88% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

3188 Reviews

6/10

Van bestelling tot aflevering ging vlot maar voor een elektrische fiets de accuoplader en toebehoren niet afleveren is niet ok

10/10

6/10

Eerste indruk bij levering was slordig. De fiets zat nog onder het stof en de accu was niet opgeladen om de verwachte proefrit te kunnen maken. Niet de indruk dat de fiets rijklaar/gecontroleerd is... Eerste indruk bij levering was slordig. De fiets zat nog onder het stof en de accu was niet opgeladen om de verwachte proefrit te kunnen maken. Niet de indruk dat de fiets rijklaar/gecontroleerd is voor levering. Kras op het achterspatbord (nog geen reactie op mijn mail hierover).

9/10

Tot op heden prima, wel jammer dat er weinig mogelijkheden zijn om babboe te testen in het testcenter Amersfoort. (Los vd Corona) Zodat je ook jouw gewenst accessoires kn zien in de bakfiets. Nu op... Tot op heden prima, wel jammer dat er weinig mogelijkheden zijn om babboe te testen in het testcenter Amersfoort. (Los vd Corona) Zodat je ook jouw gewenst accessoires kn zien in de bakfiets. Nu op de gok gedaan, gelukkig heeft het goed uitgepakt.

7/10

Kreegik gratis bij grote beurt bakfiets. Helaas niet geschikt voor mijn iPhone

8/10

Helemaal top, alleen jammer van de wijze aflevering. Banden hadden een druk van 1 bar, accu's was leeg en fiets zat een flinke laag stof. Je krijgt dan het gevoel dat deze fiets voor een jaar in... Helemaal top, alleen jammer van de wijze aflevering. Banden hadden een druk van 1 bar, accu's was leeg en fiets zat een flinke laag stof. Je krijgt dan het gevoel dat deze fiets voor een jaar in een hoekje heeft gestaan.

8/10

Fijne, wendbare bakfiets met voldoende ruimte in de bak. De elektrische ondersteuning is erg prettig en maakt fietsen met 2 kindjes een 'makkie'

8/10