Willy Kreusch

Beste Willy,
Dank je wel voor je compliment.
Veel plezier van je bestelling.

J J de Smit

Snelle service maar iets te snel had een andere (latere) leverdatum gekozen

Goedemorgen,
Dank je wel voor je review. Jammer van de (te) snelle levering. Mocht je ooit nog vragen hebben over een levering, dan kun je altijd bij ons terecht.
Fijne dag...
Goedemorgen,
Fijne dag nog.

Lianne

Supersnelle levering!

Beste Lianne,
Dank je wel voor je goede beoordeling. Veel plezier van je aankoop.
Groetjes, Jasmijn

Nabila

Beste Nabila,
Dank je wel voor het mooie eindoordeel. We zijn er blij mee!

Jan Beukeboom

Heel prettig, goed contact en alles in korte tijd goed afgehandeld. Bravo.

Beste Jan,
Dank je wel voor je review. We zijn heel blij met het mooie cijfer. Veel plezier met je bestelling. We zien je graag nog eens terug.

Ton S.

Zeer snelle levering. Prima product.

Beste Ton,
Dank je wel voor je complimenten! Veel plezier met je bestelling.

herald hoeksema

Super geholpen. Het ging mis met de bezorging maar daarna ben ik meteen gebeld en een mail met excuses. Goed opgelost

Beste Herald,
Dank je wel voor je review. Wat fijn te horen, dat mijn collega's je adequaat hebben geholpen. Veel plezier van je bestelling.
Fijne avond gewenst.

Jan Beverdam

Na 11 jaar dezelfde opmaakspiegel voor de badkamer geleverd, heel fijn dat jullie die Alternatieve spiegel nog kunnen leveren

Beste Jan.
Goed te horen dat wij, je toch nog aan een alternatieve spiegel hebben kunnen helpen. Dank je wel voor het mooie eindoordeel.
Nog een fijne avond gewenst.

Hollander

Onze adviseur Peter in Amsterdam ZO heeft super zijn best gedaan. Goed meegedacht en veel geduld gehad.

Beste
Dank je wel voor je beoordeling! Ik ben blij dat je een goede ervaring bij Peter hebt gehad. We zien je graag nog eens terug.

Muriel Gielen

Prima website & snelle verzending

Beste Muriel,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Dank je wel voor je review en veel plezier met je bestelling.