Correcte service, levering en momenteel geen probleem met de bakfiets.

Ik ben heel tevreden over de bakfiets. Enkel had ik wat meer informatie verwacht bij levering.
Zo is mij niet verteld hoe ik de lichten kan doen branden waardoor ik nu niet weet of het achterlicht defect is of ik gewoon de juiste knop niet vind. Het model en het informatie boekje kloppen ook niet. Zo staat er in het boekje dat de voorlichten enkel op het licht zelf te bedienen zijn terwijl bij mij die ook via de boordcomputer bedienbaar zijn. Maar hoe en of het achterlicht werkt weet ik dus niet en staat ook niet vermeld in het boekje.

Zeer tevreden.
Er was wat onduidelijkheid over de exacte levertermijn, maar is ook door het gehele 'coronagebeuren'.

Tot op vandaag goed tot zeer goed. Hopelijk blijft dit zo in de toekomst (onderhoud, pech, herstelling).

Tevreden oover de website maar bij het stellen van vragen moet je soms lang wachten. (Was nog voor Corona-crisis) en jammer dat je steeds iemand anders hebt die op je vraag antwoord. Ik ben een Belg... Tevreden oover de website maar bij het stellen van vragen moet je soms lang wachten. (Was nog voor Corona-crisis) en jammer dat je steeds iemand anders hebt die op je vraag antwoord. Ik ben een Belg en heb een bakfiets bested voor mijn bedrijfje en wou BTW betalen en jullie hebben die teruggestort en wou dit eigenlijk niet want nu moet ik de rompslomp doen om dit weer in orde te brengen (ik ben een zeer kleine ondernemer in bijberoep en houd veel werk in dus). Maar voor de rest alles OK

Gemakkelijk bestuurbaar. Aangenaam fietsen..

Om de hond gemakkelijker te laten instappen, op die gladde opstapplank was het niet goed, de hond gleed uit

Het is een erg leuke fiets en zit ook stevig in elkaar. Enig minpunt is het zadel. Dit kan niet stevig bevestigd worden zodat het ronddraait en terug zakt wanneer je aan het fietsen bent.

Degelijke fiets, goede trapondersteuning en remmen.
Minpunt is zeker wel de gecombineerde toetsen/display.
De toetsen zijn lastig te bedienen en al helemaal niet met handschoenen...
Degelijke fiets, goede trapondersteuning en remmen.
Minpunt is zeker wel de gecombineerde toetsen/display.
De toetsen zijn lastig te bedienen en al helemaal niet met handschoenen aan.
Het display zit links op het stuur, ik heb een andere elektrische fiets die een display midden op het stuur heeft, dat is een pak beter zichtbaar.

Zeer goed! Onmiddellijk geholpen.