Ik heb samen met mijn hond al leuke ritjes gemaakt. Seppe (de hond) zit tijdens het fietsen in het rond te kijken. Als we een andere hond passeren geeft hij een blafje om te zeggen "je hebt me... Ik heb samen met mijn hond al leuke ritjes gemaakt. Seppe (de hond) zit tijdens het fietsen in het rond te kijken. Als we een andere hond passeren geeft hij een blafje om te zeggen "je hebt me toch zien zitten hier in mijn bakfiets". Ik ben heel blij met de aankoop. Nu ga ik vaker fietsen. Vroeger deed ik dit vaak niet omdat ik het erg vond dat de hond alleen moest thuisblijven. Het fietsen met de bakfiets vraagt in het begin wat oefening, maar eens je het onder de knie hebt is het zalig! Ik ben wel blij dat ik een E-dog heb genomen. Mijn hond is niet van de kleinste, dus het gewicht dat ik moet voortduwen is naargelang. De fiets geeft me voldoende ondersteuning zodat ik niet moet trappen tot mijn tong op mijn schoenen hangt.

We kijken er telkens naar uit wanneer we hem nodig hebben. dat zegt genoeg denk ik.

Heel goed. Zeer tevreden van de fiets

Het bestellen van de bakfiets is goed en snel verlopen

Heel tevreden van de service en van de fiets!

Wij zijn super tevreden van onze babboe Big E; onze twee kindjes zitten er graag in en hij rijdt echt super vlot! Zeker een aanrader!

Tegen schokken tijdens het fietsen. Om de fiets op te fleuren

Ik heb nog niet veel kunnen fietsen door het Corona-virus dus veel kan ik niet doorgeven. Hij is op zich goed, is even aanpassen om te fietsen (is inderdaad anders fietsen dan met een gewone fiets... Ik heb nog niet veel kunnen fietsen door het Corona-virus dus veel kan ik niet doorgeven. Hij is op zich goed, is even aanpassen om te fietsen (is inderdaad anders fietsen dan met een gewone fiets en heb het gevoel ook dat ik op niet rechte banen mijn evenwicht meer moet gaan gebruiken). Zadel staat op het laagste en zit nog steeds wat te hoog! Moet even bekijken wat ik kan doen (ander zadel misschien).

Zeer positief

Zeer goed wegens Corona maatregelen was onze fiets een dag later afgeleverd. Maar verder alles prima in orde