Robin van Leuffen

Erg tevreden met mijn aankoop. Artikel werd de volgende dag al geleverd. Goede kwaliteit en prima service van Badkamerwinkel!

Ruben Pot

Prettig en snel handelen. Juiste producten tegen goede projs

Gerry Roelofs

De bestelde Grohe thermostaatkraan werd korrekt binnen enkele dagen afgeleverd. Top!

Paddy

Ze beloven niet wat er op de website gesuggereerd wordt.
Ik heb 2 drukplaten besteld met gratis toiletstickhouder.
Bij ontvangst blijkt dat de 2 toiletstickhouders er niet bij zitten. Na...
Ze beloven niet wat er op de website gesuggereerd wordt.
Ik heb 2 drukplaten besteld met gratis toiletstickhouder.
Bij ontvangst blijkt dat de 2 toiletstickhouders er niet bij zitten. Na telefonisch contact met badkamerwinkel blijkt dat je deze dan weer los via een formulier bij Geberit moet gaan aanvragen met het formulier van de badkamerwinkel omdat dit een actie van Geberit is.
De badkamerwinkel doet niet wat ze beloofd, deze stickhouders hadden gewoon direct met de levering meegeleverd horen te worden.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Paddy, wat vervelend dat er over deze actie een misverstand is ontstaan. We nemen even contact met u op. Met vriendelijke groet, Jasmijn

Marco

Na 3x opgave van verschillende leverdata is mijn bestelling nog steeds niet compleet. Ik snap dat het misschien druk is, maar beloof dan geen dingen die je niet waar kan maken. Ik voel me als klant... Na 3x opgave van verschillende leverdata is mijn bestelling nog steeds niet compleet. Ik snap dat het misschien druk is, maar beloof dan geen dingen die je niet waar kan maken. Ik voel me als klant niet echt serieus genomen

Harry Eijgelshoven

Perfecte (goed verpakt verzonden) en snelle levering. Vandaag besteld morgen geleverd. Zo'n snelle afhandeling in deze Coronatijd is redelijk zeldzaam. Badkamerwinkel.nl: EEN ECHTE AANRADER en OOK... Perfecte (goed verpakt verzonden) en snelle levering. Vandaag besteld morgen geleverd. Zo'n snelle afhandeling in deze Coronatijd is redelijk zeldzaam. Badkamerwinkel.nl: EEN ECHTE AANRADER en OOK NOG VOOR EEN SCHERPE PRIJS !!!!

Erik

Rommelig bedrijf met slap personeel. Vertraging, gewijzigde openingstijden die niet worden gecommuniceerd met personeel. Ik zou enkel voor de prijs naar Badkamerwinkel gaan maar als je haast hebt... Rommelig bedrijf met slap personeel. Vertraging, gewijzigde openingstijden die niet worden gecommuniceerd met personeel. Ik zou enkel voor de prijs naar Badkamerwinkel gaan maar als je haast hebt kom je misschien bedrogen uit.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Erik, wat ontzettend vervelend dat uw ervaring zo slecht was. We gaan contact met je opnemen om te kijken wat er misgaat. Groet, Jasmijn

de Groot

Zeer slechte service, levering duurt eeuwig. begin december besteld. Nog niet in huis, en dat voor een douchkop.
Meerdere malen in de wacht gehangen en na lange wacht tijd gelopen. Verbeteren + opsturen beloofd. Maar nu nog geen douchekop in huis. Stond op de site levering de volgende dag.

Daarbij kreeg ik gisteren ook nog een mail. zonder odernr kunnen we je niet verder helpen. Dat na een conversatie van 5 a 6 mails. Blijkbaar hebben ze weinig idee waar ze mee bezig zijn. Bestel hier niet is mijn advies.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben gebeld na aanleiding van deze review: Met excuses had niet zo mogen gebeuren. Product is alsnog aangekomen en werkt naar behoren.

Privé

Ik heb een infrarood kraan aangeschaft, zodat dit beter voor het milieu is en ik minder water zou verbruiken.
Na het lezen van het instructies blijkt dat je de kraan alleen afgesteld kan...
Na het lezen van het instructies blijkt dat je de kraan alleen afgesteld kan worden met een afstandsbediening, welke € 125,- kost. Op de website is dit niet vermeld.
Ik heb dit vermeld aan badkamerwinkel.nl zij hebben gezegd dit terug te koppelen aan de leverancier. Wat wel vreemd is, nu zij zelf dit niet op hun website niet hebben opgenomen.
Later krijg ik een mail dat dit idd via een afstandsbediening kan worden afgesteld, wat ik al had gelezen in de handleiding en badkamerwinkel.nl had geïnformeerd.
Al met al wel een fijne kraan. Maar je kan deze dus zonder afstandsbediening niet afstellen.
Wel een slechte service.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo, wat vervelend dat dit niet duidelijk was op de website. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice... Hallo, wat vervelend dat dit niet duidelijk was op de website. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we nog voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn