Babboe

Heel prettig!! Aardige chauffeur die de bakfiets af kwam leveren en nam ook rustig de tijd om het allemaal uit te leggen.

Mijn vorige lader doet het niet meer zo goed....helaas.

Ik heb kussens voor de Max besteld. Op de foto lijken ze veel groter. dan is het hele bankje bezet met kussen. Nu ze geleverd zijn, blijken ze maar 1/3 vd maat te zijn. Voel me echt bedrogen, want... Ik heb kussens voor de Max besteld. Op de foto lijken ze veel groter. dan is het hele bankje bezet met kussen. Nu ze geleverd zijn, blijken ze maar 1/3 vd maat te zijn. Voel me echt bedrogen, want goedkoop waren ze niet.

Reactie Babboe:

Wat jammer om te lezen dat de kussens niet overeen komen met uw verwachting! De kussen set voor de Babboe max bestaat uit 3 losse kussentjes die samen 1 heel bankje bedekken. Heeft u dit op deze... Wat jammer om te lezen dat de kussens niet overeen komen met uw verwachting! De kussen set voor de Babboe max bestaat uit 3 losse kussentjes die samen 1 heel bankje bedekken. Heeft u dit op deze manier ontvangen of heeft u maar 1 kussentje ontvangen? Zou u mij in dat geval een mail willen sturen met uw bestelnummer er in? Dan kan ik kijken wat ik voor u doen kan. tevreden@babboe.nl

Goed, ben nog wel benieuwd naar de montage handleiding

Voorlicht vervangen

Als reserve sleutel. Die was ik namelijk kwijt

Gaat om een onderdeel dat na 1 jaar al roest; weliswaar het onderdeel van jullie ontvangen echter we moeten het er zelf opzetten (mijn man is er een uur mee bezig geweest) en bied geen vertrouwen... Gaat om een onderdeel dat na 1 jaar al roest; weliswaar het onderdeel van jullie ontvangen echter we moeten het er zelf opzetten (mijn man is er een uur mee bezig geweest) en bied geen vertrouwen dat de bakfiets niet op korte termijn verder wegroest

Reactie Babboe:

Wat jammer om te lezen dat er op een onderdeel van de fiets roest ontstaan is en uw man zo lang bezig geweest is met het vervangen van het onderdeel. Is dit inmiddels naar tevredenheid gelukt? Zo... Wat jammer om te lezen dat er op een onderdeel van de fiets roest ontstaan is en uw man zo lang bezig geweest is met het vervangen van het onderdeel. Is dit inmiddels naar tevredenheid gelukt? Zo niet, zou u dan een mail willen sturen naar tevreden@babboe.nl ? dan kan ik kijken wat ik nog voor u doen kan.

Ik heb de accessoire niet zelf besteld. Hij was besteld door jullie technische dienst aangezien mijn electrische bakfiets het al na 4 maanden niet meer deed. De technische dienst vond dit de... Ik heb de accessoire niet zelf besteld. Hij was besteld door jullie technische dienst aangezien mijn electrische bakfiets het al na 4 maanden niet meer deed. De technische dienst vond dit de normaalste zaak van de wereld (ik niet) en vond het ook logisch dat ik zelf maar even het nieuwe onderdeel op de fiets zetten. De lange tie-rips die nodig waren voor montage zaten er niet bij. Reparateur zou pas tijd hebben over 6 weken.

Reactie Babboe:

Wat jammer om te lezen dat uw elektrische ondersteuning het niet meer deed! Zoals ik het lees heeft u een nieuw display onder garantie toegestuurd gekregen maar lukt het u niet om deze te bevestigen... Wat jammer om te lezen dat uw elektrische ondersteuning het niet meer deed! Zoals ik het lees heeft u een nieuw display onder garantie toegestuurd gekregen maar lukt het u niet om deze te bevestigen aan de fiets. Is dit het geval? Mocht dit nog niet opgelost zijn, zou u dan een mail willen sturen naar tevreden@babboe.nl ? dan kan ik kijken wat ik voor u doen kan zodat u zo snel mogelijk weer van uw fiets kunt genieten.

Ik neem aan dat ik deze mail krijg omdat we nieuwe verlichting nodig hebben maar ik vond de verlichting van zeer matige kwaliteit. Hebben onvoldoende opbrengst

Reactie Babboe:

Zou u contact met ons op kunnen nemen via tevreden@babboe.nl? Dan kunnen we kijken of we iets voor u betekenen kunnen, helaas staan uw gegevens hier niet bij en kunnen wij geen contact met u opnemen.

De regenhuif tegen het slechtere weer in de winter. Er was met de eerste regenhuif wat mis, maar na mailcontact een nieuwe toegestuurd gekregen en de ander retour gestuurd. Goede service!