Case Hooijschuur

Snel, Goed en de beste prijs. Zeer tevreden!

Karim

Zeer slecht

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Karim, wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw ervaring zo slecht was. We gaan contact opnemen om te kijken of we u nog ergens mee kunnen helpen. Groet, Jasmijn

Martijn

Slecht

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Martijn, wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw ervaring zo slecht was. We gaan contact opnemen om te kijken of we u nog ergens mee kunnen helpen. Groet, Jasmijn

J. Meinema

Prima service, waarbij opvalt dat je bijna geen wachttijd krijgt als je de klantenservice belt. Daar wordt je trouwens vriendelijk en pro actief geholpen.

Hans van der Burg

Slecht. Ik zou op 15 januari mijn spullen geleverd krijgen. Dat stond ook op de site. Omdat er geen tijd bij stond heb ik gebeld en kreeg toen te horen dat mijn spullen niet geleverd zouden worden.... Slecht. Ik zou op 15 januari mijn spullen geleverd krijgen. Dat stond ook op de site. Omdat er geen tijd bij stond heb ik gebeld en kreeg toen te horen dat mijn spullen niet geleverd zouden worden. Als ik niet gebeld had, had ik de hele dag voor niets thuis gezeten

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Hans, vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice... Beste Hans, vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft. Goed dat u dit kenbaar maakt, zo kunnen wij namelijk onze service verbeteren. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt. Groet, Jasmijn

Peter M

Voor 14u besteld, volgende dag in huis.
Nou niet dus.
Thermostatisch binnenwerk besteld voor de douche. Zit er echt op te wachten.
Geen track en trace beschikbaar. En als je belt...
Voor 14u besteld, volgende dag in huis.
Nou niet dus.
Thermostatisch binnenwerk besteld voor de douche. Zit er echt op te wachten.
Geen track en trace beschikbaar. En als je belt naar de klantenservice kunnen ze je ook niet helpen.
Totaal geen idee dus of het alsnog komt vh weekend of dat ik nog een heel weekend zonder douche zit. Als je de keuze hebt zou ik ergens anders wat bestellen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Peter M, wat vervelend dat uw levering niet soepel verloopt. We gaan contact met u opnemen om te kijken wat er misgaat. Groet, Jasmijn

Kramer

Levering niet compleet. Reeds 2x mail gestuurd naar de klantenservice, maar geen reactie.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Kramer, wat vervelend dat uw levering nog niet compleet is. We gaan contact met u opnemen om te kijken wat er misgaat. Groet, Jasmijn

Lia Brinkel

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Magdalena Bryson! Ze dacht goed met ons mee voor de beste oplossing voor onze badkamer