Tot nu toe tevreden

Redelijk tevreden

Wij bestelden onze fiets via Fietspaleis. Heel vriendelijke service, maar op dat moment was er geen mogelijkheid om de mountain curve te bestellen met bagagedrager.
Wat een rotsysteem om er op...
Wat een rotsysteem om er op te krijgen en het achterlicht hebben we daardoor nu moeten plakken. Zat geen handleiding of niets bij! Waren zeeeer teleurgesteld. De regentent kregen we er ook moeilijk op.
Wel zeer tevreden van het onderhoud van Babboe aan huis! Zeer correct en vriendelijk en de fiets rijdt wederom perfect!

Slecht. Makkelijk om te bestellen, moeilijk om iets te verkrijgen eens je niet 'koopt' of iets wil regelen. Alsof geld het enige is wat telt jij jullie. Waarom ik toch heb besteld? Jullie... Slecht. Makkelijk om te bestellen, moeilijk om iets te verkrijgen eens je niet 'koopt' of iets wil regelen. Alsof geld het enige is wat telt jij jullie. Waarom ik toch heb besteld? Jullie hebben een goede prijs kwaliteit verhouding. Dat is de enige reden.

Onze bakfiets piept heel hard aan de schijfrem, we hebben de baboe klantendienst al gemaild maar zijn nog wachtende op een antwoord.Heel raar dat de mechaniekers die de bakfiets in elkaar hebben... Onze bakfiets piept heel hard aan de schijfrem, we hebben de baboe klantendienst al gemaild maar zijn nog wachtende op een antwoord.Heel raar dat de mechaniekers die de bakfiets in elkaar hebben gezet dit niet hebben gemerkt. je hoeft de rem maar aan te raken en ze maakt een oorverdovend gepiep. Over het uitzicht en het rijden met de fiets zijn we wel tevreden

Onze bakfiets ging eerst veel later geleverd worden dan op de website vermeld. Als je zo een groot bedrag betaald, verwacht je wel vertrouwen te kunnen hebben en dus ook juiste leverinfo. Na contact... Onze bakfiets ging eerst veel later geleverd worden dan op de website vermeld. Als je zo een groot bedrag betaald, verwacht je wel vertrouwen te kunnen hebben en dus ook juiste leverinfo. Na contact met klantendienst werd dit vervroegd.

Aanschaf en logistieke ondersteuning ok, facturatie onvoldoende

Correcte en vriendelijke feedback.
Ook het achteraf online bestellen van accessoires is het heel vlot gegaan en snel geleverd

Zeer goed, goede service, alles duidelijk, maar toch niet te serieus of bureacratisch.

Positief, hoewel het niet oké vinden dat er vooraf geen informatie was over de regentent die niet in voorraad was en dus niet geleverd kon worden. We hebben hiervoor zelf naar de... Positief, hoewel het niet oké vinden dat er vooraf geen informatie was over de regentent die niet in voorraad was en dus niet geleverd kon worden. We hebben hiervoor zelf naar de klantendienst moeten bellen. Een mailtje op voorhand zou correct geweest zijn.
Bovendien moest ik zelf mailen om een levermoment te weten te komen (hoewel vermeld werd dat we hiervoor 'binnen enkele dagen' gecontacteerd zouden worden).