Babylizz

anonymous

25 oktober een bestelling geplaatst en betaald voor een nestje en wikkeldoek, maar tot op heden niets binnen. 28nov wordt er aangegeven dat het de week er op verstuurd zal worden. Nog steeds niets... 25 oktober een bestelling geplaatst en betaald voor een nestje en wikkeldoek, maar tot op heden niets binnen. 28nov wordt er aangegeven dat het de week er op verstuurd zal worden. Nog steeds niets binnen. 7 en 10 dec een mail gestuurd, geen reactie. Nu een chat gestuurd om te kijken of daar een reactie op komt, want op social is men wel actief. Erg jammer deze service. Heb best geduld, maar op deze manier niet meer.

Reactie Babylizz:

Beste Patricia,

Er is een e-mail verzonden, en daar is ook antwoord op gegeven, de bestelling wordt morgen verzonden.

Debbie

23 september een baby nestje besteld en een ledikant deken tot op heden niks binnen gekregen.
Een mailtje gestuurd misschien dat er iets mis was gegaan en kreeg meteen antwoord dat het vorige week verstuurd zou worden. Nu nog niks binnen gekregen...

Eerst moet ik weken wachten op de producten, vervolgens wordt er een verkeerd product geleverd en geeft het bedrijf aan dat dit wél het juiste product is maar dat zij door een copy/paste fout een... Eerst moet ik weken wachten op de producten, vervolgens wordt er een verkeerd product geleverd en geeft het bedrijf aan dat dit wél het juiste product is maar dat zij door een copy/paste fout een foutieve tekst bij het product vermeld hebben en dat je dit als klant op de foto had kunnen zien. Ik ‘mag’ als compensatie wel het product omruilen voor eigen kosten. Onprofessioneler dan dit gaat het niet worden.

Goede kwaliteit. Netjes afgewerkt naar smaak.

Cindy Wong

Slechte ervaring wat betreft de herroepingsrecht. Product was niet zoals verwacht, dus heb ik gebruik gemaakt van mijn recht om online producten binnen 14 dagen terug te sturen. Product is... Slechte ervaring wat betreft de herroepingsrecht. Product was niet zoals verwacht, dus heb ik gebruik gemaakt van mijn recht om online producten binnen 14 dagen terug te sturen. Product is aangekomen, maar er wordt geen geld terug gestuurd.

Stella

Prachtig babynestje besteld. Zit erg stevig in elkaar. Lekker zacht matrasje onderin waardoor de kleine heerlijk ligt.

Reactie Babylizz:

Superleuk! Bedankt voor je review!

Ik heb er alleen nog maar iets besteld, het product is nog niet bezorgd.

Na 3 weken nog steeds niks ontvangen. Absoluut niet tevreden

Het 72 uren sas, crisisopvang

Fantastisch , zo een mooi gerief en behulpzame mensen
Al een 2 de bestelling gezet ondertussen