Regien van Haaren

Positief

snelle levering, goede communicatie

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Dank je wel voor je review Regien! We hopen je nog veel vaker te verrassen met prachtige BABOR producten. Tot snel weer!

carla laenen

Snelle levering. Wel extra 5€ verzendingskosten naar België, maar de vele gratis staaltjes compenseren dat wel

Sterke prijzen voor de Babor producten

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

Ja, het is inderdaad niet helemaal kosteloos maar we compenseren je graag met veel moois van BABOR. We hebben nog zoveel om mee kennis te maken! Vraag gerust om staaltjes van producten die je wil... Ja, het is inderdaad niet helemaal kosteloos maar we compenseren je graag met veel moois van BABOR. We hebben nog zoveel om mee kennis te maken! Vraag gerust om staaltjes van producten die je wil leren kennen.

Karien Hendriks

Snelle levering, altijd leuke extra's

Leuke extra's

Bianca Libosan

Heel blij dat ik uiteindelijk de site van schoonheidsinstituut gevonden heb om mijn Babor producten te bestellen.

Snelle levering, veel fijne extra monstertjes om uit te proberen.

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

We zijn je graag van dienst Bianca! Mocht je vragen hebben, laat het ons weten. Ook wanneer je specifieke monstertjes zou willen uitproberen, vermeld het gerust bij je volgende bestelling. Wanneer... We zijn je graag van dienst Bianca! Mocht je vragen hebben, laat het ons weten. Ook wanneer je specifieke monstertjes zou willen uitproberen, vermeld het gerust bij je volgende bestelling. Wanneer het bestaat dan voegen wij het bij.

J. Lubbering

Heel goed

Altijd een leuk kado

Suzan

Snel, goed en betrouwbaar

Uitleg van elk product en duidelijk daarin

Martje Jansen

Top bedrijf

Vlotte levering met leuke cadeautjes erbij

Eugenie Stevens

Vaker bestellingen geplaatst

Snelle levering, veel extra’s

Lore Catrysse

Heel erg goed!

Snelle levering, correcte opvolging!

Monique Vredeveldt

Prima webshop

Leuke extra’s die ze gratis meesturen