Wendy

Klantenservice valt erg tegen!

Uw ervaring

Helaas is onze ervaring met badkamerwinkel ronduit slecht.
Zo hadden wij over onze voorgenomen bestelling een vraag. Helaas liet het antwoord een week op zich wachten waardoor wij nu geconfronteerd worden met prijsstijgingen. Hun enige reactie is; wij werken met dagprijzen en er werd geconcludeerd dat het ons eigen schuld was omdat we hebben gewacht op een reactie.. met de prijsstijgingen als gevolg. Bizarre gang van zaken.

BN

Scherpe deal, snelle levering

dicky

Bestelling netjes en snel thuis bezorgd.

Uw ervaring

Tijdens het telefonische contact werd ik netjes en met ervaring te woord gestaan.

Niets gewoon zo doorgaan

Rob Aslander

Dikke 9

Duidelijke webshop.
Ze maken hun belofte waar.

Korevaar

Kwaliteit

Uw ervaring

Makkelijk zoeken naar het juiste artikel en alle info staat netjes erbij. Afrekenen prima en bezorging volgende dag. Netjes verpakt!

Martijn

Postieve ervaring

Uitgebreid assortiment Viega Pexfit, goede prijzen, snelle levering

Elizabet Aydin

Zeer overzichtelijke website en scherpe prijzen
Aanrader!

Edwin

Goede service

Uw ervaring

Er was 1 ontbrekend onderdeel aan het product. Werd goed opgepakt en hersteld middels een levering nieuw product en retour van origineel

Elshof

Grohe Grohtherm 1000

Dirk Watté

TOP!!!!!

Uw ervaring

Ik bestelde een dichting voor mijn bad- een prulletje dat ik bij ons in Belgie nergens kon vinden- bij jullie online voor €0,92. Omdat ik het nodig had gaf ik er niet om dat ik ook nog €5,6 verzending moest betalen. Omdat er al meer dan een week verstreken was en ik nog niets had ontvangen, nam ik contact op met jullie. Er was iets misgelopen met de verwerking en de dichting was niet verzonden. Kan gebeuren, zeker met eindejaar... Jullie beloofden me dit zo snel mogelijk op te lossen, wat ook gebeurde. De volgende dag werd mijn bestelling geleverd. Maar nu komt het... Enkele dagen later zat er weer een pakje in mijn brievenbus. Ik verwachte niets, want had ook niets besteld...maar toch was het voor mij. Ik opende het pakket en tot mijn megagrote verbazing zat er een pak chocolade in met een handgeschreven kaartje, met jullie welgemeende excuses voor het laattijdig leveren van mijn bestelling. Nog nooit meegemaakt!!! Al veel besteld online, nog problemen gekend met bestellingen die wel veel geld kostten, maar met moeite een sorry... Maar dit... nog nooit meegemaakt. Ronduit schitterend qua service en klantvriendelijkheid. Heb enkele dagen erna twee nieuwe wc-brillen besteld, gewoon omdat ik super tevreden was... want deze kon ik dan wel kopen om de hoek. Nogmaals...petje af!!!!!!!!!

Geen!!!!!