Snelheid

Marion Lensen

Snel geleverd en leuk goed spul

Overzichtelijke site en betaalbaar

Nee hoor zo laten

Jan Goeman

Zeer tevreden

Snelle levering en interesante prijzen. Hier bestel ik zeker nog in de toekomst.

Noortje

Snelle service en betrouwbare informatie

Snelle service, duidelijkheid qua levering

Maartje

Levertijd niet helemaal zoals aangegeven

Snel ingepakt

Verbeterpunten of tips Babyandmore

Op de site staat aangegeven 24-48u levertijd; echter ze werken met DHL die naar België een levertijd van 5 dagen hanteert (?!?). Ik betaalde 10€ extra tov een andere website omwille van de snelle leveringstermijn; maar uiteindelijk duurde het even lang als bij de andere website voor de kom bij ons was...

Sanne van Lieshout

Bedrijf is oplossingsgericht en klantvriendelijk

klantenservice

nee, tevreden

M

Prima ervaring

Ruime keus assortiment voor een goede prijs .snelle levering.

Verbeterpunten of tips Babyandmore

Wij hadden een artikel waar een week levertijd op zat We wisten nu niet of we alles later zouden krijgen of een deel eerder. Maar kregen uiteindelijk alles 2 dagen na bestellen geleverd.

Rob

Mooi artikel en snelle levering

Mooi overzichtelijke site. Kon daar snel en makkelijk vinden wat ik zocht

Lieke

Fijne website, goede producten en bestelling snel binnen.

M.K.

Pas op voor de kleine lettertjes als je iets wilt retour zenden.

Producten zijn van goede kwaliteit.

Verbeterpunten of tips Babyandmore

Hoewel de producten van goed kwaliteit zijn, valt er op klantvriendelijkheid en service gerichtheid het nodige af te dingen.
Uit de kleine lettertjes blijkt dat wanneer je iets retour stuurt je niet alleen verantwoordelijk bent voor de verzendkosten voor het retour zenden, MAAR Babyandmore brengt vervolgens OOK haar eigen oorspronkelijke verzendkosten in rekening.
Dat kan je dus al snel EUR 6,50 x 2 = EUR 13 kosten. Dikke onvoldoende dus...

Reactie BabyandMore.eu:

Beste Marc, Ik kan geen correspondentie over een retour terugvinden of dat wij een retour van je hebben ontvangen. Wij hebben bij ons retourbeleid, (die op de site te vinden is, geen kleine lettertjes) ervoor gekozen erbij te zetten dat als je onder het gratis verzendbedrag van 20,- komt, omdat je artikelen gaat retourneren je alsnog de verzendkosten van 4,95 verschuldigd bent. Dit is gedaan om te voorkomen dat klanten veel meer bestellen om boven de 20,- uit te komen met gratis verzending en dan daarna gaan retourneren. In overleg met de klant bij een retour komen we er altijd wel uit en in de praktijk berekenen we geen verzendkosten van de heenweg door als blijkt dat er ter goede trouw wordt gehandeld.

Diana

Super fijne bandanas

Telefonisch contact gehad, dame was erg vriendelijk en behulpzaam. Op verzoek hebben ze de teething bandanas van mum2mum toegevoefd. Erg blij mee.