Zeer positief!
Vriendelijke chauffeur, minieme uitleg wel... doch enkele minuten later waren we al onderweg.

Voor een veilige comfortabele zit voor de kleinzoon en deze zijn zeer goed, maar dan is er nog een afdekzeil voor de regen en ik zou niet weten of deze me bevalt want ik zit al een maand te wachten... Voor een veilige comfortabele zit voor de kleinzoon en deze zijn zeer goed, maar dan is er nog een afdekzeil voor de regen en ik zou niet weten of deze me bevalt want ik zit al een maand te wachten op levering

Niet zo positief eigenlijk.
De laatste dame die ik aan de telefoon kreeg was wel heel vriendelijk en heeft ook excuses aangeboden.
Maar door 'een fout' van jullie heb ik Corona...
Niet zo positief eigenlijk.
Maar door 'een fout' van jullie heb ik Corona doorgebracht zonder transport, en 2 maanden wachten op een fiets is ook best lang.
Ik was heel enthousiast en een aantal ouders waren afwachtend op mijn ervaring, voor ze er zelf een zouden bestellen. Die gaan het nu niet meer doen.

Mooie, degelijke bakfiets. Bijhorende accessoires maken het rijplezier voor de kinderen nog groter! Elk fietstochtje met de bakfiets is een groot plezier voor jong en oud!

Goed. Teveel gericht op gebruik bakfiets voor kinderen, er zijn zoveel andere toepassingen.

Top fiets!
Onze hond past er prima in. ( grote beauceron)
Makkelijk om hem te laten instappen.
Handig voor boodschappen!
Helemaal wat ik zocht!

Voorlopig prima

Zeer goede kwaliteit.
Even wennen om te sturen

Zeer veel plezier van deze bakfiets. Voldoet aan de verwachtingen