Paul

Uitstekend

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Paul, bedankt voor je beoordeling en fijn om te horen dat je jouw ervaring met ons als uitstekend hebt ervaren. Fijne dag, Isabel

Robert van Dijk

Snelle service en goed materiaal.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Robert van Dijk, wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de snelle service en aanschaf. Geniet ervan! Groetjes, Isabel

Laurent

ZEER GOED

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Laurent, bedankt voor de mooie beoordeling en super om te lezen dat je tevreden bent. Fijne dag! Groetjes, Isabel

M. Reijmers

Alle spullen besteld via de webshop en netjes ontvangen

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste M. Reijmers, bedankt voor het achterlaten van een review en goed om te lezen dat je jouw bestelling netjes hebt ontvangen. Geniet ervan en een fijne dag toegewenst. Groetjes, Isabel

Manni

Netjes op tijd geleverd zoals afgesproken.
We gaan de WC pas in april/mei laten installeren.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Manni, bedankt voor de review en fijn om te lezen dat alles op tijd is geleverd. Fijne dag en alvast succes met het installeren. Groetjes, Isabel

Hendri Witteveen

Rubberen waterkering voor douche eindelijk gevonden. Perfect geleverd. Wel 2x een vraag om review voordat geleverd is.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Hendri Witteveen, dank je wel voor je feedback, dat is erg waardevol en kunnen wij zeker wat mee. Alleen hiermee kunnen wij onze serviceverlening blijven verbeteren. Fijne dag! Groetjes, Isabel

Jeroen hoevenberg

Conform afspraak top tijd geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Jeroen Hoevenberg, bedankt voor de mooie beoordeling! Fijne dag, Isabel.

Rene Quist

Ik was niet zeker over het binnenwerk van onze doornbracht keukenkraan. Model is eruit. De verkoper heeft voorbij contact opgenomen met de fabrikant. Inmiddels het juist binnenwerk binnen en de... Ik was niet zeker over het binnenwerk van onze doornbracht keukenkraan. Model is eruit. De verkoper heeft voorbij contact opgenomen met de fabrikant. Inmiddels het juist binnenwerk binnen en de kraan lekt niet meer. Fijn geholpen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Rene Quist, bedankt voor de review en fijn om te lezen dat jouw kraan niet meer lekt. Groetjes, Isabel

Julian

Een snelle levering en een nette prijs.
Ik ben super tevreden.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Julian, bedankt voor je beoordeling en fijn dat je super tevreden bent, daar doen wij het voor. Fijne dag! Groetjes, Isabel