Snelheid

Fieke

Goede ervaring

Levering verliep goed werd goed op de hoogte gehouden van status bestelling. Ook fijn dat het mogelijk is een ander afleveradres te kiezen.

Carla Brouwer-Appel

Weer een heerlijk goed gevulde voedingskussen.

Snelle levering en goed verpakt

Verbeterpunten of tips Babyandmore

Iets ontwikkelen of een tip geven hoe je het makkelijkst je voedingskussen kan vullen zonder dat jezelf en alles om je heen onder de kleine balletjes zitten.

Oma

Snel...

overzichtelijke site
heel veel baby en peuterspullen
snelle levering

nee op dit moment niet

Natasja

Verliep allemaal prima

Vlotte en nette levering. Er werd ook snel op mijn emails gereageerd.

Petra

Jammer

Ondanks dat de retourbon niet in de doos zat, toch mijn retourkosten terug mogen ontvangen.

Verbeterpunten of tips Babyandmore

Afbeelding kwam niet overeen met product.
Retourlabel in de doos mee sturen

Chris

Niet alles was op voorraad, via de mail was het een beetje onduidelijk wanneer alles geleverd zou worden. En of dat dan in delen zou gebeuren.

Uitstekende klantenservice, ene Mischa heeft na telefonisch contact alles uitgelegd en alles uitstekend in gang gezet. Erg sterk, een reden om weer te bestellen!

Verbeterpunten of tips Babyandmore

Wellicht betere communicatie via de mail wat betreft voorraad en leverdata.

Peter

2 weken wachten ipv 1-2 dagen; na 10 dagen gevraagd wat er fout ging, dan na 2 dagen melding dat artikel in die kleur niet meer leverbaar is, dan na enkele dagen eindelijk ontvangen in andere kleur....

Reactie Babyandmore.eu:

De opvolging van de bestelling is inderdaad niet goed verlopen. Onze excuses hiervoor. I.v.m. vakantiesluiting leverancier wisten wij niet eerder dat deze oude kleur niet meer leverbaar was en hebben wij een alternatief aangeboden.

Truus

Tevreden. Heb een hekel aan dit soort beoordelingen. Als ik niet tevreden ben, laat ik wel van me horen. Kan voor mij een reden zijn om niet weer iets te bestellen. Dit is nl. de derde keer deze...

Beoordelingsformulier achterwege laten

Lisa

Snel en keurig geleverd!

Snel geleverd, goede communicatie

Deborah

Een van de enigen die de speen nog verkoopt

Verbeterpunten of tips Babyandmore

Het is niet heel duidelijk welke kleur je nu besteld, omdat het goede plaatje er niet bij staat