Best bone broth ever!

Waarom heeft u ons product gekocht? | What is the reason for buying/using our product?

It's healthy.

Swinkels

Ik heb nooit iets ontvangen en er wordt niet op mijn mail gereageerd.

Ik wilde het proberen.

Reactie Babsbonebroth:

Bedankt voor uw feedback. We willen u allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor het niet ontvangen van uw bestelling en het gebrek aan respons op uw e-mails. We begrijpen dat dit zeer... Bedankt voor uw feedback. We willen u allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor het niet ontvangen van uw bestelling en het gebrek aan respons op uw e-mails. We begrijpen dat dit zeer frustrerend voor u moet zijn geweest, en we betreuren de negatieve ervaring die u heeft gehad.
Naar aanleiding van uw melding hebben we onmiddellijk actie ondernomen om dit probleem op te lossen. We hebben de e-mail in onze mailbox gevonden en zijn meteen aan de slag gegaan om de situatie recht te zetten. We willen u ook laten weten dat we de afgelopen weken te maken hebben gehad met enkele uitdagingen in samenwerking met onze logistieke partner, waardoor er onduidelijkheid is ontstaan met betrekking tot niet-geleverde pakketten. Helaas heeft dit ook invloed gehad op de bezorging van uw bestelling.
Desondanks willen we benadrukken dat we de verantwoordelijkheid voor deze situatie op ons hebben genomen en hebben gezorgd voor een snelle oplossing. Zodra we uw e-mail ontvingen, hebben we direct een nieuw pakket verzonden, dat met succes bij u is afgeleverd.
We begrijpen echter dat u teleurgesteld bent door deze ervaring en dat de feedback is voortgekomen uit de frustratie die u heeft ervaren tijdens het proces. We willen u verzekeren dat we er alles aan hebben gedaan om uw pakket bezorgd te krijgen en dat we onze logistieke processen hebben aangescherpt om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.
We stellen uw eerlijke feedback zeer op prijs, omdat het ons helpt om onze service te verbeteren en onze klanten beter van dienst te zijn. We hopen dat we uw vertrouwen kunnen herstellen en dat u ons de kans wilt geven om u in de toekomst beter van dienst te zijn.
Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen.
Paulina & Barbara

Nancy Houtmeyers

De levering is niet verlopen zoals verwacht ,omdat ik in België woon, maar uiteindelijk is alles correct afgeleverd.

Omdat ik enkel deze bouillon mag drinken tijdens het vasten wegens gezondheidsredenen. Ik heb geen andere even kwalitatieve versie gevonden. Niet online alsook niet in gespecialiseerde winkels.

Reactie Babsbonebroth:

Beste Nancy,
Beste Nancy,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en het delen van uw ervaring met betrekking tot de levering. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de uiteindelijke aflevering van uw bestelling, ondanks enige vertraging vanwege uw locatie in België.
We begrijpen dat het voor u belangrijk was om onze bouillon te kunnen gebruiken tijdens het vasten vanwege gezondheidsredenen, en we zijn blij dat we aan uw behoeften konden voldoen. Het doet ons genoegen te horen dat u geen andere even kwalitatieve versie heeft kunnen vinden, zowel online als in gespecialiseerde winkels. Uw tevredenheid en het vervullen van uw specifieke behoeften zijn voor ons van het grootste belang.
We willen u laten weten dat we voortdurend werken aan het verbeteren van onze leveringsprocessen, inclusief internationale zendingen, om ervoor te zorgen dat al onze klanten, waar ze zich ook bevinden, een soepele en tijdige levering ervaren. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen en blijven streven naar een nog betere service in de toekomst.
Mocht u nog vragen, suggesties of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u van dienst te zijn.
Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en uw steun aan ons merk. We waarderen uw vertrouwen in ons product en kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Paulina & Barbara

Sen Li

Good!

Quality

Chantal Leeuwenburg

Snelle reactie, prima geholpen

Herstel darmslijmvlies

Rachel Sutcliffe

Brilliant products and great customer service

Bone broth to recover from surgery

Communicatie mag beter

voor de collageen

Niet op gewenste dag geleverd.

voorschrift arts

ZB Demir

I buy broth to heal my gut health and this specific brand came out best in comparison to other brands. The quality of their service is unmatched to any other customer service I’ve experienced until... I buy broth to heal my gut health and this specific brand came out best in comparison to other brands. The quality of their service is unmatched to any other customer service I’ve experienced until so far! Thanks Rob🙏🏼

Premium high quality

Sachin Chauhan