Pour pouvoir augmenter l'autonomie de mon Transporter Babboe

Goed, maar de levering ging niet volgens het filmpje op de website, geen testrit gemaakt, de geleverde artikelen zijn niet nagekeken. Gelukkig was alles wel in orde. De jongeman die de levering deed... Goed, maar de levering ging niet volgens het filmpje op de website, geen testrit gemaakt, de geleverde artikelen zijn niet nagekeken. Gelukkig was alles wel in orde. De jongeman die de levering deed leek erg gehaast om weer te vertrekken zo dat ik niet eens durfde te vragen om een testrit. Baboe liet weten op 6 augustus te laten leveren maar de werkelijke levering was 7 augustus.

Tevreden over de bakfiets zelf, helaas was de aankoop een werk van lange adem.
Tevreden over de bakfiets zelf, helaas was de aankoop een werk van lange adem.
Het duurde 3(!) weken vooraleer ik een offerte heb ontvangen welke aan mijn verwachtingen voldeet. Wanneer je telefonisch contact neemt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, wanneer je via mail contact neemt duurt het een eeuwigheid vooraleer je een antwoord krijgt en als je via de chat contact neemt verwijzen ze steevast naar de mail.. Communicatie = een echte ramp

Over het algemeen positief maar toch enkele mindere punten:
- geen afspraak levering. Plots staan ze daar (en bellen ze ons uit het bed)
- het zadel was verkeerd gemonteerd
Over het algemeen positief maar toch enkele mindere punten:
- geen afspraak levering. Plots staan ze daar (en bellen ze ons uit het bed)
- het zadel was verkeerd gemonteerd

Wel blij met de actieradius met een volle batterij.

Om het zadel gemakkelijker aan te passen.
Mag een keuze zijn bij de aankoop van een Babboe fiets?
Bij ons word de zadelhoogte vaak aangepast.

Het T-stuk van mijn intussen 8 jaar oude Babboe Big was gebroken. Ik vond het super dat ik eenvoudigweg een nieuw onderdeel kon bestellen. Wanneer het nieuwe T-stuk geleverd werd, merkte ik... Het T-stuk van mijn intussen 8 jaar oude Babboe Big was gebroken. Ik vond het super dat ik eenvoudigweg een nieuw onderdeel kon bestellen. Wanneer het nieuwe T-stuk geleverd werd, merkte ik bovendien op dat de constructie verstevigd was precies waar het oude onderdeel gebroken was. De toewijding van Babboe aan het producten (zowel in het blijven aanbieden van onderdelen voor 'oude' fietsen EN het verbeteren van die onderdelen) is een prachtig voorbeeld in deze tijden.

Het afleveren zou toch wat meer mogen zoals is het filmpje wordt aangegeven. Het stoeltje moesten we zelf installeren. Uitpakken moest ook zelf, waardoor we enkele zaken niet konden melden! Er waren... Het afleveren zou toch wat meer mogen zoals is het filmpje wordt aangegeven. Het stoeltje moesten we zelf installeren. Uitpakken moest ook zelf, waardoor we enkele zaken niet konden melden! Er waren groene vlekken op de fiets, maar aan wie konden we dat dan tonen? Geen testritje, geen uitleg...

De regentent is/was kapot wanneer deze werd geleverd. Er ontbrak een sluiting van de regentent.

Positieve ervaringen met Babboe, heel professioneel bedrijf met duidelijk no-nonsense communicatie.