Bajnath

Heel goed

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Bajnath, dank je wel voor je feedback en fijn om te lezen dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel in één van onze winkels of webshop. Groetjes, Isabel

Rudy Martin

Correct

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Rudy Martin, bedankt voor de beoordeling en fijn dat alles correct is verlopen. Groetjes, Isabel

J wijbenga

Kut. Product nog niet geleverd

Hoi,
Hoi,
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend de je zending iets is vertraagd. Excuses. We doen ons best vertragingen zoveel mogelijk te voorkomen of de vertraging voor je te beperken. Volgens onze informatie is de levering onderweg naar je. We hopen dat je dit goed ontvangt. Groetjes Jasmijn.

Tia Bouma

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Tia Bouma, bedankt voor de feedback en fijn dat je tevreden bent over de snelheid van de levering! Een mooie dag toegewenst, Jasmijn

Bert van Moorsel

Beste Femke, bedankt voor het snel reageren en de perfecte afhandeling van de order. Zoals ook afgesproken was de bestelling compleet de volgende dag geleverd.
Top

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Bert van Moorsel, wat goed om te lezen dat mijn collega je goed hebt geholpen en bedankt voor de mooie beoordeling! Dat waarderen wij enorm. Geniet van je aanschaf en een fijne dag toegewenst!... Beste Bert van Moorsel, wat goed om te lezen dat mijn collega je goed hebt geholpen en bedankt voor de mooie beoordeling! Dat waarderen wij enorm. Geniet van je aanschaf en een fijne dag toegewenst! Groet, Jasmijn

L'Ortije

Goede snelle service.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste L'Ortije, bedankt voor de review en fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle service! Groet, Isabel

Robbert Bernadina

Onbetrouwbare leverancier

Hoi Robbert,
Bedankt voor je beoordeling.
Hoi Robbert,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat een deel van je levering was vertraagd. Onze excuses. We doen ons best om een vertraging te beperken of na een beschadigde levering te kijken naar een oplossing op eerste mogelijkheid. We betreuren je ervaring hiervoor. Groetjes Jasmijn.

D.Wiersma

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste D.Wiersma, bedankt voor je boordeling! Fijne dag en hopelijk tot snel. Groet, Isabel

Paul

Goede ervaring, direct en dus snel verwerkt en opgestuurd.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Paul, bedankt dat je ons meeneemt in jouw ervaring. Dat waarderen wij enorm. Geniet van je aanschaf en een fijne dag toegewenst! Groet, Isabel

Vanmeenen Carl

Correct

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Vanmeenen Carl, bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat alles correct is verlopen. Fijne dag! Groet, Jasmijn