BabyValue.nl

BabyValue.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop BabyValue.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1785
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen BabyValue.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 1785 ervaringen.

Prima (7/10)
Score voor BabyValue.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Goedemorgen mijn ervaring met dit bedrijf is tot nu toe heel goed.ijn pakket heb ik ontvangen.

Patrick
Patrick

Gemakkelijk en veilig bestellen via bol.om

Levering had sneller gemogen, maar was acceptabel gezien het vanuit Engeland kwam.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een autostoeltje besteld via bol.com, werd binnen 8 dagen bezorgd. perfect geregeld en werd goed op de hoogte gehouden van de levering.

Prima (7/10)

Chatten met personeel voor duidelijkheid

Zie mijn verhaal boven, meer duidelijkheid over wanneer de levering is na aanschaf.

Score voor BabyValue.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op vrijdag bestelling gemaakt en ik had een beetje verwacht dat ik dan maandag de bestelling zou krijgen, omdat er op de website staat: voor 14u besteld, volgende dag in huis. ik had na 14u besteld dus vandaar maandag. die maandag ben ik thuis gebleven om de buggy in ontvangst te kunnen nemen, maar er kwam niets. toen heb ik een email gestuurd, daar kreeg ik dinsdag pas antwoord op. wel kon ik chatted met annelies, die heeft mij duidelijkheid gegeven met een pakketnummer en toen kon ik zien dat hij dinsdag zou komen. het maakt mij niet uit al duurt het 2 weken, als ik maar weet waar ik aan toe ben en wanneer ik er thuis voor moet blijven. .
de buggy zelf is hartstikke degelijk en mijn man van 203cm kan er ook goed mee lopen.

BabyValue.nl 1 beoordeling

Babyvalue.nl is heel goed. goede spullen. goede kwaliteit. goede prijs. alleen 1 dag te laat om te sturen. dat is maakt niet uit. volgende keer zal ik bij babyvalue.nl om te kopen.

Sharon
Sharon

Netjes op tijd afgeleverd. Fotolijstje was een stuk groter dan ik zelf had gedacht.

Jullie zijn goed bezig.

Score voor BabyValue.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fotolijstje besteld voor een vriendin. werd netjes op tijd afgeleverd en keurig verpakt.

Lila
Lila

Snelle levering , dat op een demonstratie model gewoon dezelfde voorwaarden gelden als voor een nieuwe en hij zag er echt nog als nieuw uit.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele snelle levering en ben heel blij met mijn quinny zappa 2.0 extra !.

Uitstekend (10/10)

Snel en goede contact, product zit uit nog beter als op foto. ??

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben tevreden , alles zit uit nog beter als op foto ? hartelijke bedankt ?.

alles

niks

Happy:).

BabyValue.nl 1 beoordeling

Ik vind het een waardeloos bedrijf..
ik wou een buddy bestellen. hiervan was er nog 1 van op voorraad volgens de site.. ik helemaal blij. besteld in winkelmandje gelegd verdere stappen ondernomen totdat ik bij betalen aan kwam.. dit ingevuld en tot mijn verbazing ging het niet meer verder. uiteindelijk werd ik van de site gegooid en was mijn boodschappenmandje ineens weer leeg. op zich geen probleem, totdat ik zag dat de buggy was uitverkocht.. ik baalde hier enorm van. want ik had m tenslotte al in me winkelmandje gehad.. ik een paar uur gewacht misschien dat deze weer op 1 kwam omdat mijn bestelling niet verder was gegaan.. helaas hij bleef uitverkocht. heb deze nu via een ander bedrijf besteld.. en wat denk je de volgende dag stond er weer 1 op voorraad.. ik vind dit een slechte service naar de klanten toe..

Goed (8/10)

Snelle levering!

Score voor BabyValue.nl:4/5

Prima!.

Bedrijfsinformatie

BabyValue is jouw baby outlet van de merken Maxi-Cosi, Quinny, Hoppop, Safety-1st & Baby-Art. U vindt hier de collecties van voorgaande jaren & onze beurs- en showroommodellen.
Adres
Korendijk 5