Babboe

Tot nu toe goed,

Prima, wellicht een idee om aan tweelingkorting te denken, doordat alles in tweevoud aangeschaft moet worden, ga je zelf creatief denken over oplossingen ( verkleinset babyschalen bijvoorbeeld)

Goed. Alleen mis ik 2 peuterschalen

Ik had een babboe big regentent besteld, maar hij past helemaal niet. Kon nergens iets terugvinden over meerdere of oudere modellen dus die informatie mis ik op de website.
Vervolgens nog een...
Vervolgens nog een heel gedoe geweest met retourneren en wat ik slordig vind is dat babboe verzend met dhl (goedkoper) en retourneren kan alleen met postal, waarvan de kosten voor mijzelf zijn en duurder uitvallen dan retourneren sturen via DHL.

Omdat het nodig was en ja het bevalt

Oplader accu omdat deze defect is, deze is. Iet leverbaar uit voorraad en duurt 6-7 weken! Als blijkt dat de accu stuk is moet ik daar ook weer een aantal weken op wachten.

Voor mijn kind, ja goede kwaliteit allemaal, alleen de luxe hoes voor buiten was er niet meer, deze voelt iets goedkoop maar doet z'n werk

Zeer goede fiets en snelle en vriendelijke levering aan huis.

Ter vervanging van de regenhuif, maar wel de spullen droog kunnen houden en minder wind vangen.