Fritsder Overdiek

In eerste instantie een minder goede ervaring,
Na uiteindelijk contact prima geholpen.
Het artikel is (opnieuw) verzonden en de volgende dag geleverd.

Hans

Ze beloven een levering de volgende dag, leveren niet zonder dat te laten weten, en als ik bel om te annuleren proberen ze mij retourkosten te laten betalen voor een product dat nog niet eens... Ze beloven een levering de volgende dag, leveren niet zonder dat te laten weten, en als ik bel om te annuleren proberen ze mij retourkosten te laten betalen voor een product dat nog niet eens verzonden is.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Hans, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden... Beste Hans, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Michel Wuestenberghs

Competitieve prijzen en professionele order opvolging en levering.

Luuk Donker

Goed geholpen door Dano in de vestiging in Wateringen.
Goed geholpen door Dano in de vestiging in Wateringen.
Dacht goed mee en zat ons niet een richting in te pushen. Hierdoor hebben we met hulp onze eigen smaak qua badkamer en toilet kunnen uitzoeken.

Nadeel wel is dat alles apart wordt geleverd.

Frits Magendans

Veel artikelen op voorraad en snelle levering

De Loof Angélique

Goed. Product precies zoals omschreven. Goed verpakt. Snelle verzending. De levering was op ruim op tijd. Niks op aan te merken. Zeer tevreden.

Daapie

Nog nooit zo slecht geholpen.
De levering vond niet plaats op de afgesproken dag, maar werd uitgespreid over 10 dagen.
En als je belt waar het blijft: iedere dag zeggen ze: morgen !!! Nog nooit zo slecht geholpen.
En als je belt waar het blijft: iedere dag zeggen ze: morgen !!!

“We mailen zo de gegevens door”....het moet nu nog komen....

Een beschadigd artikel ontvangen, nul medewerking, hun antwoord was: bestel maar een nieuwe, duurt een week of 2-3 voor dat je hem hebt.
Niet echt tijd voor als er gemonteerd wordt in je badkamer.
Totaal geen initiatief om de klant te helpen.
Een zware teleurstelling is het.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Daapie, wat ontzettend vervelend om te lezen. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk ook onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met... Hallo Daapie, wat ontzettend vervelend om te lezen. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk ook onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt om te kijken wat we voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

Sofie

Slecht - de levertermijn van mijn bestelling werd al meteen met een week verlaat, op de verwachte leverdatum werd het pakket niet geleverd. De orderstatus werd niet veranderd, dus het klopt niet... Slecht - de levertermijn van mijn bestelling werd al meteen met een week verlaat, op de verwachte leverdatum werd het pakket niet geleverd. De orderstatus werd niet veranderd, dus het klopt niet zoals geadverteerd dat de informatie daar 24/7 wordt aangepast. Het telefoonnummer van de klantendienst werkt niet, dus de enige optie om contact op te nemen is per e-mail. Het was de eerste keer dat ik hier iets bestelde, ik raad het niemand aan.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Sofie, heel vervelend om te lezen. Dit is niet de normale gang van zaken. Ik vraag het serviceteam om even contact met u op te nemen n.a.v. uw review. Groet, Jasmijn

Karel ten ten Broeke

Onjuiste verkoopinformatie wat betreft levertijd. Op de site staat vermeld dat er binnen 3 dagen wordt geleverd wanneer je vandaag nog voor 21:00 uur besteld. Zodra je hebt besteld en betaald wordt... Onjuiste verkoopinformatie wat betreft levertijd. Op de site staat vermeld dat er binnen 3 dagen wordt geleverd wanneer je vandaag nog voor 21:00 uur besteld. Zodra je hebt besteld en betaald wordt de levertijd gewijzigd en verlengd met een maand. Wanneer je om opheldering vraagt wordt je e-mail eenvoudig weg niet beantwoord.
De prijs was ook niet erg voordelig, maar ja, ze konden binnen 3 dagen leveren……
Bij badkamerwinkel is het dus gewoon een kwestie van omzet binnen harken en de klant is daarbij helaas een noodzakelijk kwaad.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Karel, heel vervelend om te lezen dat de bezorging niet gaat zoals zou moeten. Ik vraag het serviceteam om even contact met u op te nemen n.a.v. uw review. Groet, Jasmijn