Maxi cosi houder besteld zodat ik kan fietsen met mijn oudste en jongste zoon. Onderdeel was makkelijk te monteren en praktisch in gebruik. Ik ben zeer tevreden!

Hebben niet op de afgesproken dag geleverd maar een dag later en dat werd niet gemeld . Moeilijk informatie te krijgen over dag en uur van de levering . Van Aernouts naar Westerlink gestuurd en geen... Hebben niet op de afgesproken dag geleverd maar een dag later en dat werd niet gemeld . Moeilijk informatie te krijgen over dag en uur van de levering . Van Aernouts naar Westerlink gestuurd en geen contact met de klantendienst mogelijk ... bij Westerlink dan toch telefonisch antwoord gehad .De dag en het tijdstip werden pas heel laat doorgegeven dus dat was niet leuk .

Al veel fietspleziet gehad

Redelijk ok. De fiets is fantastisch, maar er is vanalles mis met accessoires en ik kan niemand bereiken en krijg geen reactie.

Gemakkelijk te bestellen en houden zich aan levertermijn. Maar fiets erg beschadigd schreven in het kadee van de fiets en fietsbel kapot. Geen uitleg bij levering.

Om onze baboe bakfiets helemaal ad rem te maken.
Bevalt zeer

Allesbehalve positief dus!

Leuke, mooie, degelijke fiets voor een goede prijs!