Levertijd op de website staat 1 tot 3 dagen. Uiteindelijk werd het na 4 dagen geleverd. Ik stelde een vraag via het antwoordformulier op de site en krijg dan als automatisch antwoord dat er zo veel... Levertijd op de website staat 1 tot 3 dagen. Uiteindelijk werd het na 4 dagen geleverd. Ik stelde een vraag via het antwoordformulier op de site en krijg dan als automatisch antwoord dat er zo veel vragen over leveringstermijn komen dat jullie niet binnen de normale twee dagen kunnen antwoorden.
Dat vind ik toch zwak.

Rohil

Onze bakfiets van babboe besteld in de maand maart bij fietsen winkel raida oostende, zouden de bakfiets eind juli ontvangen (zodat we in de zomer konden rijden met ons gezin) Ondertussen al... Onze bakfiets van babboe besteld in de maand maart bij fietsen winkel raida oostende, zouden de bakfiets eind juli ontvangen (zodat we in de zomer konden rijden met ons gezin) Ondertussen al 2maanden verder en nog steeds geen bakfiets! We hebben al meerdere malen gevraagd hoe lang het nog zal duren aan de fietsen winkel, die ook maar op een antwoord van babboe wacht die maar telkens zegt elk moment.... We hadden beter een ander merk bakfiets gekocht..

Beste Rohil,
Wat vervelend dat je al zo lang wacht op je bakfiets. Heb je misschien een ordernummer voor mij? Dan kan ik even met je meekijken waarom het zo lang duurt.
Hartelijke groet,...
Beste Rohil,
Hartelijke groet,
Simone - Team Babboe

Zeer goed tot uitstekend

Perfect!

Groet Myrke - Team Babboe

Mooie fiets, rijd soeppel, batterij gaat snel leeg, ik had detussenslag besteld maar na 30km was hij al plat, ook bij levering heb ik totaal geen uitleg gekregen, gwn afgezet in de garage tekenen en... Mooie fiets, rijd soeppel, batterij gaat snel leeg, ik had detussenslag besteld maar na 30km was hij al plat, ook bij levering heb ik totaal geen uitleg gekregen, gwn afgezet in de garage tekenen en weg was hij xs geen testrit zoals in de mail vermeld stond, dit kon beter.. voor de rest wel tevreden met de bakfiets

Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend om te horen! Het is belangrijk dat er bij aflevering een proefrit wordt gemaakt, dit is ook bij de bezorger bekend. Indien gewenst kun je wat meer gegevens sturen naar info@babboe.be, dan kijken we graag met je mee.
Groet Myrke - Team Babboe

Slechte communicatie, niet geleverd op afgeproken dag

Groet Myrke - Team Babboe

De leverancier heeft 3maal niet afgekomen zonder mij te verwittigen, ik heb telkens zelf moeten contact nemen

Groet Myrke - Team Babboe

Alles is heel goed behalve na de levering krijg je na een week nog geen antwoord over een schade aan de achterste spatbord . Werd pas vastgesteld als vrachtwagen weg was. Zou graag hebben dat ze mij... Alles is heel goed behalve na de levering krijg je na een week nog geen antwoord over een schade aan de achterste spatbord . Werd pas vastgesteld als vrachtwagen weg was. Zou graag hebben dat ze mij hiervoor contacteren en antwoorden. Eventueel een compensatie of een nieuw #spatbord, maar geen reactie meer

Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Op dit moment hebben we helaas een achterstand waardoor het wat langer kan duren voordat je een reactie ontvangt. Onze excuses hiervoor!
Groet Myrke - Team Babboe

Zeer goed, niets op aan te merken over de producten. De levering van de pakjes is zeer onduidelijk, dit was met DHL denk ik. Door ervaring meer tevreden over DPD of POSTNL.