Rijdt goed, alles in orde, stevig.

Gemakkelijk monteerdbaar en demonteerbaar voor het geval je is een andere fiets moet nemen .

Alles prima verlopen

Zeer tevreden enige min punt platte band bij levering . Chauffeur hem wel op gepompt voor mij

Heel goed! Enkel weinig informatie over de levertermijn van de fiets, geen e-mail ontvangen tot ik contact had met de verkoper. Heel vriendelijk en snel verder geholpen! Lange levertijd maar ifv... Heel goed! Enkel weinig informatie over de levertermijn van de fiets, geen e-mail ontvangen tot ik contact had met de verkoper. Heel vriendelijk en snel verder geholpen! Lange levertijd maar ifv corona begrijpelijk. Wel werd ik graag hiervan op de hoogte gehouden.

Goede fiets alleen 1 nadeel de qualiteit van de bel voor zo'n dure fiets vindt ik persoonlijk wat minder ..
Groeten

Denk dat het gaat goedkomen, maar ben nog altijd aan het oefenen ophet carven. Het heeft het rijplezier van rijden op 2 wielen. Met de driewielen rijd je dikwijls schuin als de baan schuinligt. Je... Denk dat het gaat goedkomen, maar ben nog altijd aan het oefenen ophet carven. Het heeft het rijplezier van rijden op 2 wielen. Met de driewielen rijd je dikwijls schuin als de baan schuinligt. Je kan dit manueel bij elke baan rechtzetten, maar in praktijk doe je dit niet de hele tijd.
Dus ik ben gemotiveerd om te carven. De fiets is ook wendbaarder. Bochten nemen lukt al vlot, voornamelijk rechtdoor rijden is nog een uitdaging. De fiets reageert (nogal zenuwachtig) op elke gewichtsverschuiving of verandering van stuurrichting. Ik merk wel dat het snel beter gaat. Het komt een beetje neer op opnieuw leren fietsen. Je moet bepaalde automatismen aanleren. Van nature uit blijk ik de net verkeerde reflexen te bezitten en dan eindig je al snel in de berm.
Ik denk wel dat ik het eens ik het volledig onder de knie heb, het heel wendbaar en zalig fietsen ga vinden.