Fien

Snelle levering,prima afterservice, en wij zijn dol op het design van de Looox producten

arie van aalst

Heb 15april bestelling gedaan en word 19april geleverd morgen dus en heb nog steeds geen tijdstip door gekregen van levering

Hi Arie,
Bedankt voor je beoordeling.
Hi Arie,
Bedankt voor je beoordeling.
We zien dat je 16 april een bestelling hebt geplaatst voor verwachte levering 19 april. De levering is per vracht, vaak is hier 30 minuten voor levering contact dat je de bestelling kan verwachten. We wensen dat je dit goed ontvangt.
Excuus dat het product is later te leveren was. Groetjes Jasmijn.

Jozef Wiewel

Het bestelde product kwam onvolledig maar na telefonisch contact en vervolgens via e-mail werd er efficiënt en adequaat gereageerd. Het ontbrekende onderdeel werd direct opgestuurd.
En 5...
En 5 sterren omdat ondanks de onvolledigheid van de zending de service top was. Zo vaak is de ‘after care’ niet bestaand maar bij de Badkamerwinkel doen ze dat uitstekend.

Smeets J

Goed, de 1e keer besteld.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Jos, prettig om te vernemen dat de eerste bestelling goed verlopen is! We hopen je graag terug te zien in de toekomst :) Groetjes, Isabel.

Frans Verberkt

Goede ervaring

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Frans, dank je wel voor de mooie review! Veel plezier van je bestelling gewenst. Groetjes, Jasmijn.

Sara Neirynck

Super!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Sara, fijn om te lezen datje tevreden bent met ons. Veel plezier van je bestelling gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Mathieu Bos

Ruim aanbod in klasse producten

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Mathieu, bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier van je producten gewenst, groetjes Jasmijn.

E van der plas

Goed ! Prima ! Top
Mooie GROHE staande toiletpot deze was heel snel geleverd.
Aanrader !!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste E. Fijn om te zien dat u tevreden bent met onze levering, heel veel plezier gewenst van uw toilet! Groetjes, Jasmijn.