Batterij maar goed voor 20kilometer rijden

Echt verrast in positieve zin

Onze algemene ervaring met Babboe is dat de fiets enorm goed rijdt en de klantenservice heel erg vriendelijk is!! Onze fiets werd niet geleverd op de afgesproken datum en tijdstip, maar enkele dagen... Onze algemene ervaring met Babboe is dat de fiets enorm goed rijdt en de klantenservice heel erg vriendelijk is!! Onze fiets werd niet geleverd op de afgesproken datum en tijdstip, maar enkele dagen vroeger. Op deze moment, in coronatijden niet zo'n enorme ramp, want we waren toch thuis.
We kijken er enorm naar uit om ons dochtertje er ook in mee te nemen, maar voorlopig wachten we nog op de levering van het verkleinkussentje voor haar hoofd =)

Alles goed verlopen

Leuk om mee te fietsen, in het begin was het wennen dat het stuur helemaal meedraait met de bak. Een van onze beste aankopen ooit

Ik kocht een 2e hands babboe big en wou hem comfortabel maken voor mijn kinderen. We zijn er heel tevreden over. We wachten nu nog af wanneer het zonnezeil terug beschikbaar is?

Zalig!
Maar wel al mee gevallen...

Accu van oplader was kapot. En bel was aan vervanging toe. Gsm houder, ideaal om eens andere routes uit te proberen

Prettig rijplezier voor ons en onze honden, iedereen geniet!
Laadklep is handig en makkelijk in gebruik.

Vlotte service , prima fiets