Sofie

Slecht - de levertermijn van mijn bestelling werd al meteen met een week verlaat, op de verwachte leverdatum werd het pakket niet geleverd. De orderstatus werd niet veranderd, dus het klopt niet... Slecht - de levertermijn van mijn bestelling werd al meteen met een week verlaat, op de verwachte leverdatum werd het pakket niet geleverd. De orderstatus werd niet veranderd, dus het klopt niet zoals geadverteerd dat de informatie daar 24/7 wordt aangepast. Het telefoonnummer van de klantendienst werkt niet, dus de enige optie om contact op te nemen is per e-mail. Het was de eerste keer dat ik hier iets bestelde, ik raad het niemand aan.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Sofie, heel vervelend om te lezen. Dit is niet de normale gang van zaken. Ik vraag het serviceteam om even contact met u op te nemen n.a.v. uw review. Groet, Jasmijn

Karel ten ten Broeke

Onjuiste verkoopinformatie wat betreft levertijd. Op de site staat vermeld dat er binnen 3 dagen wordt geleverd wanneer je vandaag nog voor 21:00 uur besteld. Zodra je hebt besteld en betaald wordt... Onjuiste verkoopinformatie wat betreft levertijd. Op de site staat vermeld dat er binnen 3 dagen wordt geleverd wanneer je vandaag nog voor 21:00 uur besteld. Zodra je hebt besteld en betaald wordt de levertijd gewijzigd en verlengd met een maand. Wanneer je om opheldering vraagt wordt je e-mail eenvoudig weg niet beantwoord.
De prijs was ook niet erg voordelig, maar ja, ze konden binnen 3 dagen leveren……
Bij badkamerwinkel is het dus gewoon een kwestie van omzet binnen harken en de klant is daarbij helaas een noodzakelijk kwaad.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Karel, heel vervelend om te lezen dat de bezorging niet gaat zoals zou moeten. Ik vraag het serviceteam om even contact met u op te nemen n.a.v. uw review. Groet, Jasmijn

Teunissen

Uitstekend. Goed assortiment en advies. Snel en perfect bezorgd

Milena

SLECHT ZEER SLECHT

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Milena, wat vervelend om te horen dat jouw ervaring negatief was. We zullen contact opnemen om te kijken of we je nog ergens mee kunnen helpen. Groet, Jasmijn

Laurens

Slechte ervaring. Na ruim week nog altijd niet geleverd. Gebeld en ze zeggen dat ze zien staan dat het morgen komt. Ondertussen is het 3 dagen later en nog niks. Waardeloos dus!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Laurens, wat vervelend dat uw bestelling nog niet bezorgd is. Ik vraag het serviceteam om even contact met u op te nemen om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groeten, Jasmijn

huub kersten

Super makkelijke website en zeer betrouwbare service.
Is aan te bevelen voor de toekomst

Huib Schouten

Prima, eenvoudig bestellen en snelle levering

Louwers

Bij onduidelijkheden snelle/heledere/goede communicatie via de klantenservice