Mieke

Prima service!

Uw ervaring

Klantvriendelijk, snel en prima service!

van Wijk

Bestelling naar ander filiaal laten sturen / respons

Uw ervaring

Wacht al 5 dagen op een bestelling die van het ene filiaal naar het andere gestuurd zou worden.
wordt niet teruggebeld, als je belt sta je zeker eerst een 20 minuten in de wacht.

Diana Rademaker

Retourneren en service bij te late levering

Uw ervaring

Heel slecht. Badkamerwinkel kon de tegels na maanden van wachten niet leveren. Ik had al betaald natuurlijk en ik heb geld pas terug gekregen na heel veel gezeur en toestanden. Een grote dure wastafel had een bakfout maar willen ze niet terug nemen omdat ik het artikel te laat heb bekeken. Helaas kon ik niet eerder kijken omdat hij het veiligst was in de verpakking. Het is duidelijk geen beschadiging want het glazuur zit eroverheen.

M.g. Van de kant

Mooi bad en een snelle levering

Uw ervaring

Mooie spullen besteld en snel ontvangen.
Klant vriendelijk en en super snelle levering top !!

H.Huisman

Service met een Hoofdletter

Uw ervaring

De levering verliep vlot maar dt is ook normaal. Toen er met twee producten iets mis wbleek te zijn werd het uiteraard spannender en dan is het afwachten of de service ook goed is. Welnu, dat bleek dik in orde. Beide produkten zijn keurig vervangen en van de voortgang over de communicatie met de leveranciers werd ik keurig op de hoogte gehouden.
Kortom, ook de nazorg was uitstekend.

Richard Eijgenraam

Een simpele vraag waar ik maar geen antwoord op krijg!!

Uw ervaring

Alles behalve een nette en snelle afhandeling.

Amy

Goede website voor een nog betere prijs!

Uw ervaring

Wij hebben van Grohe verschillende badkameraccessoires besteld bij de Badkamerwinkel.nl De producten kostten bij hen een fractie van de prijs die wij er in de winkel voor zouden moeten betalen. Daarnaast was er ook een zeer snelle levering, fijn! Mooie producten voor een goede prijs!

Een minpuntje, één product moest worden nageleverd, omdat deze op dat moment niet op voorraad was. Natuurlijk geen enkel probleem, maar volgende keer graag bij de rest van de bestelling een brief waarin dat staat. Nu moest ik er zelf achteraan bellen.

Susanne

Super service!

Uw ervaring

Er was iets mis met de spiegel die ik gekocht had. Dit probleem deed zich pas na 2 maanden voor. Na een mailtje met een vraag of het zo hoorde of wat ik eraan kon doen, hebben ze contact opgenomen met de leverancier en werd hij omgeruild voor een nieuw exemplaar.
De chauffeur heeft zelfs nog meegeholpen om de oude spiegel in de nieuwe doos te verpakken. Top service!

A. van der Donk

Scherpe prijs, goede klantenservice

Uw ervaring

Voor mijn gehele badkamer bijna alles bij Badkamerwinkel gekocht. Je komt elke keer terug omdat alles zeer scherp geprijsd is. Ook is iets niet naar wens, no probleem bij Badkamerwinkel. Bij vragen over producten ben ik ook steeds snel en deskundig geholpen. Ik raad iedereen Badkamerwinkel aan!

E. H.

Goed advies alleen helaas slechte service tijdens het ontvangen.

Uw ervaring

sanitair gekocht voor onze nieuwe badkamer. Door Rob goed en duidelijk geïnformeerd. Levering was netjes op tijd maar helaas niet compleet. Hier meerdere keren achteraan moeten bellen en dit kwam op het laatste moment pas binnen. Door M. werd alles naar de leverancier geschoven. We hebben gekocht bij badkamerwinkel en niet bij de leverancier. Nogmaals, het advies etc was allemaal prima alleen achteraf werden we een beetje aan ons lot overgelaten en dit was erg jammer.