Jozef Wiewel

Het bestelde product kwam onvolledig maar na telefonisch contact en vervolgens via e-mail werd er efficiënt en adequaat gereageerd. Het ontbrekende onderdeel werd direct opgestuurd.
En 5...
En 5 sterren omdat ondanks de onvolledigheid van de zending de service top was. Zo vaak is de ‘after care’ niet bestaand maar bij de Badkamerwinkel doen ze dat uitstekend.

Smeets J

Goed, de 1e keer besteld.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Jos, prettig om te vernemen dat de eerste bestelling goed verlopen is! We hopen je graag terug te zien in de toekomst :) Groetjes, Isabel.

Frans Verberkt

Goede ervaring

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Frans, dank je wel voor de mooie review! Veel plezier van je bestelling gewenst. Groetjes, Jasmijn.

Sara Neirynck

Super!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Sara, fijn om te lezen datje tevreden bent met ons. Veel plezier van je bestelling gewenst! Groetjes, Jasmijn.

Mathieu Bos

Ruim aanbod in klasse producten

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Mathieu, bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier van je producten gewenst, groetjes Jasmijn.

E van der plas

Goed ! Prima ! Top
Mooie GROHE staande toiletpot deze was heel snel geleverd.
Aanrader !!

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste E. Fijn om te zien dat u tevreden bent met onze levering, heel veel plezier gewenst van uw toilet! Groetjes, Jasmijn.

Levi

Snel geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Levi, dank je wel voor de review. Prettig om te lezen dat je tevreden bent, groetjes Jasmijn.

Dick Schaap

Snel en verzorgd bezorgd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag Dick, fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze diensten! Dank je wel voor de mooie beoordeling, groetjes Isabel.

Peter

Triest

Hi Peter,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je ervaring via ons niet naar wens is geweest. Excuus. Groetjes Jasmijn.