Badkamerwinkel.nl

Badkamerwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Badkamerwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3793
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Badkamerwinkel.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 3793 ervaringen.

M scheffers
M scheffers

Snelle levering .
goeie prijs!.

ronald van buren
ronald van buren

Uw ervaring

duidelijke website, makkelijk bestellen en snel met leveren. Ook een retourzending werd snel afgewikkeld

Uitstekend.

Kalin

Opvallend dat badkamerwinkel.nl meestal qua prijs als beste naar voren komt. dat dan de website zelf en ook de service overzichtelijk en goed zijn, maakt dat we hier graag terugkomen.

I.Schilders
Zeer goed (9/10)
I.Schilders

Uw ervaring

Het bestelde produkt(douchewand) overtreft onze verwachtingen. Een heel snelle en correcte afhandeling en levering. Aangename samenwerking! Bedankt!!!

Score voor Badkamerwinkel.nl:4.5/5

Perfekt!.

Hans F
Hans F

Uw ervaring

Ik heb vrijdag 2 korfzeven besteld en zaterdag al ontvangen.
Absoluut voor een scherpe prijs en goede kwaliteit.
De maten stonden ook exact op de website.
Zeer tevreden.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Korfzeef voor afvoer besteld.

Guno
Guno

Uw ervaring

Bij bestelling , snelle ontvangst en koffie bij het op halen van product.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Betrouwbaar en goede service en vriendelijk.

minkjan
Onvoldoende (4/10)
minkjan

Uw ervaring

Radiator besteld voor 2100 uur 's avonds, was op voorraad dus zou de volgende dag bezorgd worden zoals beloofd op de website. Na betaling een email met bevestiging van betaling en een link naar de order/verzendstatus.
Volgende dag gaf de link aan dat er nog geen informatie was over de leveringstijd. Om 11.30 uur gebeld met klantenservice en deze gaf aan dat zij niet konden zien hoelaat de radiator bezorgd zou worden maar dat de chauffeur een half uur voor levering zou bellen.
Om 17.30 uur nog maar een keer gebeld met de klantenservice en toe gaf men mij doodleuk aan dat de radiator helemaal niet bezorgd zou worden omdat deze niet ingepland was bij de vervoerder. Dat ik de hele dag heb zitten wachten en verlof voor had opgenomen maakte geen indruk. Ik was de maandag daarop weer aan de beurt maar zou worden teruggebeld door de klantenservice voor afhandeling klacht/compensatie. Die maandag werd de radiator wel geleverd maar ik werd niet terug gebeld. Nadat ik zelf belde gaf men aan niets te kunnen betekenen en wenste mij een fijne dag.
Bedrijf doet dus niet wat het beloofd en de klantenservice zou ook best verbeterd kunnen worden.

Score voor Badkamerwinkel.nl:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Bedrijf doet niet wat het beloofd.

Linda Meijer
Linda Meijer

Erg klantvriendelijk

Service en kwaliteit.

Wilma Brul

Ik heb 2x een mail gestuurd en geen antwoord gekregen erg jammer want ik wil iets hebben maar kan het niet vinden. de kraan die ik had besteld was snel binnen dus dat is fijn maar jammer dat ik niet verder wordt geholpen.

Michel van Schaik
Onacceptabel (1/10)
Michel van Schaik

Uw ervaring

5 weken moeten wachten op mijn bestelling, op de site stond vandaag besteld dinsdag in huis.. kennelijk was de site dus niet up to date. Was het het geval geweest dat er stond niet op vooraad, had ik het product ergens anders besteld.

Score voor Badkamerwinkel.nl:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

1 : zeer slecht.

Bedrijfsinformatie

Badkamerwinkel biedt alles op het gebied van sanitair voor je badkamer en toiletruimte. Met een ruim assortiment aan baden, douches, wastafels, badmeubels, toiletten, kranen en accessoires is Badkamerwinkel.nl de webshop voor je sanitair aankopen!
Adres
De Ooyen 7a