Nous avons acheter un vélo cargo en seconde main et il fallait un petit siège pour notre fils afin qu'il y soit bien confortable !
Et le siège/coussin est très...
Et le siège/coussin est très bien!

Zonnetent voor babboe dog e voor de hondjes en hoes om bakfiets af te dekken en te beschermen.
Zonnetent perfect en hoes van superkwaliteit!

Accessoire bevalt mij zeker goede kwaliteit jammer lang niet voorradig

Superblij met onze Babboe! Ons zoontje vindt het heel erg leuk met de bakfiets en ikzelf ook! We geraken makkelijk alle heuvels op.
Het enige puntje van kritiek is dat de zevende versnelling...
Het enige puntje van kritiek is dat de zevende versnelling een heel lichte versnelling is. Je benen draaien als gek als je 25kmph doet.

Ik zou onze bakfiets al niet meer kunnen missen! Handig met kinderen, maar ook om boodschappen te doen!

We kochten een Babboe Dog E-bike en onze hond van 4 jaar die nog nooit met een fiets heeft meegereden, niet in een aanhangwagentje, maar ook niet in een bakfiets zag het al snel zitten. Dat het... We kochten een Babboe Dog E-bike en onze hond van 4 jaar die nog nooit met een fiets heeft meegereden, niet in een aanhangwagentje, maar ook niet in een bakfiets zag het al snel zitten. Dat het zadel zo makkelijk te verstellen is, is echt een toffe meerwaarde gezien mijn man en ik beiden de fiets gebruiken. De fiets bolt vlot, en op vlak terrein heb je zelfs geen elektrische ondersteuning nodig. Ik ben ook al eens om boodschappen gegaan... zalig. Het geeft echt een goed gevoel om eindelijk eens autoloos boodschappen te doen voor een gezin van 5.

Eindelijk de kinderen naar school zonder file, zalig! Vlot rijden met combinatie van versnellingen en electrische ondersteuning. Nooit meer zonder!

Omdat ik ze nodig had

Te reden. Maar merkt aan de onderdelen die meegeleverd zijn dat het of erg druk is of zo maar wat is ingegooid. Dubbel sleutelset, dubbele gordels enzovoort. Is niet erg hoor.
Maar de dozen...
Maar de dozen waren al geopend

Super tevreden.
Super tevreden.
1 opmerking. Mijn Bouvier is, ondanks ze vasthing toch eruit gesprongen tijdens het rijden. Een net om over de opening van de regentent te spannen zou een mooie optie zijn. Heb het zelf opgelost op die manier met een autonet. Maakt het toch net iets veiliger wanneer je cabrio rijdt