Bestelde badjassen hebben mooie kwaliteit. Levering volgens afspraak.

Gratis levering.

Richard

Goede service, snelle levering, de badjas voldoet helemaal aan onze verwachtingen

mooi geborduurd, goed leesbaar

Ervaring was goed
alleen jammer dat ik twee heren saunakilt heb ontvangen en maar een dames, was zo niet besteld.

ARMAND LAUWYCK

Bij levering van wafelbadjas (fac.nr. : 006846)had ik de badjas besteld met maat XXL doch heb ik een badjas gekregen met maat L-XL dit had ik eerst gezien nadat ik deze gebruikt had genomen

Veel keuze en snelle levering

Goede snelle levering en goede kwaliteit

Marc

Niet ok, na 2 dagen kreeg ik al een mail om te betalen, terwijl ik betaald had, maar het geld blijkbaar nog onderweg was....
De gekochte sauna-kilt is van een slechte kwaliteit.

Reactie Badjasboetiek:

Geachte klant,
de betaling was niet binnen, storing bij de bank? Daarom heb ik u verzocht om het e.e.a. na te zien.
Indien u niet tevreden bent omtrent de kwaliteit van het geleverde dat spijt ons, wellicht heeft u een andere verwachting van het artikel.

Maria van der Mark

Snelle levering. Verkeerde maat dus omruilen. Kreeg een retourticket de volgende dag. Perfect geregeld.

Ik heb persoonlijk contact gehad, omdat ik bij het inruilen, voor een kleinere maat, niet één maar twee badjassen wilde hebben. Een vriend van ons kwam op bezoek en vond de badjas zo mooi dat hij er ook een wilde hebben. De man aan de telefoon gaf advies over de juiste maat en regelde het snel en adequaat. De volgende dag waren de badjassen al in huis!