11914 beoordelingen

11914 Reviews

Alida

Goede referenties

Reactie Bach Bloesem Mix:

Bedankt voor je leuke review.

M.C. Molina

Vanwege de goede reviews maar helaas merken wij na 2,5 week niets….Ik verwachtte geen wondermiddel bij mijn zoon maar wel dat het een klein beetje minder zou worden.

Uitgebreid

Reactie Bach Bloesem Mix:

Beste Mari-Carmen, wij vinden het heel spijtig dat je niet tevreden bent. De review die je hebt ingevuld, gaat over onze dienstverlening. Niet over de uitwerking. In tegenstelling tot veel andere... Beste Mari-Carmen, wij vinden het heel spijtig dat je niet tevreden bent. De review die je hebt ingevuld, gaat over onze dienstverlening. Niet over de uitwerking. In tegenstelling tot veel andere producten, hebben Bachbloesems inwerktijd nodig. Meestal merk je na een dag of 10 de eerste veranderingen. Ook is het afhankelijk van een goede dosering. Meestal mailen klanten ons als ze een vraag hebben. Wij kunnen dan persoonlijk en vertrouwelijk advies geven. Hetgeen wij niet in een review kunnen doen omdat het meestal privacy gevoelige informatie is, zeker als het om kinderen gaat. Je mag ons dus altijd mailen. Verder is mijn advies, blijf de druppeltjes geven. Het is nu nog te kort dag om al te kunnen beoordelen of het wel- of niet helpt. In ieder geval bedankt voor je feedback, wordt gewaardeerd. Groetjes, Greetje

Heidi Hermans

Omdat het een natuurlijk product is

Reactie Bach Bloesem Mix:

Dank je wel Heidi, fijn dat je een keuze hebt gemaakt voor onze 100% natuurlijke Bachdruppels. Veel succes en bij vragen mail gerust. Groetjes Greetje

Mariska plat

Via een gedragscode therapeut

Top.

Reactie Bach Bloesem Mix:

Bedankt voor je leuke review Mariska!

Jannie Pons

Vanwege de mogelijkheid tot het persoonlijk advies

Wat vond je van de vragenlijst (als je deze hebt ingevuld) ?

Erg fijn, zo kan je een goed voorbeeld geven van het probleem

Reactie Bach Bloesem Mix:

Dank je wel Jannie, de evaluatie heb je duidelijk ingevuld, wij hebben graag weer een mix voor jouw Tjarly gemaakt. Veel succes verder met de druppeltjes. Groetjes, Greetje

N. De jonge

Er werd beloofd dat het goed zou helpen

Reactie Bach Bloesem Mix:

Beste, dank voor uw feedback en spijtig dat u niet tevreden bent. Wij vermelden op onze website dat Bachbloesem druppeltjes wetenschappelijk niet bewezen zijn. De uitwerking varieert altijd van... Beste, dank voor uw feedback en spijtig dat u niet tevreden bent. Wij vermelden op onze website dat Bachbloesem druppeltjes wetenschappelijk niet bewezen zijn. De uitwerking varieert altijd van persoon tot persoon en is sterk afhankelijk van een goede dosering. Het is jammer dat wij niet inhoudelijk op uw review kunnen ingaan omdat het vertrouwelijke en privacy gevoelige informatie betreft. Mocht u behoefte hebben aan persoonlijk advies of dat wij even met u meekijken naar de doseringen en problematiek, mail ons gerust. Wij helpen graag, daar zijn we voor. Groeten, Greetje

Jannet Wesselink-Wouda

Omdat ik zelf goede ervaring met bachbloesems heb. En ik voor mijn kat dit wilde proberen.

Reactie Bach Bloesem Mix:

Wij hopen dat Donny er weer baat bij heeft. Bedankt voor je review en bij vragen, mail ons gerust. Groetjes, Greetje

Gina Ceulemans

Toevallig

Reactie Bach Bloesem Mix:

Bedankt voor je mooie review Gina🌺

Linda Meijer

Via vriendin

Dorien Rutgers

Deze link kwam naar voren toen ik Bachbloesem intypte

Wat vond je van de vragenlijst (als je deze hebt ingevuld) ?

Prima kon mijn volledige info kwijt

Reactie Bach Bloesem Mix:

Fijn dat wij weer een mix voor je hond mochten maken. Ik hoop dat Paco er weer baat bij heeft. Bedankt voor je review Dorien. Groetjes, Greetje