Klaas Fleischmann

Wat een drama. Bestel hier niet! Bestelling gedaan op 8 mei. Leverdatum bevestigd voor 4 juni. Vervolgens hoor je niets meer en wordt er niets geleverd. Geen email geen bericht niets. Klantenservice... Wat een drama. Bestel hier niet! Bestelling gedaan op 8 mei. Leverdatum bevestigd voor 4 juni. Vervolgens hoor je niets meer en wordt er niets geleverd. Geen email geen bericht niets. Klantenservice is heel moeilijk bereikbaar en weet ook niet wanneer we het item wel geleverd krijgen. Ronduit belabberde service.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Klaas, vervelend om te horen dat de levering niet gaat zoals zou moeten. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te kijken wat we voor je kunnen doen.... Hallo Klaas, vervelend om te horen dat de levering niet gaat zoals zou moeten. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met je opneemt om te kijken wat we voor je kunnen doen. Groet, Jasmijn

Wouter

Snelle levertijden, perfecte service en kwaliteitsproducten

Laurent J.M. Paulussen

Top service en supersnelle levering in 24 uur

Jon

Heel prettig! Nick van bkwinkel nieuwegein neemt alle tijd en denkt goed mee! Levering ook prima.

Yvonne

Goede website, producten zijn snel geleverd, goede kwaliteit

H. de Reus

Voordelige winkel met een ruim en groot assortiment

OA

Meerdere keren besteld bij deze webshop. Geeft ook een goed gevoel dat ze fysieke winkels hebben. Scherpe prijzen en snelle levering.

D van Oldenbarneveld

Ronduit slecht, bestelling gedaan op 1april, verzet naar 20 mei en nu verwachte levering 13 juli en dat voor een aansluit slangetje wc fonteintje pfffff.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer/mevrouw van Oldenbarneveld. Dat is inderdaad wel heel erg lang wachten op uw kleine onderdeel. Ik kan me voorstellen dat dit heel erg vervelend is. Ik vraag onze service afdeling even... Beste meneer/mevrouw van Oldenbarneveld. Dat is inderdaad wel heel erg lang wachten op uw kleine onderdeel. Ik kan me voorstellen dat dit heel erg vervelend is. Ik vraag onze service afdeling even contact met u op te nemen om te kijken wat ze voor u kunnen doen. Groet, Jasmijn

potros en co bv

Ik bestel een gebrit inbouw reservoir en omdat de waterbediening niet bij de reservoir inbegrijpen was heb ik een bij besteld.ik installeer de reservoir en ik wou de waterbediening installeren maar... Ik bestel een gebrit inbouw reservoir en omdat de waterbediening niet bij de reservoir inbegrijpen was heb ik een bij besteld.ik installeer de reservoir en ik wou de waterbediening installeren maar het past niet wat ik raar vond want normaal de gebrit waterbedining is er maar een model.ik ben in de winkels gaan kijken elke gebrit reservoir dat ik heb gezeien is anders dan wat ik gekregen heb.ik neem contact met de klantendienst,hun email adres werkt niet,ik krijg telkens een fout melding.ik proberde via facebook messenger,na zoveel dagen krijg ik een soort robot bericht die mijn tekst kopierde als antwoord.eindelijk ik neem contact via de contact form op hun site en na 1 week antworden mij dat ik de verkerde waterbediening heb besteld en ik mocht het retour melden en de juiste bestellen.de link van de retour werkt niet maar ik heb ze dus terug gecontacteerd om te vragen als het goed om de waterbediening zonder de orginele verpakking mag sturen omdat ik de verpakking heb weg gegooid omdat ik zeker was dat de onderdeel kan nooit verkeerd zijn .ik heb ze ook gevraagd om mij de link te sturen voor de juiste onderdeel en een week later hebben ze mij geantwoord dat ik 50% van de prijs van de product moet betalen voor de verpakking(een heel gewone bruine kartonen dosje.en een link voor de juist onderdeel konen ze mij niet bezorgen.eerste keer maar ook de laatste.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer/mevrouw, wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt. Ons serviceteam neemt even contact met u op om uw verhaal goed aan te horen zodat we onze service daar kunnen verbeteren. Groet,... Beste meneer/mevrouw, wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt. Ons serviceteam neemt even contact met u op om uw verhaal goed aan te horen zodat we onze service daar kunnen verbeteren. Groet, Jasmijn

Yvonne

Slecht

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Yvonne, wat vervelend om te horen dat jouw ervaring negatief was. We zullen contact opnemen om te kijken of we je nog ergens mee kunnen helpen. Groet, Jasmijn