Je aankoop wordt beschermd

8.5/10

Goede snelle levering en goede kwaliteit

Marc

Niet ok, na 2 dagen kreeg ik al een mail om te betalen, terwijl ik betaald had, maar het geld blijkbaar nog onderweg was....
De gekochte sauna-kilt is van een slechte kwaliteit.

Reactie Badjasboetiek:

Geachte klant,
de betaling was niet binnen, storing bij de bank? Daarom heb ik u verzocht om het e.e.a. na te zien.
Indien u niet tevreden bent omtrent de kwaliteit van het geleverde dat spijt ons, wellicht heeft u een andere verwachting van het artikel.

Maria van der Mark

Snelle levering. Verkeerde maat dus omruilen. Kreeg een retourticket de volgende dag. Perfect geregeld.

Ik heb persoonlijk contact gehad, omdat ik bij het inruilen, voor een kleinere maat, niet één maar twee badjassen wilde hebben. Een vriend van ons kwam op bezoek en vond de badjas zo mooi dat hij er ook een wilde hebben. De man aan de telefoon gaf advies over de juiste maat en regelde het snel en adequaat. De volgende dag waren de badjassen al in huis!

Carla De Bruin

Goede service alleen jammer bij retour dat je de kosten zelf moet betalen

Rejan van Gils

Zeer goed

Had maat L besteld maar omdat de maten heel groot uitvallen werd er maat s/m gestuurd, prima !!
Met een hand geschreven boodschap erbij helemaal geweldig !!

Super goede service en telefonisch advies!

Marieke

Keurig, makkelijk

Zie vorig

Snelle levering precies wat ik verwacht had

Aart

Prima levering, alleern info binnen 48 uur klopt niet. Zou hierover geinformeerd worden, maar is niet gebeurd.

Super klantvriendelijke, en begripvolle man aan de telefoon. Hier kun je met een gerust hart bestellen.
1 pakket moest retour, bedrijf heeft antwoordnummer gegeven. Prima service.

Reactie Badjasboetiek:

Geachte klant,

bij de artikelomschrijving staat duidelijk vermeld dat niet alle maten direct beschikbaar zijn.
Excuses voor het ongemak!