Snelheid

sara moons

Super snelle levering!

Prima site, jammer dat de slabben voor volwassenen eruit worden gegooid. wij gebruiken ze veel voor onze cliënten, en deze zijn perfect, en het is erg lastig om goede slabben te vinden.

snelle reactie wanneer je ze mailt

duidelijkere informatie op de site hetzij bij de producten.

Wat lange levertijd, maar wel een goede levering.

Jacobs

Goed contact, prima levering

Plezierig contact bij vraag over voorradig zijn van product. Snelle levering van bed.

Vrouw

Leuke aanbiedingen

Beste prijs voor de bijtgiraf. Snelle levering

Track en trace

Prima product en past ook in Hema Luieremmer, maar dan net iets voordeliger dan de cartridges van de Hema

Prijs

Mwah

Fijn dat jullie hadden wat we zochten

Zet er ook bij dat een commode een max aantal kilo's kan houden en hoeveel dat is. Nu lazen we het achteraf in de gebruiksaanwijzing.

Reactie Babyandmore:

De belasting van de commode wordt bij het product genoemd. Het spijt ons dat DHL zijn bezorgtaak niet serieus heeft genomen en het pakket zomaar heeft neergezet. Wij zullen hiervoor een klacht... De belasting van de commode wordt bij het product genoemd. Het spijt ons dat DHL zijn bezorgtaak niet serieus heeft genomen en het pakket zomaar heeft neergezet. Wij zullen hiervoor een klacht indienen bij DHL. Per mail wordt normaliter altijd tracking informatie doorgegeven, zodat de zending te volgen is.

Jenny M

Fijne prijs voor topproduct

Grote keuze, snelle afhandeling

Nee, dit was prima zo!

Top

Veel keus en makkelijk te bestellen

Vulling voor voedingskussen

Snelle goede levering