Levi

Snel geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Levi, dank je wel voor de review. Prettig om te lezen dat je tevreden bent, groetjes Jasmijn.

Dick Schaap

Snel en verzorgd bezorgd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Dick, fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze diensten! Dank je wel voor de mooie beoordeling, groetjes Isabel.

Peter

Triest

Hi Peter,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je ervaring via ons niet naar wens is geweest. Excuus. Groetjes Jasmijn.

Rombouts

Bestelling wordt in 2 gedeeltes geleverd door verschillende bezorgers, maar daar wordt niet duidelijk over gecommuniceerd. Post. NL en DPD. Geheel onduidelijk wanneer DPD gaat bezorgen.

Hoi,
Hoi,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat jammer dat dit niet duidelijk voor je was. Excuus. In onze voorwaarden is vermeld dat een levering in meerder zendingen kan zijn en er zijn 2 track en trace codes toegestuurd voor je bestelling om dit te kunnen blijven volgen. We zien dat 1 zending niet direct aan je geleverd kan worden en dit opnieuw is ingepland voor levering. We vertrouwen erop dat je dit correct ontvangt. We zullen nagaan hoe we hier duidelijker in kunnen informeren. Groetjes Jasmijn.

Gerda

De levering was perfect en past goed

Goedemiddag Gerda,
Bedankt voor je goede beoordeling aan ons over uw bestelling.
Veel plezier van het artikel.
Groetjes Jasmijn

Fred

Produkt als omschreven. Snelle levering.

Goedemiddag Fred,
Goed te horen dat uw ontvangen product voldoet aan de verwachtingen en hierbij ook snel is geleverd.

Joop Stenneken

Prima afhandeling van de bestelling. Prettige ontvangst in de winkel.
Alom een prima artikel .

Goedemiddag Joop,
Goed om te horen dat alles rondom uw bestelling goed is verlopen.
En fijn dat u goed bent geholpen in de winkel, ik zal de complimenten doorzetten! ;)
Veel plezier...
Goedemiddag Joop,
Goed om te horen dat alles rondom uw bestelling goed is verlopen.
Veel plezier ervan en een fijne dag!

Chris Urbach

Snelle levering en duidelijke informatie.

Beste Chris,
Bedankt voor u positieve review aan ons.
Goed te horen.

Peter Dousma

Goedemiddag Peter,
Fijn te horen dat uw bestelling snel in huis was.
Veel plezier ervan!
Groetjes Jasmijn

Chris Vis

Prima! Geheel volgens verwachtingen

Goedemiddag Chris,
Fijn te horen dat u tevreden bent over de levering en het aan u verwachtingen voldoet.
Daar doen we het natuurlijk voor!