Hein Eltink

Meedenkend, niet pushy, vriendelijk en zeer behulpzaam

Soeredj

Vriendelijk, denkt mee, goede prijs/kwaliteit.

Tomas

Refund promised in 3 days, still not received after 1 month.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Dear Tomas, I'm so sorry to hear you haven't received your refund yet. I will ask our service team to check what went wrong and contact you about this issue. Kind Regards, Jasmijn

Yuri Dingemans

Bestelling in delen geleverd en producten daardoor niet op tijd. Na drie dagen nog niet geleverd in plaats van ‘volgende dag in huis’. Geplande klus heeft nu niet kunnen plaatsvinden en moet over 3... Bestelling in delen geleverd en producten daardoor niet op tijd. Na drie dagen nog niet geleverd in plaats van ‘volgende dag in huis’. Geplande klus heeft nu niet kunnen plaatsvinden en moet over 3 weken opnieuw worden gepland. Tot die tijd nu geen bad. Misschien eens op zoek naar een iets meer betrouwbare transporteur dan DPD of de bestelling in zn geheel in één keer uitleveren.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Yuri, wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt rondom de levertijd. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te kijken wat we voor je kunnen doen.... Beste Yuri, wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt rondom de levertijd. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te kijken wat we voor je kunnen doen. Groet, Jasmijn

J lodder

Jammer dat het geleverde niet compleet is. Het bestelproces en levering in orde.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste J Lodder, wat vervelend om te horen dat het geleverde niet compleet is. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te kijken wat we voor je kunnen doen.... Beste J Lodder, wat vervelend om te horen dat het geleverde niet compleet is. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te kijken wat we voor je kunnen doen. Groet, Jasmijn