Tot nu toe goed
ze waren wel op andere dag komen leveren dan afgesproken was
De chauffeur sprak geen Nederlands
De remmen waren niet goed afgestemd waardoor de fiets gevaarlijk...
Tot nu toe goed
ze waren wel op andere dag komen leveren dan afgesproken was
De chauffeur sprak geen Nederlands
De remmen waren niet goed afgestemd waardoor de fiets gevaarlijk schuin trok bij het remmen.

Moest er een ander merk zijn die ook betaalbaar is zou ik misschien geneigd zijn bij die andere te bestellen omwille van de manier waarop ik vraag negen beantwoord heb. Dit heeft me mijn vertrouwen... Moest er een ander merk zijn die ook betaalbaar is zou ik misschien geneigd zijn bij die andere te bestellen omwille van de manier waarop ik vraag negen beantwoord heb. Dit heeft me mijn vertrouwen wel wat geschonden.

Ik ben heel tevreden over het product , echter niet over de levering en de niet geplaatste bagagedrager.

Zeer positief! Helaas zaten de stickers er niet bij :(

Het komt mij een beetje gek over dat ik op een middag telefoon krijg om te zeggen dat de leverancier aan de deur was geweest met mij bakfiets maar dat ik niet thuis was - logisch, ik wist niet eens... Het komt mij een beetje gek over dat ik op een middag telefoon krijg om te zeggen dat de leverancier aan de deur was geweest met mij bakfiets maar dat ik niet thuis was - logisch, ik wist niet eens dat mijn fiets die dag zou geleverd worden. Nu ja, geen erg, er werd gelijk een ander aflevermoment afgesproken. Ik kon vanaf 8:30 zelfs naar de transporteur bellen om een geschat leveringstijdstip te krijgen... en toen kreeg ik om 8u - terwijl ik mijn zoontje naar de creche breng - telefoon van de transporteur zelf om te melden dat-ie wéér voor mijn deur staat en dat er wéér niemand thuis is... gelukkig een hele vriendelijke kerel die het niet erg vond om 10 minuutjes te wachten tot ik weer kapotgefietst thuis stond... in short: het was verre van rampzalig, maar het kan misschien wel beter...

Maxicosihouder om onze baby te kunnen vervoeren (uiteraard) - neemt meer plaats in als verwacht, zal waarschijnlijk snel vervangen worden door de peuterschaal. Veert wel erg goed en is erg... Maxicosihouder om onze baby te kunnen vervoeren (uiteraard) - neemt meer plaats in als verwacht, zal waarschijnlijk snel vervangen worden door de peuterschaal. Veert wel erg goed en is erg gebruiksvriendelijk.
Regentent is ook prima, was helaas licht beschadigd bij levering maar dat wordt reeds opgelost

De chauffeur van Westerman Logistics was helemaal niet behulpzaam en heeft zich ook totaal niet gehouden aan alle voorwaarden die het bedrijf zelf heeft opgesteld en waarschijnlijk in overleg met... De chauffeur van Westerman Logistics was helemaal niet behulpzaam en heeft zich ook totaal niet gehouden aan alle voorwaarden die het bedrijf zelf heeft opgesteld en waarschijnlijk in overleg met jullie bedrijf.
Dit wil zeggen, niet gewacht tot de fiets uit de verpakking werd gehaald, geen testrit laten maken, niet samen de fiets gecontroleerd,...
Bleek ook dat de achterband lek was en beschadigd.
Dus absoluut niet tevreden van de chauffeur.

Zeer Vlotte manier van werken. Degelijke info.

J'ai malheureusement du prendre congé pour la livraison... alors que le babboe n'a pas été livré. Tout était en ordre avec le service de livraison (ils ont... J'ai malheureusement du prendre congé pour la livraison... alors que le babboe n'a pas été livré. Tout était en ordre avec le service de livraison (ils ont été très compétents) mais malheureusement la firme babboe n'a pas livré le babboe à temps... Et je n'ai été prévenue de rien du tout ! J'ai donc attendu toute la journée, perdu une journée de travail pour rien.
Pour le moment rien a redire par rapport au babboe, si ce n'est qu'il aide bien lorsque la route est plate, mais que l'assistance est très peu présente en côte.