Babboe

Regentent ter vervanging. Ik vind dat de eerste veel te kort is meegegaan. De prijs van de accessoires is te hoog en de kwaliteit oké, maar staat niet in verhouding tot elkaar.
Het...
Het plannen van het onderhoud is onhandig per mail, het is handiger als jullie óf 3 opties geven waarvan er 1 kan worden gekozen óf gewoon bellen

Voor kids zodat ze goed zitten
Zelf ander merk bakfiets maar deze passen er super goed in zeer te vrede

Bakfiets hoes tevreden. ,2e accessoires niet ontvangen, na paar keer bellen en mailen met klantenservice is het slot pas in september te leveren zonder dat dit doorgegeven is bij mij

Omdat de vorige regenhuif was verkleurd en zeil was vergeeld

Nieuwe kussens nodig

Voor mijn bakfiets de kussens besteld maar deze zijn nooit aangekomen. dhl beweerd van wel maar dit onderzoek loopt nog. De regenhoes was vertraagd. Deze heb ik inmiddels geannuleerd

Dit is onze 3e regentent. De vorige was 1,5 jaar geleden besteld en was al snel verkleurd en versleten. Wij vinden het niet klantvriendelijk en duurzaam dat de regentent niet zonder stokkenset kan... Dit is onze 3e regentent. De vorige was 1,5 jaar geleden besteld en was al snel verkleurd en versleten. Wij vinden het niet klantvriendelijk en duurzaam dat de regentent niet zonder stokkenset kan worden besteld. De oude, nog goede stokkenset hebben we daarom weg moeten gooien. Daarnaast zijn wij niet tevreden over de prijsstijging van het product en de prijs-kwaliteitverhouding. 199 euro is teveel geld voor dit product. De nieuwe regentent begint bovendien na een paar weken al te verkleuren. Dit terwijl onze bakfiets altijd in een overdekte parkeergarage staat geparkeerd. Klantonvriendelijk vonden wij ook dat de medewerker die wij spraken stellig was dat de verkleuring van de vorige regentent een gevolg was van parkeren in de zon. Zoals gezegd staat onze bakfiets los van de haal en brengmomenten ALTIJD binnen.

Ik hou van de kwaliteit van het fietsplezier. Bij het sturen voelt het net als autorijden.