Onze dochter werd te groot voor de babyschaal.
Vandaag de aankoop van de peuterstoel. Wegens het koude weer + defect aan de fiets, hebben we het nog niet goed kunnen testen.

Het contact met babboe verliep goed kreeg de gewenste informatie.
Over leverfirma minder tevreden

Ik vond het bestelproces zeer ingewikkeld. na meermaals proberen (op verschillende toestellen en via verschillende browsers), bleef de kortingscode die ik had ontvangen niet werken. ik heb toen... Ik vond het bestelproces zeer ingewikkeld. na meermaals proberen (op verschillende toestellen en via verschillende browsers), bleef de kortingscode die ik had ontvangen niet werken. ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice. zij waren zeer vriendelijk en hebben toenaangeboden om het bedrag van de eerste controlebeurt (waarvoor ik een kortingscode had), terug te storten. dit is intussen gebeurd, waarvoor dank.
Echter, ook de betaling verliep zeer moeilijk. ik kon niet met creditcard, bancontact, afterpay betalen (zie ook de verschillende geannuleerde bestellingen).
uiteindelijk heb ik met overschrijving betaald, en kon de bestelling op die manier wel geplaatst worden. Helaas, verscheen niet altijd de pop-up voor de extra's, en/of ben ik die bij mijn 4de (!) poging vergeten aanduiden, waardoor ik nu geen gratis pechverhelping en stickers ontvangen heb. dit vind ik zeer jammer, en ik hoop dan ook dat dit nog kan rechtgezet worden.
Bovendien werd ook de levering uitgesteld owv de verlofdag in België op 11/11. hier werd correct rond gecommuniceerd, maar helaas wel vrij laattijdig. wij hadden ons hier al op georganiseerd, en konden ons niet meer vrijmaken op de alternatieve data. Gelukkig kon het leveringsadres nog aangepast worden en kon ik mijn ouders inschakelen.
kortom, het bestelproces kon een pak vlotter. ik hoop dat de fiets wél aan de verwachtingen zal voldoen!

Aankoop gebeurde via aanvraag van factuur vanuit België: jullie website lijkt hierop voorzien, maar dit gedeelte werkt niet en dit is frustrerend. Ik ben wel overtuigd over de prijs/kwaliteit... Aankoop gebeurde via aanvraag van factuur vanuit België: jullie website lijkt hierop voorzien, maar dit gedeelte werkt niet en dit is frustrerend. Ik ben wel overtuigd over de prijs/kwaliteit van jullie fietsen. Het bestelproces duurde 2 weken en dit vind ik wel nogal lang. Nu, de uitlevering gebeurde in 1 week wat veel sneller was dan verwachting. Betaling van fiets via platform gin in eerste instantie ook niet vlot.
Ik moet ook nog mijn echte factuur krijgen. Ik hoop dat dit niet al te lang zal duren.

Veiligheid van de bakfiets te verbeteren

Tot nu toe goed
ze waren wel op andere dag komen leveren dan afgesproken was
De chauffeur sprak geen Nederlands
De remmen waren niet goed afgestemd waardoor de fiets gevaarlijk...
Tot nu toe goed
ze waren wel op andere dag komen leveren dan afgesproken was
De chauffeur sprak geen Nederlands
De remmen waren niet goed afgestemd waardoor de fiets gevaarlijk schuin trok bij het remmen.