Bol.ccom

Zeer slecht besteld eind maart niets ontvangen

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden... Goedemiddag, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Hanneke

Bijna drie weken geleden een bestelling geplaatst. Artikelen zouden 31 maart komen. Staat ook nog steeds in het besteloverzicht. Inmiddels is het al 9 april, ik heb 20 minuten aan de telefoon... Bijna drie weken geleden een bestelling geplaatst. Artikelen zouden 31 maart komen. Staat ook nog steeds in het besteloverzicht. Inmiddels is het al 9 april, ik heb 20 minuten aan de telefoon gehangen, een mail gestuurd. Tot op heden geen enkele reactie. Kortom dit is niet een ervaring om erg blij van te worden.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Hanneke, vervelend dat u een slechte ervaring heeft rondom de levertijd. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen.... Hallo Hanneke, vervelend dat u een slechte ervaring heeft rondom de levertijd. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Gerianne

Slechte communicatie en veel langere levertijden dan beloofd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Gerianne, vervelend dat u niet tevreden bent met onze communicatie en dat u een slechte ervaring heeft rondom de levertijd. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u... Hallo Gerianne, vervelend dat u niet tevreden bent met onze communicatie en dat u een slechte ervaring heeft rondom de levertijd. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Ap Ruit

Snel en correct geleverd, goede prijs/kwaliteitverhouding