Xufa Berisha

Positieve ervaring. Heel tevreden!
Fijne proefjes bij je bestelling en mailtjes als de producten verkeerd of wat later bezorgd worden.

Communicatie

Annemieke Kappen

Fijn bedrijf, mooie producten.

Snelle levering, leuke extra’s.

Marijke De Cuyper

Degelijke produkten

Het doet wat het belooft

Bouchra Hemanou

Ik heb wel goed ervaring met dit bedrijf

Ik vertrouw aan BABOR

Lia Vervaart

Sinds ik( via mijn Babor schoonheidsspecialiste) de neuro sensitive ben gaan gebruiken, ziet mijn huid er véél beter uit. Geen last meer van irritaties waar ik jaren mee getobt heb. Echt een aanrader.

De producten worden snel geleverd met diverse mini's als extra toegevoegd. Heel fijn om op deze manier ook kennis te maken met andere Babor producten. Ook zijn bij deze leverancier de producten iets... De producten worden snel geleverd met diverse mini's als extra toegevoegd. Heel fijn om op deze manier ook kennis te maken met andere Babor producten. Ook zijn bij deze leverancier de producten iets goedkoper wat ook mooi meegenomen is

Martina Wilke

Alleen maar positieve ervaringen

Levering op tijd, bij problemen worden dingen snel en adequaat opgelost

Regien van Haaren

Positief

snelle levering, goede communicatie

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Dank je wel voor je review Regien! We hopen je nog veel vaker te verrassen met prachtige BABOR producten. Tot snel weer!

carla laenen

Snelle levering. Wel extra 5€ verzendingskosten naar België, maar de vele gratis staaltjes compenseren dat wel

Sterke prijzen voor de Babor producten

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Ja, het is inderdaad niet helemaal kosteloos maar we compenseren je graag met veel moois van BABOR. We hebben nog zoveel om mee kennis te maken! Vraag gerust om staaltjes van producten die je wil... Ja, het is inderdaad niet helemaal kosteloos maar we compenseren je graag met veel moois van BABOR. We hebben nog zoveel om mee kennis te maken! Vraag gerust om staaltjes van producten die je wil leren kennen.

Karien Hendriks

Snelle levering, altijd leuke extra's

Leuke extra's

Bianca Libosan

Heel blij dat ik uiteindelijk de site van schoonheidsinstituut gevonden heb om mijn Babor producten te bestellen.

Snelle levering, veel fijne extra monstertjes om uit te proberen.

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

We zijn je graag van dienst Bianca! Mocht je vragen hebben, laat het ons weten. Ook wanneer je specifieke monstertjes zou willen uitproberen, vermeld het gerust bij je volgende bestelling. Wanneer... We zijn je graag van dienst Bianca! Mocht je vragen hebben, laat het ons weten. Ook wanneer je specifieke monstertjes zou willen uitproberen, vermeld het gerust bij je volgende bestelling. Wanneer het bestaat dan voegen wij het bij.