8.3/10
8.3/10

Goedemorgen mijn ervaring met dit bedrijf is tot nu toe heel goed.ijn pakket heb ik ontvangen

Patrick

Een autostoeltje besteld via Bol.com, werd binnen 8 dagen bezorgd. Perfect geregeld en werd goed op de hoogte gehouden van de levering.

Gemakkelijk en veilig bestellen via bol.om

Levering had sneller gemogen, maar was acceptabel gezien het vanuit Engeland kwam.

Op vrijdag bestelling gemaakt en ik had een beetje verwacht dat ik dan maandag de bestelling zou krijgen, omdat er op de website staat: voor 14u besteld, volgende dag in huis. Ik had na 14u besteld...

Chatten met personeel voor duidelijkheid

Zie mijn verhaal boven, meer duidelijkheid over wanneer de levering is na aanschaf.

Babyvalue.nl is heel goed. Goede spullen. Goede kwaliteit. Goede prijs. Alleen 1 dag te laat om te sturen. Dat is maakt niet uit. Volgende keer zal ik bij babyvalue.nl om te kopen.

Sharon

Fotolijstje besteld voor een vriendin. Werd netjes op tijd afgeleverd en keurig verpakt.

Netjes op tijd afgeleverd. Fotolijstje was een stuk groter dan ik zelf had gedacht.

Jullie zijn goed bezig.

Lila

Hele snelle levering en ben heel blij met mijn Quinny zappa 2.0 extra !

Snelle levering , dat op een demonstratie model gewoon dezelfde voorwaarden gelden als voor een nieuwe en hij zag er echt nog als nieuw uit.

Ik ben tevreden , alles zit uit nog beter als op foto ? Hartelijke bedankt ?

Snel en goede contact, product zit uit nog beter als op foto. ??

Happy:)

alles

niks

Ik vind het een waardeloos bedrijf.

Ik wou een buddy bestellen. Hiervan was er nog 1 van op voorraad volgens de site.. Ik helemaal blij. Besteld in winkelmandje gelegd verdere stappen...

Prima!

Snelle levering!