Babboe

goed product

Ik heb enorm lang moeten wachten op mijn bakfiets. Elke keer vage antwoorden over waar de fiets was, wanneer die kwam etc. Na eenmaal blijven door bellen en 'zeuren' kreeg ik na weer een... Ik heb enorm lang moeten wachten op mijn bakfiets. Elke keer vage antwoorden over waar de fiets was, wanneer die kwam etc. Na eenmaal blijven door bellen en 'zeuren' kreeg ik na weer een telefoontje 'ineens' een mailtje dat m'n geleverd werd. Ik vind het contact enorm slecht verlopen.

Prima, nog een paar dingen aan de bakfiets, zoals een stroeve handrem en een tikkend geluid waar ik naar wil laten kijken bij het onderhoud. O ja, ik had bijna het bestel proces afgebroken omdat ik... Prima, nog een paar dingen aan de bakfiets, zoals een stroeve handrem en een tikkend geluid waar ik naar wil laten kijken bij het onderhoud. O ja, ik had bijna het bestel proces afgebroken omdat ik 50+euro moest betalen voor een onderhoud omdat ik anders mijn garantie zou verliezen. Jeetje, maak dan zo een dure fiets 50 euro duurder en biedt zo een onderhoud aan zoals jullie vroeger deden. Ik had hierdoor bijna een Cangoo besteld.

Fijne samenwerking. Ik ben alleen wat aan de kleine kant waardoor ik niet goed bij de trappers komt. Medewerker heeft de zadel al onlaag gedaan maar nog steeds ben ik te klein. Is hier een... Fijne samenwerking. Ik ben alleen wat aan de kleine kant waardoor ik niet goed bij de trappers komt. Medewerker heeft de zadel al onlaag gedaan maar nog steeds ben ik te klein. Is hier een oplossing voor?

Snelle nette service. Goed verpakt is de babboe bakfiets en assecoires bij levering. Ruim de tijd om alles te controleren en extra uitleg. Zeer vriendelijke service bij levering en ook bij de... Snelle nette service. Goed verpakt is de babboe bakfiets en assecoires bij levering. Ruim de tijd om alles te controleren en extra uitleg. Zeer vriendelijke service bij levering en ook bij de klantenservice.
Babboe curve-E rijdt super fijn. Mooie degelijke bakfiets.
Snelle levering. Onze bakfiets werd na een goede week al geleverd voor de deur terwijl de site aangaf 4 tot 5 weken. Leuke verrassing!

Prima service, snelle levering.

Hilde meerts

Het is een hele aangename ervaring om met de bakfiets babboe curve te fietsen

Reactie Babboe:

Bedankt voor je feedback!
Groet Myrke - Team Babboe

Terrible customer service and not straight forward returns process. Very disappointing considering the price I paid

Reactie Babboe:

Thank you for your review. That's bad to hear. Can we help you? What is your ordernumber? We hope to hear from you. Regards Patricia - Team Babboe

Nog niet veel moet wennen is nog stug natuurlijk nieuw ben 3 dagen weg geweest dus nog niet zoveel gefietst en nu geen weer regen

Reactie Babboe:

Beste anoniem, we hopen dat je veel bakfietsplezier beleeft! Fijne dag! Groet Patricia - Team Babboe