Celine

Samples

Nicolet Hendriks

Wordt er blij van

Snelle levering en precies de producten die goed bij me passen. Altijd wat leuks bij je bestelling

Willeke Admiraal

Super snel en goed!

Leuke verrassingen bij de bestelde producten en snelle levering.

Gootje

Ik ben zo blij dat ik contact met jullie heb opgenomen. Ik ben zo goed geadviseerd dat ik nu al een week geen vaseline meer gebruik voor mijn gezicht maar de producten die jullie hebben aanbevolen.... Ik ben zo blij dat ik contact met jullie heb opgenomen. Ik ben zo goed geadviseerd dat ik nu al een week geen vaseline meer gebruik voor mijn gezicht maar de producten die jullie hebben aanbevolen. Super service!

Adviseurs

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Supergaaf om je review te lezen. Bericht ons gerust nog eens wanneer je huidvragen hebt, we helpen je graag.

Natascha Hoffmann

Was goed

Super

A. Mossou

Goede producten, goede website, snelle levering, goede verpakking transport

Goede producten, goede website, snelle levering, goede verpakking transport

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed.

Heel goed personeel die ik regelmatig telefonisch benader en goed advies van ze krijg. Zeer vriendelijk.

Marjan Boonstra

Positieve ervaring. Goede producten

Snelle levering. Leuke extra’s bij je bestelling.

Resi van den Bogaard

leuke proefjes erbij gedaan

Henny Schuitema

Zowel de bestelling, betaling g en de bezorging , top! De kwaliteit van de producten zijn dik in orde , ben zeer tevreden . Zo fijn om nog andere producten van jullie te ontvangen buiten mijn... Zowel de bestelling, betaling g en de bezorging , top! De kwaliteit van de producten zijn dik in orde , ben zeer tevreden . Zo fijn om nog andere producten van jullie te ontvangen buiten mijn bestelling

Ik zie na twee weken al resultaat van het gebruik van de producten