9.5/10
Betrokkenheid

Marivoet Kelly

Heb er verschillende bekeken en deze sprak mij het meest aan. Omdat je ook vragen stelde of het iets medisch of zo zou kunnen zijn i.p.v. direct 1 te willen verkopen

Hoe heb jij onze samenwerking en persoonlijke correspondentie (mail) ervaren ?

Vriendelijk en snel antwoorden. Ook alle details van mijn hondje gevraagd om zeker te zijn wat het beste voor hem zou zijn

Toevallig gevonden en precies dat wat ik nodig had.

Hoe heb jij onze samenwerking en persoonlijke correspondentie (mail) ervaren ?

Heel plezierig en persoonlijk.

Anita Hoekstra

Omdat ik een advertentie zag op Facebook van Bloesemolie voor overmatig blaffende honden.

Hoe heb jij onze samenwerking en persoonlijke correspondentie (mail) ervaren ?

Ik vind het fijn en heel positief persoonlijk advies te ontvangen.

Annemoon

Tip van een kennis

Rita

Ik koos deze op aanraden van mijn kinesitherapeut.

Hoe heb jij onze samenwerking en persoonlijke correspondentie (mail) ervaren ?

Ik vond de eerste mails warm en hartelijk. Helaas was het telefoongesprek dat door de site meerdermaals herhaald werd om naar te bellen mocht je extra informatie wensen allesbehalve hartelijke.
Ik kreeg de beoogde persoon (Greetje) pas na 3x (over een week) opnieuw te hebben gebeld (met telkens de belofte dat er zou worden teruggebeld) te pakken (belde mij uiteindelijk terug). Zij was qua toon onverschillig ondanks het feit op de hoogte te zijn van mijn situatie (naar gevraagd in bijkomende mail na aankoop). Verder kon zij mij ook helemaal niks uitleggen en na het bestelde middelnte hebben gebruikt voor meer dan 10 dagen heb totaal geen verbetering mogen ervaren. Ik ben bijzonder teleurgesteld.

Reactie Bach Bloesem Mix:

Beste Rita,

Het spijt me enorm dat ik u heb teleurgesteld. Nu moet ik zeggen dat u mij op vrijdagmiddag op het drukste moment heeft gebeld(ik werk alleen en de bestellingen voor het weekend vragen extra zorg in verband met verzendingen) Vervolgens belt u op zaterdagmiddag en -avond. Ik ben beschikbaar op werkdagen maar niet in de weekenden, dat staat ook vermeld op de website. Maar ik bel altijd terug als iemand de voicemail inspreekt.
Ik heb u maandag terug gebeld en uitgelegd dat Bach bloesemremedies tijd nodig hebben om in te werken. De klachten die u benoemde kon ik niet plaatsen in combinatie met de mix die voor u is gemaakt. Bovendien heeft u de druppeltjes nog maar een paar dagen (6) gebruikt.

Of dat onverschilligheid is? Daarover kunnen we van mening verschillen. Ik heb u aangeven dat u de dosering mocht aanpassen indien u hier behoefte aan had.
Moest u bijkomend nog vragen hebben, dan mocht u altijd contact opnemen én ik bel altijd terug als iemand de voicemail inspreekt op een moment wat goed uitkomt zodat ik er de tijd voor kan nemen. Nogmaals ik werk alleen en ben bijzonder druk maar neem toch graag de tijd voor mensen. Persoonlijke aandacht is waar het bij mij om gaat.

Ik wens u oprecht alle goeds, Rita.

Hartelijke groet, Greetje

Irma Dewaide

Omdat een vriendin mij hier op wees.

Hoe heb jij onze samenwerking en persoonlijke correspondentie (mail) ervaren ?

Heel fijn, ik heb alles kunnen uitleggen.

Monique P.

Omdat het mij de vorige keren zeer goed bevallen was.

Hoe heb jij onze samenwerking en persoonlijke correspondentie (mail) ervaren ?

Zeer prettig en snelle reacties op mijn vragen.

Gemak en prijs

Goed, was effectief

Je was goedkoper als een ander bedrijf waar ik had gekeken.

Goed. Prettig

Nienke

Via Google gevonden en zag er goed en betrouwbaar uit.

Erg fijn en vlot.