niets ontvangen en ook orderstatus niet aangepast, weer gebeld en deel order geannuleerd omdat ik niet langer kan en wil wachten. Helaas heb ik weinig vertrouwen meer in deze firma zit iets structureel niet goed daar.
PS mijn orderstatus geeft nog steeds niet aan dat deel van bestelling geannuleerd is dus maar weer gaan bellen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Hans, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden... Hallo Hans, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Kees Spierings

Snelle levering met goede bezorgdienst, prettige website!

Hans

Zoals afgesproken het product de volgende dag in huis, en tegen een scherpe prijs!

Kees veldhuizen

Het door mij bestelde artikel werd keurig op tijd bezorgt.
Ik was in het verleden wel eens eerder langsgeweest voor iets in de winkel en daardoor had ik al een goede indruk gekregen.

Levy

Slecht. Klantenservice zowel online als telefonisch niet te bereiken. Beloftes na te late levering niet nagekomen. Niet klantvriendelijk. Slechte zaak.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Levy, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden... Hallo Levy, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

JW Menger

Twee artikelen verkeerd besteld en daarom geweigerd bij de levering door de pakketdienst. Één artikel is terugbetaald, maar het tweede artikel niets terugbetaald. Slechte communicatie en een... Twee artikelen verkeerd besteld en daarom geweigerd bij de levering door de pakketdienst. Één artikel is terugbetaald, maar het tweede artikel niets terugbetaald. Slechte communicatie en een onbetrouwbare zaak.
Niet kopen bij badkamerwinkel !!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste JW Menger, erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet,... Beste JW Menger, erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Lianne

Overzichtelijke site. Eenvoudig te bestellen. Stel in huis. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeker aan te bevelen.