Voorlopig vind ik het erg gevaarlijk om met deze bakfiets te rijden. Hij stuurt erg moeilijk en het is lastig fietsen als het fietspad een beetje afhelt. Ik ben ook erg verschoten van de breedte van... Voorlopig vind ik het erg gevaarlijk om met deze bakfiets te rijden. Hij stuurt erg moeilijk en het is lastig fietsen als het fietspad een beetje afhelt. Ik ben ook erg verschoten van de breedte van de fiets.

Er ontbreekt een snoer om de accu te kunnen opladen, wat heel erg jammer is wanneer zo een kostprijs betaald wordt en vervolgens maar door de leverancier gedropt wordt alsof het een standaard pakje... Er ontbreekt een snoer om de accu te kunnen opladen, wat heel erg jammer is wanneer zo een kostprijs betaald wordt en vervolgens maar door de leverancier gedropt wordt alsof het een standaard pakje is, waardoor dit ontbrekende pas later opgemerkt werd. Contact opgenomen met de klantendienst waar na 3 dagen nog steeds geen antwoord voor is waardoor ik de bakfiets niet meer lang kan gebruiken met trapondersteuning daar de accu bijna leeg is. Jammer!

Goed. Was wennen in het begin maar eens je het gewoon bent is hij super handig!

De betaling ging niet zo vlot. Ik kreeg veel foutmeldingen. Maar eens besteld ging het allemaal heel vlot. Bakfiets geleverd op de gecommuniceerde datum en in mooie staat.

Klantenservice Babboe is top! Levering was absoluut niet zoals verwacht!

Vlot verloop van de procedure. termijnen werden nageleefd

Jammer dat eco-vouchers van Sodexo niet aanvaard zijn

Tevreden klant!

Voorlopig erg positief!