W van Gellecum

Hele goede service en informatie gehad van dit bedrijf, TOP

lotte

Hele goede service van Wenner bij Badkamerwinkel.nl in Nieuwegein. Hij neemt ruim de tijd en denkt heel fijn en flexibel mee. De badkamer wordt binnenkort geplaatst, en ik heb er alle vertrouwen in... Hele goede service van Wenner bij Badkamerwinkel.nl in Nieuwegein. Hij neemt ruim de tijd en denkt heel fijn en flexibel mee. De badkamer wordt binnenkort geplaatst, en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en heel mooi wordt.

Don

De badkamerwinkel in Zaandam de heer Angelo, heeft ons bij het maken van een keuze voor een douchetoilet verwezen naar Geberit in IJsselstein. Dit was een uitstekend advies want daar zie je alle... De badkamerwinkel in Zaandam de heer Angelo, heeft ons bij het maken van een keuze voor een douchetoilet verwezen naar Geberit in IJsselstein. Dit was een uitstekend advies want daar zie je alle maten en soorten bij elkaar en je kunt ze desgewenst ook nog proberen. Helaas gaan wij het toilet niet bij de Badkamerwinkel kopen omdat zij ons niet de volledige projectservice kunnen bieden, anders hadden wij zeker in zee gegaan met de badkamerwinkel in Zaandam

Casper

Goed contact met de klanten service in verband met defect artikel. Goed en snel opgelost.

CVWIL

Ronduit schandalig ... niet bereikbaar ... leveringstermijnen worden niet gerespecteerd... en orderstatus betekent niks en men is er geen stap met verder... het is de eerste maar ook de laatste keer... Ronduit schandalig ... niet bereikbaar ... leveringstermijnen worden niet gerespecteerd... en orderstatus betekent niks en men is er geen stap met verder... het is de eerste maar ook de laatste keer dat ik mij tot deze website richt. Chaos.

Leuven

Wij zijn super enthousiast over de winkel in Wateringen, wat een goed en eerlijk advies. Echt mensen waar je op kunt vertrouwen, de mooiste merken voor de scherpste prijs! Alles keurig geregeld en... Wij zijn super enthousiast over de winkel in Wateringen, wat een goed en eerlijk advies. Echt mensen waar je op kunt vertrouwen, de mooiste merken voor de scherpste prijs! Alles keurig geregeld en geleverd. Ook een nabestelling was geen enkel probleem, super klasse. Ik kan het iedereen aanraden. Dano Bedankt! ?

Theo

Drukregelaar besteld nagevraagd welke meter er bij hoorde , daags erna zonder kosten geleverd , GEWELDIGE SERVICE, dank Jacco

Michel can Egmond

Grote bestelling geplaatst na primageholpen te worden door medewerker in winkel Amsterdsmen helaas niet alles op 1 dag ontvangen maar wel uiteindelijk alles gekregen. Bij 2 artikelen geholpen door... Grote bestelling geplaatst na primageholpen te worden door medewerker in winkel Amsterdsmen helaas niet alles op 1 dag ontvangen maar wel uiteindelijk alles gekregen. Bij 2 artikelen geholpen door service afdeling om defecten op te lossen en de artikelen / onderdelen zijn snel en kosteloos vervangen. Al met al deze prima service voor scherpe prijzen.

George

Vreselijk. Sturen alles in delen op.
Gisteren heel de dag zitten wachten en niks, nada, noppes.
Lekker hoor als je de spullen snel nodig hebt.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste George, wat vervelend dat de levering niet gaat zoals verwacht. Ik zou graag nog even contact opnemen. Maar ik heb helaas geen gegevens via deze review. Mocht je het fijn vinden om nog door... Beste George, wat vervelend dat de levering niet gaat zoals verwacht. Ik zou graag nog even contact opnemen. Maar ik heb helaas geen gegevens via deze review. Mocht je het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan ontvang ik graag een telefoonnummer (en ordernummer) op jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn