Annefieke Prins

snelle levering, goede webshop

Tryntsje Scheffer

goed

Suzan Smeulders

mooi verpakt, leuke extraatjes om te proberen

Kathleen WAUTERS

Zeer goed

Melanie

Ik bestel al enkele jaren mijn producten bij Babor en ben heel tevreden.

De bestelling wordt altijd snel verzonden en de extraatjes vind ik heel leuk.

Sharon

Makkelijk te bestellen via de overzichtelijke website. Helaas wel een week moeten wachten op mijn bestelling, en was deze toen nog niet compleet.
Na ontvangst/ gebruik een allergische reactie...
Na ontvangst/ gebruik een allergische reactie op de foundation.

Klantenservice goed bereikbaar.

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Beste Sharon, dank je wel voor je kritische review. We hebben het inderdaad niet goed gedaan. Door een foute levering was de duo bronzer uit je bestelling snel uitverkocht en de nieuwe levering... Beste Sharon, dank je wel voor je kritische review. We hebben het inderdaad niet goed gedaan. Door een foute levering was de duo bronzer uit je bestelling snel uitverkocht en de nieuwe levering verliep ook nog eens helemaal fout. De ene fout stapelde zich tot onze frustratie op de andere! Super balen, helemaal voor jou.
Wanneer je niet goed reageert op een product mag je deze zondermeer retour sturen, dan ontvang je het aankoopbedrag van ons terug. Een reactie op deze BABOR foundation is ons overigens nog nooit eerder gemeld, zou het misschien aan iets anders kunnen liggen?
Vriendelijke groet!
Lydia

Els Wiekamp /Haarstudio Els

Fijn bedrijf , goede uitleg en snelle bezorg service !

Bij de bestelling vind ik heel leuk dat je extra producten erbij kado krijgt !

Georgette Uljee

Het 60 jarig gebruik van babor zegt voldoende!

Goed product

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Daar worden we even stil van. Wanneer u al 60 jaar BABOR gebruikt is dat echt een unicum te noemen. Dank u wel voor uw trouw aan BABOR. Wij zijn er trots op u van dienst te mogen zijn.

nettie v Wieringen

Altijd prima en goed verzorgd. Ook snelle levering van producten

regelmatig leuke kortingen en altijd leuke kadootjes

Christine Lermyte

Tevreden

Reeds jaren tevreden van produkt