Er zijn wel wat fouten: motor maakt een raar lawaai tijdens het versnellen en de versnellingen zijn niet goed afgesteld. We hebben een eerste controlebeurt mee besteld in onze aankoop dus we hopen... Er zijn wel wat fouten: motor maakt een raar lawaai tijdens het versnellen en de versnellingen zijn niet goed afgesteld. We hebben een eerste controlebeurt mee besteld in onze aankoop dus we hopen dat deze problemen snel opgelost worden.

Babyschaal voor bakfiets.

Voor de kleinzoon mee te kunnen nemen in de bakfiets

Foute kleur werd geleverd, onmiddellijk contact met klantendienst, moest bakfiets weigeren. Daarna zelf 3 keer moeten bellen om dan uiteindelijk de correcte bakfiets met nog eens 1,5 weken... Foute kleur werd geleverd, onmiddellijk contact met klantendienst, moest bakfiets weigeren. Daarna zelf 3 keer moeten bellen om dan uiteindelijk de correcte bakfiets met nog eens 1,5 weken vertraging pas geleverd te krijgen.

Verlichting was kapot nieuwe besteld
1 van de 2 was kapot mailtje gestuurd en nieuwe gekregen dus zeer tevreden

Extra stoel omdat jongste dochter uit peuterstoel gegroeid is. Rolletjes gaan we gebruiken om de beugels aan de zijkant vd fiets te beschermen tegen krassen, misschien ook interessant voor jullie... Extra stoel omdat jongste dochter uit peuterstoel gegroeid is. Rolletjes gaan we gebruiken om de beugels aan de zijkant vd fiets te beschermen tegen krassen, misschien ook interessant voor jullie als alternatieve functie van het accessoire ;-)

Ik heb eerder een babboe carve met 2e bankje gekocht. Hierbij ontbrak het 2e bankje. Dit werd door babboe nagestuurd naar een fout adres. Er zit geen pakbon in de doos en er ontbreken riempjes om de... Ik heb eerder een babboe carve met 2e bankje gekocht. Hierbij ontbrak het 2e bankje. Dit werd door babboe nagestuurd naar een fout adres. Er zit geen pakbon in de doos en er ontbreken riempjes om de kinderen vast te maken. Ik ben dus niet tevreden.

Ik heb de accessoire niet zelf besteld, maar de babboe monteur heeft het gedaan voor een herstelling.
Onozel wel dat hij het op het moment van de herstelling gedaan heeft, en niet ervoor. Want nu moet er iemand terugkomen om het nog te monteren.

Zonnezeil tegen de zon, ziet er prima uit.

Ik bestelde twee accessoires en er zat maar 1 in de doos :-(